eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wybór Wykonawcy robót budowlanych obejmujących- część a) kanalizację deszczową w ul. Orłowskiej, Popiela i Króla Jana III - część b) parking przy ul. Orłowskiej - część c) ulicę Orłowską I etap .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-20

Gdynia: Wybór Wykonawcy robót budowlanych obejmujących: - część a) kanalizację deszczową w ul. Orłowskiej, Popiela i Króla Jana III - część b) parking przy ul. Orłowskiej - część c) ulicę Orłowską I etap .
Numer ogłoszenia: 21923 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni , Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, faks 058 6209798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy robót budowlanych obejmujących: - część a) kanalizację deszczową w ul. Orłowskiej, Popiela i Króla Jana III - część b) parking przy ul. Orłowskiej - część c) ulicę Orłowską I etap ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych z zakresu rzeczowego: 1. część a) kanalizacja deszczowa w ul. Orłowskiej, Popiela i Króla Jana III: - budowa nowego kolektora deszczowego od rzeki Kaczej do studni D8 ul.Orłowskiej wraz z urządzeniami podczyszczającymi, - budowa nowego kolektora deszczowego od studni D8 do studni D20 w ul.Orłowskiej, - budowa nowego kolektora deszczowego od studni D6 do studni D6d wul.Orłowskiej - budowa nowego kolektora deszczowego od studni D8 do studni D28 (łącznik), - budowa nowego kolektora deszczowego od studni D28 do studni D42 w ul.Króla Jana III i Polpiela, - budowa nowego kolektora deszczowego od studni D28 do studni D32 w ul.Króla Jana III, - likwidacja istniejącego kolektora deszczowego Dn 800 biegnącego przez prywatne działki (zabetonowanie istniejącego kolektora na dł. 0,50m w miejscu odcięcia od sieci miejskiej przy studniach D20a i D28a), -przełączenie istniejącego kolektora deszczowego Prokom przy Skwerze Królowej Marysieńki. 2.część b) parking przy ul. Orłowskiej: - roboty drogowe - odwodnienie - przełożenie kanału tłocznego - oświetlenie - przebudowa linii napowietrznej nn - zieleń. 3. część c) ulica Orłowska I etap: - roboty drogowe - przebudowa sieci wodociągowej i gazowej - budowa kanalizacji deszczowej - zabezpieczenie sieci TP SA - oświetlenie uliczne - zabezpieczenie kabli MW - przebudowa napowietrznej sieci UPC wraz z przyłączami - zieleń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 250.000,00 zł PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj.:a)prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b)spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych; c)w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali przynajmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 10.000.000 zł netto każda w zakresie wykonawstwa robót drogowych z uzbrojeniem; których realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego do dnia upływu terminu składania Ofert; d)dysponują lub będą dysponować następującym, w pełni sprawnym, sprzętem technicznym do realizacji robót drogowych : - wytwórnią mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania ze zautomatyzowanym i sterowanym elektronicznie dozowaniem składników, zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznych (lub możliwość zakupu mieszanki z takiej wytwórni) - układarką do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - walcem samojezdnym stalowym gładkim - walcem samojezdnym ogumionym; e) wykażą się osobami które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej - 1 osoba z uprawnieniami bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą; f)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 2.000.000 zł. Ocena spełniania warunków przez Wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń systemem: spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - formularz oferty w zakresie oświadczenia z art. 22 ust.1; - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), których realizacje zakończono i odebrano o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - wykaz sprzętu technicznego do realizacji robót drogowych jakim dysponuje lub będzie dysponować wykonawca o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do SIWZ; - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu technicznego do realizacji robót drogowych, jeżeli w załączniku nr 3 wykonawca wskazał sprzęt którym będzie dysponował; - wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 wraz z załączeniem uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował; - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - wykaz prac, które wykonawca zamierza wykonać przy udziale podwykonawców o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5; - kosztorys ofertowy; - tabelę elementów - zbiorcze zestawienie składników ceny oferty, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 10; - dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 97
  • 2 - okres udzielonej gwarancji - 3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: adres: http://www.gdynia.pl/bip/roboty/budowlane.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gdyni Wydział Inwestycji, 81-382 Gdynia, Al.M.Piłsudskiego 52/54 pok.235 fax 058- 66 88 300.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gdyni Wydział Inwestycji , 81-382 Gdynia, Al.M.Piłsudskiego 52/54 pok.230..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.