eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Remont pokrycia dachów z papy, z dachówki w budynkach mieszkalnych przy ul. Sikorskiego 25 i ul. Libelta 6 w Grudziądzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Grudziądz: Remont pokrycia dachów z papy, z dachówki w budynkach mieszkalnych przy ul. Sikorskiego 25 i ul. Libelta 6 w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 219254 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.grudziadz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachów z papy, z dachówki w budynkach mieszkalnych przy ul. Sikorskiego 25 i ul. Libelta 6 w Grudziądzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem pokrycia dachowego z dachówki i z papy w budynkach mieszkalnych przy ul. Sikorskiego 25, ul. Libelta 6 w Grudziądzu. Wspólny słownik zamówień CPV: 45211340 - 4, 45261000 - 4, 45453000 - 7 Zakres zamówienia Pokrycie dachowe ul. Sikorskiego 25 Istniejące pokrycie dachowe do wymiany. Od strony ulicy pokrycie istniejące z płyt azbestowych, od strony podwórza pokrycie wykonane jest z papy. Zakres prac do wykonania: - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego - papa, płyty azbestowo -cementowe, - rozebranie elementów więźb dachowych - rozebranie rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, - wymiana elementów stropu poddasza, - ocieplenie ścian poddasza, - pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczna w koronkę - utylizacja papy i płyt azbestowych Uwaga: Rozbiórkę pokrycia z płyt azbestowych należy wykonać poprzez wyspecjalizowaną i przeszkoloną brygadę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 1998r. w sprawie bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów posiadających azbest. Utylizację płyt azbestowych należy przeprowadzić w wyspecjalizowanym zakładzie i uzyskać stosowne zaświadczenie. Prace remontowe należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano - wykonawczą. Pokrycie dachowe ul. Libelta 6 Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej z pokryciem dachówką karpiówką Zakres prac do wykonania: - przemurowanie kominów z założeniem czapek kominowych - w przewodach dymowych, spalinowych i wentylacyjnych powinien być zachowany stały przekrój na całej wysokości, a przewody powinny być murowane cegłami nie uszkodzonymi na pełne spoiny szer. nie przekraczające 10mm, - przełożenie istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki ( dachówki do odzysku - przyjęto 70%) - przyjęto 30% pow. połaci dachowej z dostarczeniem dachówki nowej lub rozbiórkowej o podobnej fakturze do istniejącej, - wymiana ołacenia dachu pod dachówki - przyjęto 50% nowych listew i 50% listew z odzysku, - wymiana obróbek blacharskich na dachu z blachy powlekanej gr. 0,55mm w kolorze dachówki, - wymiana rynien, rur spustowych z blachy ocynkowanej gr.0,55 mm - wymiana lub naprawa zniszczonych elementów konstrukcji drewnianej dachu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4, 45.26.10.00-4, 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 4 000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych 00/100 2. Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 3.Formy wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego wejście nr 4, ul. Mickiewicza 23 w Grudziądzu. Do oferty należy załączyć kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem, nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 28.07.2009 r., do godz. 10:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7 Wadium w gotówce PLN należy wpłacić na konto MPGN Sp. z o.o. w BGŻ S.A 0/ Grudziądz Nr 34 20300045 111 0000000 750370 8. Do oferty należy załączyć kopię polecenia przelewu lub kopię dokumentu innej formy wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) osoba nadzorująca i kierująca robotami budowlanymi posiada aktualne uprawnienia ogólnobudowlane wymagane Prawem Budowlanym. b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie remontu dachów o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu. c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. VI Specyfikacji, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty następujących oświadczeń i dokumentów w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : 1. Dla potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, a) Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. b) Aktualny odpisu z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2) Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia do wykonania zamówienia; - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz i informacjami na temat uprawnień - załącznik nr 2 do oferty - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych w zakresie remontu dachów o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, potwierdzony dokumentami o należytym wykonaniu - załącznik nr 3 do oferty - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgn.grudziadz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGN Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: MPGN Sp. z o.o. ul. Mickiewicza23 w Grudziadzu sekretariat wejście nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.