eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu monitoringowego oraz sprzętu sygnalizacji włamania i napadu do budynków Uniwersytetu Rzeszowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Rzeszów: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu monitoringowego oraz sprzętu sygnalizacji włamania i napadu do budynków Uniwersytetu Rzeszowskiego
Numer ogłoszenia: 219279 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski, ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, fax 017 8721262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu monitoringowego oraz sprzętu sygnalizacji włamania i napadu do budynków Uniwersytetu Rzeszowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu monitoringowego oraz sprzętu sygnalizacji włamania i napadu do budynków Uniwersytetu Rzeszowskiego Zadanie nr 1: - dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu monitoringowego do budynków Uniwersytetu Rzeszowskiego zlokalizowanych w Rzeszowie: budynek przy ul. Cicha 2a, budynek przy ul. Cicha 4a Zadanie nr 2: - dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu sygnalizacji włamania i napadu do budynków Uniwersytetu Rzeszowskiego zlokalizowanych w Rzeszowie: budynek B1 Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego przy ul. ks. Jałowego 24, budynek B3 Wydziału Wychowania Fizycznego przy ul. Towarnickiego 3, budynek HZ Wydziału Wychowania Fizycznego przy ul. Hoffmanowej 25, budynek B4 Wydziału Prawa przy ul. Wyspiańskiego 4, budynek Wydziału Prawa przy ul. Grunwaldzkiej 11,13, budynek Auli przy ul. Siemieńskiego 17C

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo Oryginalny kod CPV: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 450,00 zł Zadanie nr 2: 400,00 zł Oferta musi zawierać dowód wpłaty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferent złoży ofertę wraz z formularzem cenowym i zaakceptowanym załącznikiem nr 1b i nr 1d stanowiącymi dodatki do siwz, 2.Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 pkt 4 i art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z ustawą z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej; 4.W stosunku do oferenta nie ogłoszono upadłości lub likwidacji (art.24 ust.1pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych); 5.Oferent nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (art.24 ust.1pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych); 6. Oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.P.z.p.); 7. Oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 8. Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 9. Oferta została podpisana przez osobę umocowaną do podpisania oferty; 10. Oferent podpisze umowę na zasadach określonych w projekcie umowy; 11. Oferent zapewni gwarancję i dostępność serwisu; 12. Oferent przedstawi opis techniczny całości oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 pkt 4 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie z ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; 4. Aktualna koncesja (zezwolenie) na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia; 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje) - min. 3 dostawy; 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski w Rzeszowie, Al. Rejtana 16C, Dział Organizacyjno-Prawny, pok. nr 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski w Rzeszowie, Al. Rejtana 16C, Dział Organizacyjno-Prawny, pok. nr 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu monitoringowego do budynków Uniwersytetu Rzeszowskiego zlokalizowanych w Rzeszowie: budynek przy ul. Cicha 2a, budynek przy ul. Cicha 4a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu monitoringowego do budynków Uniwersytetu Rzeszowskiego zlokalizowanych w Rzeszowie: budynek przy ul. Cicha 2a, budynek przy ul. Cicha 4a.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu sygnalizacji włamania i napadu do budynków Uniwersytetu Rzeszowskiego zlokalizowanych w Rzeszowie: budynek B1 Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego przy ul. ks. Jałowego 24, budynek B3 Wydziału Wychowania Fizycznego przy ul. Towarnickiego 3, budynek HZ Wydziału Wychowania Fizycznego przy ul. Hoffmanowej 25, budynek B4 Wydziału Prawa przy ul. Wyspiańskiego 4, budynek Wydziału Prawa przy ul. Grunwaldzkiej 11,13, budynek Auli przy ul. Siemieńskiego 17C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu sygnalizacji włamania i napadu do budynków Uniwersytetu Rzeszowskiego zlokalizowanych w Rzeszowie: budynek B1 Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego przy ul. ks. Jałowego 24, budynek B3 Wydziału Wychowania Fizycznego przy ul. Towarnickiego 3, budynek HZ Wydziału Wychowania Fizycznego przy ul. Hoffmanowej 25, budynek B4 Wydziału Prawa przy ul. Wyspiańskiego 4, budynek Wydziału Prawa przy ul. Grunwaldzkiej 11,13, budynek Auli przy ul. Siemieńskiego 17C.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.