eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa 4 serwerów do Izby Celnej we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Wrocław: Dostawa 4 serwerów do Izby Celnej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 219172 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu , ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3705328, fax. 071 3435439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 4 serwerów do Izby Celnej we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz dostawą 4 serwerów do Izby Celnej we Wrocławiu o następujących parametrach: 1) Serwer 3 sztuki. Wymagania: Lp Parametr Server 1. Procesor Min. Quad Core, 2 x 6 MB Cache, 2,50GHz, 1333 MHz FSB Liczba zainstalowanych procesorów: 2 szt. 2. Architektura serwera Min. dwuprocesorowa 3. Pamięć RAM Min. 16 GB 667MHz 4. Kontroler macierzy dyskowych SAS RAID 10 5. Dyski twarde Min. 4 szt. o pojemności (każdy) min. 146 GB, SAS, 2,5 , 10 000 obrotów na minutę, z możliwością zainstalowania dwóch dodatkowych dysków bez dodatkowej instalacji. 6. Karta sieciowa Min. 2 porty RJ45 10 100 1000, 1 kabel UTP 4p, 2xRJ45, klasy 5 o długości 5m 7. Karta graficzna Może być zintegrowana z płytą, obsługująca min. rozdzielczość 1024x768 8. Napęd optyczny Min. DVD-ROM 9. Porty zewnętrzne Min. 2 porty USB, Port klawiatury, myszy i monitora, 10. Zasilacze Min. 2 zapewniające nadmiarowość 11. Obudowa Typu Rack max. 2 U wraz z kompletem elementów umożliwiających zainstalowanie w szafie 19 typu RACK 12. Dokumentacja Dokumentacja w języku polskim lub angielskim w formie papierowej lub na nośnikach elektronicznych. 13. Dodatkowe wymagania W ofercie należy podać typ i model serwera.Oferowany serwer musi znajdować się na liście Windows Server Catalog - MS Windows 2003 Server, Microsoft Corporation. 14. Strimer Brak. 15. Klawiatura Brak 16. Myszka Brak 17. Monitor Brak 18. Oprogramowanie MS Windows 2003 Server R2 SP2 Ent. X64, nośniki CD lub DVD. 19. Gwarancja Min. 3 lata gwarancji producenta na miejscu, serwis na miejscu w następny dzień roboczy 2) Serwer - 1 sztuka. Wymagania: Lp Parametr Server 1. Procesor Min. Quad Core , 2,50 GHz 2x 6 MB Cache, 1333 MHz FSB.Liczba zainstalowanych procesorów: 1szt. 2. Pamięć RAM Min. 2 GB 667MHz 3. Kontroler macierzy dyskowych Wbudowany kontroler RAID obsługujący min. RAID 0,1 4. Macierz dyskowa Podłączane podczas pracy dyski SATA, o łącznej pojemności min. 8TB. 5. Karta sieciowa Min. 1 port RJ45 10 100 1000, 1 kabel UTP 4p, 2xRJ45, klasy 5 o długości 5m 6. Karta graficzna zintegrowana 7. Napęd optyczny DVD-RW 8. Porty zewnętrzne Min. 2 porty USB, Port klawiatury, myszy i monitora, 9. Zasilacze Min. 2 zapewniające nadmiarowość 10. Obudowa Typu Rack max. 4U wraz z kompletem elementów umożliwiających zainstalowanie w szafie 19 typu RACK 11. Dokumentacja Dokumentacja w języku polskim lub angielskim w formie papierowej lub na nośnikach elektronicznych. 12. Dodatkowe wymagania W ofercie należy podać typ i model serwera.Oferowany serwer musi znajdować się na liście Windows Server Catalog - MS Windows 2003 Server, Microsoft Corporation. 13. Klawiatura Brak 14. Myszka Brak 15. Monitor Brak 16. Oprogramowanie Komplet sterowników, bez systemu operacyjnego lub z MS Windows 2003 Server z aktualnym SP, nośniki CD lub DVD. 17. Gwarancja Min. 3 lata gwarancji producenta na miejscu, serwis na miejscu w następny dzień roboczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 3.000,00 (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział firmy, które: - Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, - Wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedną dostawę zbliżoną co do zakresu i wartości do niniejszego zamówienia tj. o wartości przekraczającej 100.000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: 1. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego z Wykonawców. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3 . Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw oraz załączenia dokumentów, że dostawa ta została wykonane należycie.Wykonawcy zobowiązani są przedstawić pisemny wykaz - co najmniej jednej wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich trzech lat dostawy zbliżonej, co do zakresu i wartości niniejszego zamówienia, tj. przekraczającej 100.000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie. Przez określenie zbliżonych należy rozumieć <>>. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej 1 podmiot. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej Wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne: Dokumentami takimi będą aktualne zaświadczenia: 1) Właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat, 2) Właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 3) Właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Za aktualne zaświadczenia uznaje się jedynie zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów systemem zero -jedynkowym - spełnia-nie spełnia. Niespełnienie przez któregokolwiek z Wykonawców powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 204..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.