eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzionków › Wyposażenie Regionalnej Stacji Edukacji Ekologicznej przy Ogrodzie Botanicznym w Radzionkowie w meble biurowe, w sprzęt elektroniczno-informatyczny oraz w sprzęt i meble laboratoryjne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Radzionków: Wyposażenie Regionalnej Stacji Edukacji Ekologicznej przy Ogrodzie Botanicznym w Radzionkowie w meble biurowe, w sprzęt elektroniczno-informatyczny oraz w sprzęt i meble laboratoryjne
Numer ogłoszenia: 219145 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radzionkowie , ul. Męczenników Oświęcimia 42, 41-922 Radzionków, woj. śląskie, tel. 0322890727 wew. 106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Regionalnej Stacji Edukacji Ekologicznej przy Ogrodzie Botanicznym w Radzionkowie w meble biurowe, w sprzęt elektroniczno-informatyczny oraz w sprzęt i meble laboratoryjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie wyposażenia budynku Regionalnej Stacji Edukacji Ekologicznej (dalej RSEE) znajdującej się przy Ogrodzie botanicznym w Radzionkowie. Zamówienie podzielone jest na trzy części obejmujące wyposażenie budynku RSEE w meble biurowe, w sprzęt elektroniczno-informatyczny oraz w meble i sprzęt laboratoryjny. Obowiązkiem Zamawiającego będzie montaż i rozstawienie mebli oraz uruchomienie i synchronizacja sprzętów. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został szczegółowo przedstawiony w specyfikacjach stanowiących załącznik nr 1a (część nr 1), załącznik nr 1b (część nr 2) i załącznik nr 1c (część nr 3) do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.00.00-9, 39.11.00.00-6, 39.18.00.00-7, 38.00.00.00-5, 35.12.17.00-5, 29.81.61.00-3, 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.12.10.00-3, 38.65.34.00-1, 38.65.21.00-1, 31.72.00.00-9, 32.55.31.10-1, 42.99.42.30-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zapisach SIWZ - dot. części nr 2 zamówienia, a w szczególności w zapisach Załącznika nr 1b do SIWZ odnośnie komputerów stacjonarnych i komputerów przenośnych (laptopów), Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie: 1) wydruku ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskał w teście Passmark CPU Mark wymaganą ilość punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie), 2) kopia Certyfikatu ISO9001 dla producenta sprzętu, 3) kopia deklaracji zgodności CE.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1a, Załącznik nr 1b i Załącznik nr 1c do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub sytuacji, gdy osoba nieuprawniona z mocy prawa podpisuje ofertę).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) w przypadku niedostępności danego sprzętu Zamawiający dopuszcza możliwość jego zmiany na inny o parametrach tożsamych z opisem przedmiotu zamówienia bądź lepszych, 3) w przypadkach wystąpienia siły wyższej mającej wpływ na termin realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia. Wszystkie sytuacje określone powyżej stanowią katalog zmian, na które strony mogą wyrazić zgodę, nie stanowiąc jednocześnie zobowiązania wyrażenia takiej zgody. Dokonanie zmiany umowy wymaga pisemnego wniosku wykazującego zasadność jej wprowadzenia i zgody drugiej strony na jej dokonanie. Powyższe zmiany winny być dokonane w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Jakiekolwiek zmiany umowy nie mogą powodować zmiany ryczałtowego wynagrodzenia Wykonawcy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 9.2 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radzionkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Radzionków z siedzibą w Urzędzie Miasta Radzionków 41-922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia 42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Gmina Radzionków z siedzibą w Urzędzie Miasta Radzionków 41-922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia 42 Biuro Obsługi Klienta - POKÓJ NR 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Rozbudowa Regionalnej Stacji Edukacji Ekologicznej przy Ogrodzie Botanicznym w Radzionkowie wraz z wykonaniem kolekcji edukacyjnych na terenie Ogrodu Botanicznego w Radzionkowie i dofinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, priorytet 5.Środowisko, działanie 5.5.Dziedzictwo przyrodnicze. Wymagana trwałość projektu wynosi 5 lat..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostarczenie, montaż i rozstawienie mebli biurowych w budynku RSEE w Radzionkowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostarczenie, montaż i rozstawienie mebli biurowych w budynku Regionalnej Stacji Edukacji Ekologicznej w Radzionkowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.00.00-9, 39.11.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, dostarczenie, montaż, uruchomienie i synchronizacja sprzętu elektroniczno-informatycznego w budynku RSEE w Radzionkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostarczenie, montaż, uruchomienie i synchronizacja sprzętu elektroniczno-informatycznego w budynku Regionalnej Stacji Edukacji Ekologicznej w Radzionkowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 35.12.17.00-5, 29.81.61.00-3, 30.23.21.10-8, 30.12.10.00-3, 38.65.34.00-1, 38.65.21.00-1, 31.72.00.00-9, 32.55.21.10-1, 42.99.42.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup, dostarczenie, montaż i rozstawienie mebli laboratoryjnych oraz uruchomienie sprzętów laboratoryjnych w budynku RSEE w Radzionkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostarczenie, montaż i rozstawienie mebli laboratoryjnych oraz uruchomienie sprzętów laboratoryjnych w budynku Regionalnej Stacji Edukacji Ekologicznej w Radzionkowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.