eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-27

Bydgoszcz: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 219236 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168290 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Polski im. Hieronima Konieczki, Al. Mickiewicza 2, 85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 33 97 812, faks 052 33 97 820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy przy al. Mickiewicza 2. Zakres usługi obejmuje: Czynności codzienne: a. odkurzanie wykładzin, b. mycie powierzchni twardych (podłogi, schody), c. opróżnianie i mycie koszy, popielniczek, d. wymiana worków na śmieci, e. odkurzanie i mycie urządzeń biurowych, telefonów, f. odkurzanie i mycie mebli, powierzchni przeszklonych wewnętrznych, lamp, krzeseł, g. mycie luster, h. sprzątanie ciągów komunikacyjnych, i. sprzątanie sceny dużej, sali widowiskowej, sceny kameralnej oraz sali prób zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć, prób i przedstawień (każdorazowo), j. sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń i urządzeń sanitarnych, k. podlewanie, mycie kwiatów w pomieszczeniach ogólnodostępnych, l. uzupełnianie, w zależności od potrzeb, środków higienicznych (tj. mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego, środków zapachowych, zawieszek do WC), m. czyszczenie elementów scenografii na scenie dużej i kameralnej, n. utrzymanie na bieżąco czystości w łazienkach, o. niezwłoczne, interwencyjne sprzątanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. p. sprzątanie części hotelowej wraz z wymianą pościeli (bez prania). Czynności wykonywane 1 x w tygodniu a. odkurzanie tapicerki meblowej b. odkurzanie i mycie trudno dostępnych części mebli, parapetów, kaloryferów, c. polerowanie podłóg d. mycie drzwi wejścia głównego, poręczy i okuć drzwiowych e. mycie zewnętrznych gablot reklamowych Teatru. Czynności okresowe: a. pranie wykładzin - 2 razy w ciągu roku b. pranie mebli tapicerowanych - 2 razy w ciągu roku c. czyszczenie i konserwacja mebli skórzanych - 2 razy w ciągu roku d. mycie okien - 2 razy w ciągu roku (w m-cu III i na przełomie m-cy VIII/IX) e. konserwacja parkietów - 2 razy w ciągu roku f. konserwacja mebli biurowych - 1 raz w miesiącu g. doczyszczanie maszynowe płytek gresowych - 1 x w miesiącu h. doczyszczanie maszynowe i konserwacja wykładzin typu tarkiet - 1 raz w ciągu roku i. mycie kloszy i osłon z lamp - według potrzeb, na bieżąco j. pranie i dezynfekcja foteli i krzeseł tapicerowanych - 1 raz w ciągu roku (w m-cu IX). Wymagania związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia: Czynności sprzątania i utrzymania czystości w obiekcie będą wykonywane od poniedziałku do niedzieli, nie powodując zakłóceń w rytmie pracy Zamawiającego i zgodnie z tygodniowym planem zajęć, prób i przedstawień. Wykonawca zapewni nie mniej niż jedną osobę (w wymiarze nie mniejszym niż ? etatu) zajmującą się utrzymaniem czystości na każde 550m2 obsługiwanej powierzchni. Wykonawca wskaże dwie osoby do sprzątania części hotelowej. Wykonawca zapewni jedną osobę koordynującą pracę personelu Wykonawcy, która obejmie stały, bieżący nadzór nad pracownikami Wykonawcy oraz nad wykonywaniem prac związanych ze sprzątaniem i utrzymaniem czystości w obiekcie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie do zapewnienia na własny koszt stosownego ubioru osobom wykonującym czynności opisane w specyfikacji. Wykonawca do wykonania zamówienia stosować będzie własne środki czystości i środki higieniczne dopuszczone do używania przez Państwowy Zakład Higieny oraz własne narzędzia i urządzenia techniczne posiadające certyfikaty oraz znak bezpieczeństwa. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, higienicznych, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków zapachowych, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływania na dobór środków czystości i środków higienicznych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga aby sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Zamawiającego było wykonywane środkami chemicznymi (czyszczącymi, zapachowymi i dezynfekcyjnymi) o jakości nie gorszej (równoważnej) niż charakteryzująca m.in.: DOMESTOS, AJAX, CIF, CILIT, PRONTO. Wykonawca będzie dostarczał mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy o jakości nie gorszej (równoważnej) niż charakteryzująca: mydło w płynie - CASTOR, ręczniki papierowe jednorazowego użytku typu ZZ białe, gofrowane; papier toaletowy - w zależności od uchwytu do papieru: standardowy -małe rolki - biały 3 warstwowy; w dużych rolkach do pojemników typu bęben o max średnicy 19 cm, biały, dwuwarstwowy, gofrowany.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA OCHRONY - PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE VOTUM LECH BĄCZKOWSKI, UL. NOWA 21, 85-119 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 576000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 509220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 265680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1703520,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.