eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogówek › BUDOWA KĄPIELISKA GMINNEGO W GŁOGÓWKU zlokalizowana przy ul. Kąpielowej na działce nr 692/20 , 692/25, 692/26 , 692/27, 692/28 , k.m.7. 690/3,696/2,697/6,1058



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Głogówek: BUDOWA KĄPIELISKA GMINNEGO W GŁOGÓWKU zlokalizowana przy ul. Kąpielowej na działce nr 692/20 , 692/25, 692/26 , 692/27, 692/28 , k.m.7. 690/3,696/2,697/6,1058
Numer ogłoszenia: 219153 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Głogówku , ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, woj. opolskie, tel. 077 4069900, 4069915, fax. 077 4069906.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogowek.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KĄPIELISKA GMINNEGO W GŁOGÓWKU zlokalizowana przy ul. Kąpielowej na działce nr 692/20 , 692/25, 692/26 , 692/27, 692/28 , k.m.7. 690/3,696/2,697/6,1058.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA KĄPIELISKA GMINNEGO W GŁOGÓWKU zlokalizowana przy ul. Kąpielowej na działce nr 692/20 , 692/25, 692/26 , 692/27, 92/28 , 690/3,696/2,697/6,1058 Przebudowa obejmuje : -renowację 3 istniejących niecek basenowych żelbetowych oraz wymianę ich pokrycia na stal nierdzewną, -wymianę całkowitą technologii basenu, zastosowanie atrakcji basenowych -wykonanie 3 budynków technologicznych -modernizacja i rozbudowa 2 budynków zaplecza basenu -modernizacja istniejących schodów zewnętrznych i ścieżek dla pieszych -montaż zjeżdżalni (ślimak) i wykonanie podestu do zjeżdżalni-usunięcie niektórych istniejących drzew -wyprofilowanie istniejącej skarpy tak aby otrzymać tarasy naziemne dla korzystania przez użytkowników basenu -montaż elementu placu zabaw dla małych dzieci , ławek, śmietników -wykonanie ścieżki i furtki dla niepełnosprawnych -montaż 2 parasoli na trwałe osadzonych w gruncie -wykonanie nowego budynku zaplecza , magazynowego -wykonanie nowych instalacji wod-kan , elektrycznej ,gazowej, wentylacji , co , zewnętrznych i wewnętrznych Dane techniczne: Powierzchnia zabudowy : 393,00 M2 Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku zaplecza : 82,00 m2 Powierzchnia zabudowy nowegobudynku zaplecza 146,00 m2 Powierzchnia zabudowy budynku technologicznego 1 107,00 m2 Powierzchnia zabudowy budynku technologicznego 2 35,50 m2 Powierzchnia zabudowy budynku technologicznego 3 22,50 m2 Powierzchnia basenów : 700,00 M2 -basen duży : 498,00m2 -basen średni : 145,00 m2 -basen mały : 57,0 m2 Teren utwardzony : 1610,00 M2 Plaża basenu : 610,00 m2 Mostek : 18,00 m2 Chodniki : 800,00 m2 Schody : 112,00 m2 Murki oporowe : 70,00 m2 Teren zielony : 2665,00 M2 Bilans powierzchni i wskaźników użytkowych dla budynków kąpieliska. BASEN DUŻY -A Powierzchnia użytkowa : 495,00 M2 Powierzchnia zabudowy : 530,00 M2 Kubatura : 705,00 M3 BASEN ŚREDNI - B Powierzchnia użytkowa : 143,80 M2 Powierzchnia zabudowy : 143,80 M2 Kubatura : 111,15 M3 BASEN MAŁY - C Powierzchnia użytkowa : 59,00 M2 Powierzchnia zabudowy : 59,00 M2 Kubatura : 25,00 M3 Projektowane zagospodarowanie działki. Projekt przewiduje : -renowację 3 istniejących niecek basenowych żelbetowych oraz wymianę ich pokrycia na stal nierdzewną, -wymianę całkowitą technologii basenu, zastosowanie atrakcji basenowych -wykonanie 3 budynków technologicznych , dwa z nich umieszczono pod ziemią -modernizacja budynku zaplecza -modernizacja istniejących schodów zewnętrznych i ścieżek dla pieszych -montaż zjeżdżalni (ślimak) i wykonanie podestu do zjeżdżalni -usunięcie istniejących drzew -usunięcie istniejącej wiaty drewnianej i garażu stalowego usytuowanego przy wiacie -wyprofilowanie istniejącej skarpy tak aby otrzymać tarasy naziemne dla korzystania przez użytkowników basenu -montaż elementu placu zabaw dla małych dzieci , ławek, śmietników -wykonanie ścieżki i furtki dla niepełnosprawnych -montaż 2 parasoli na trwałe osadzonych w gruncie -wykonanie nowego budynku zaplecza w miejscu wiaty drewnianej , która zostanie usunięta -wykonanie nowych instalacji wod-kan , elektrycznej , wentylacji , co , zewnętrznych i wewnętrznych Zasadniczo zagospodarowanie terenu nie ulegnie zmianie , gdyż istniejące elementy zagospodarowania po remoncie pozostaną w tym samym miejscu. Dodatkowo powstanie jednokondygnacyjny budynek zaplecza sanitarnego w miejscu dawnej wiaty drewnianej, która zostanie zdemontowana ze względu na zły stan techniczny. Po usunięciu drzew zostanie ponownie wyprofilowana skarpa dla uzyskania tarasów, służących opalaniu . Plaża basenów zostanie ponownie utwardzona płytami chodnikowymi. Teren przy budynku zaplecza , ścieżka nad ścianą oporową i przy scianie oporowej zostanie utwardzona kostką brukową. Na skarpie przy wejściu zostanie zamontowana zjeżdżalnia ślimakowa , zjazd do basenu średniego. Wszystkie schody zewnętrzne o wysokości powyżej 50cm zostaną zaopatrzone w balustrady , tak jak skarpy i przejścia wzdłuż ściany oporowej. Instalacje. Wszystkie instalacje zostaną wymienione zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne. Projekt przewiduje nowe przyłącze prądu, gazu oraz wymianę sieci wod - kan , deszczowej oraz technologii basenu. Zostały zaprojektowane nowe instalacje wewnętrzne dla budynków: wod-kan, elektryczna ,co (kotłownia gazowa) , wentylacja grawitacyjna wspomagana mechanicznie. Obiekt będzie obsługiwany przez 2 niezależne stacje uzdatniania wody (2 niezależne obiegi wody): Obieg I będzie obsługiwał baseny A i B oraz zjeżdżalnię wodną i brodziki do płukania stóp. Obieg II będzie obsługiwał basen C..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 240.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 PLN (słownie : sto tysięcy PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu , - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien złożyć (na załączniku nr 2 do SIWZ) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia branży: arch-konstrukcyjno - budowlanej, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, technologii basenowej instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz specjalności drogowej. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 1.1Termin wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 1.2 Termin wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.1.3 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp 1.3 Termin wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.4 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp1.4 Termin wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert2.1 wykaz robót budowlanych, zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie basenu w technologii stali nierdzewnej i wartości brutto nie mniejszej niż 3 mln PLN. Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2 dokument stwierdzający, że wykonawca dysponuje przynajmniej po jednej osobie w każdej branży z uprawnieniami budowlanymi adekwatnymi do przedmiotu zamówienia do obsadzenia następujących stanowisk: 2.2.1 kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, minimum 5 lat stażu pracy na stanowisku kierownika budów 2.2.2 kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, technologii basenowej - minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień- 5 lat 2.2.3 kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień - 5 lat 2.2.4 kierownik robót drogowych w specjalności drogowej do kierowania robotami drogowymi -minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień - 5 lat. Wszystkie te osoby winny przedłożyć w ofercie aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Zawodowej Inżynierów 3.1 polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 4 mln. PLN 3.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 30% ceny ofertowej 3.2 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Głogówek ul. Rynek 1 48-250 Głogówek woj. Opolskie , powiat Prudnik, poczta@glogowek.pl, pokój nr.19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Głogówku ul. Rynek 1 , 48-250 Głogówek (pokój nr 13 I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj.Opolskiego na lata 2007-2013 Działanie 1.4.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.