eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Remont budynku internatu przy Specjalnym Ośrodku szkolno-Wychowawczym Nr 3 przy ul. Kapitulnej 4 w Przemyślu - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Przemyśl: Remont budynku internatu przy Specjalnym Ośrodku szkolno-Wychowawczym Nr 3 przy ul. Kapitulnej 4 w Przemyślu - II etap
Numer ogłoszenia: 219155 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku internatu przy Specjalnym Ośrodku szkolno-Wychowawczym Nr 3 przy ul. Kapitulnej 4 w Przemyślu - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku internatu przy Specjalnym Ośrodku szkolno-Wychowawczym Nr 3 przy ul. Kapitulnej 4 w Przemyślu - II etap wymiana drzwi wewnętrznych, wykonanie posadzek w korytarzach z wykładziny antypoślizgowej, cyklinowanie podług parkietowych w pokojach mieszkalnych , montaż ścianek działowych z drzwiami. Zakres remontu obejmował będzie : (poz. 1- 2 ujęte w umownie z PFRON) 1. Wymianę drzwi wewnętrznych do pokoi uczniów od I do IV piętra internatu, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych; osadzenie nowych szerszych ościeżnic; skrzydła drzwiowe wewnętrzne, wywóz gruzu z rozbiórki. 2.Rozbiórka posadzek i wykonanie nowych posadzek z wykładziny antypoślizgowej, w korytarzach od I do IV pietra internatu. Rozebranie posadzek z parkietu z oderwaniem listew i cokołów i oczyszczeniem materiałów z rozbiórki; zerwanie posadzek cementowych; gruntowanie powierzchni pod nowe posadzki; warstwy wyrównawcze i wygładzające ; posadzki antypoślizgowe , listwy przyścienne , wywóz gruzu z rozbiórki. 3. Cyklinowanie podłóg parkietowych w pokojach mieszkalnych , 4. Wyburzenie ścianek działowych w trzech pomieszczeniach, 5. Montaż ścianki działowej kartonowo-gipsowej z drzwiami przesuwnymi w pomieszczeniu świetlicy. 6. Montaż ścianek z profili PCV z drzwiami przeszklonymi szkłem bezpiecznym w korytarzach na I i II piętrze . Termin realizacji zakresu remontu wyszczególnionionego w poz. 1 i 2 ujętego w umowie z PFRON - 28 listopad 2008 r. , natomiast termin realizacji pozostałego zakresu - 15 grudzień 2008r. Realizację poszczególnych zakresów robót należy każdorazowo uzgadniać z Dyrekcją Szkoły w celu udostępnienia pomieszczeń. Prace remontowe będą prowadzone w obiekcie czynnym zamieszkałym przez młodzież niepełnosprawną. Pomieszczenia remontowane należy zabezpieczyć folią i ekranami ochronnymi przed zakurzeniem. Prace wykonywane sprzętem i narzędziami o dużym natężeniu hałasu należy prowadzić w uzgodnieniu z dyrektorem SOSW NR 3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że: dysponują osobą kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia .Wymagane jest również aby ww. osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000 zł. 4) nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści jak załącznik nr 3 do siwz 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w punkcie 2. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda złożenia: 1) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz 2) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( załączając kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z terminem ważności na dzień składania ofert potwierdzone za zgodność z oryginałem ). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda przedłożenia : Polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych Urzą Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205 ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych Urzą Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205 ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.