eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wygrodzenie pożarowe pomieszczeń i części budynku z montażem stolarki drzwiowej ppoż w poziomie piwnicy i parteru w budynku Agencji Nieruchomosci Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Bydgoszcz: Wygrodzenie pożarowe pomieszczeń i części budynku z montażem stolarki drzwiowej ppoż w poziomie piwnicy i parteru w budynku Agencji Nieruchomosci Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38.
Numer ogłoszenia: 219106 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy , ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 525 08 01, faks 52 525 08 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wygrodzenie pożarowe pomieszczeń i części budynku z montażem stolarki drzwiowej ppoż w poziomie piwnicy i parteru w budynku Agencji Nieruchomosci Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wygrodzenia pożarowego pomieszczeń i części budynku z montażem stolarki drzwiowej ppoż w poziomie piwnicy i parteru w budynku Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy. Przedmiotowe zadanie stanowi kontynuację zadania polegającego na dostosowaniu budynku do wymogów ppoż, podzielonego na II etapy: etap I w chwili obecnej jest w trakcie realizacji i obejmuje: Wykonanie instalacji systemu wykrywania sygnalizacji pożaru SAP wraz z instalacją oddymiania grawitacyjnego w budynku Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszcz przy ul. Hetmańskiej 38. Wykaz prac: Przedmiotowe roboty obejmują m.in. - demontaż istniejącej (o pow. 2m2) stolarki drzwiowej aluminiowej i stalowej, wyniesienie z budynku i utylizacja elementów z rozbiórki (w tym gruzu) - dostosowanie istniejących otworów drzwiowych do montażu stolarki uwzględniającej minimalne, wymagane prawem i projektowane, światło przejścia drzwi (szerokość przejścia min. 800mm dla drzwi D2 (skrzydło czynne), min. 900 mm dla drzwi D8, min. 1000mm dla drzwi D1, D3-D7, D9 (skrzydło czynne, D10 - 900 mm (skrzydło czynne) oraz wysokość w świetle przejścia 2000 mm) uwzględniający regulację rzędnych istniejących nadproży i usuniecie istniejących kolizji kablowych instalacji prądowych (z uwzględnieniem demontażu i odtworzenia listew natynkowych) - powiększenie wysokości otworów drzwiowych wraz z montażem prefabrykowanych nadproży żelbetowych - Wykonanie 1 szt. przebicia w przegrodzie ściennej z cegieł o grubości ponad ? ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej w poziomie parteru dla drzwi D10, wzmocnionego żelbetowym nadprożem, umożliwiającego montaż dwuskrzydłowej, drewnianej stolarki o wymiarach światła przejścia (szer. X.wys) 900 mm (skrzydło czynne) 1400 mm (po otwarciu) x 2000 mm, - montaż nowej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej montaż nowej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej: - EI60 stalowej jednoskrzydłowej (szczegółowe wymagania wg pkt 5.1 STWiOR) - D1, D6, D7 - EI60 stalowej dwuskrzydłowej (szczegółowe wymagania wg pkt 5.1 STWIOR) - D2 - EIS 30 stalowej, jednoskrzydłowej, dymoszczelnej (szczegółowe wymagania wg pkt 5.1 STWiOR) - D3, D4, D5 - EIS 60 drewnianej, jednoskrzydłowej, dymoszczelnej (szczegółowe wymagania wg pkt. 5.2 STWiOR) - D8 - EIS 60 aluminiowej, dymoszczelnej z wydzielonymi drzwiami dwuskrzydłowymi o odporności ogniowej EIS 30 (szczegółowe wymagania wg pkt 5.3 STWiOR) - D9 - EIS 30 drewnianej, dwuskrzydłowej, dymoszczelnej (szczegółowe wymagania wg pkt 5.2 STWiOR) - D10 - wykonanie fragmentów ścian z cegły silikatowej gr. 12cm dla stolarki drzwiowej D3, D5, D6 w poziomie piwnicy oraz dla stolarki drzwiowej D8 w poziomie parteru, stanowiących przegrodę przeciwpożarową o odporności ogniowej REI 60, powiązanych trwale z istniejącymi konstrukcjami murowanymi, z otworami przesklepionymi nadprożami prefabrykowanymi żelbetowymi typu L-19, - wykonanie ściany z cegły silikatowej gr. 18cm dla stolarki drzwiowej D9 w poziomie parteru, stanowiącej przegrodę przeciwpożarową o odporności ogniowej REI 60, powiązanej trwale z istniejącą konstrukcją budynku, otwór pod stolarkę przesklepiony nadprożami prefabrykowanymi żelbetowymi typu L-19, - zamurowanie otworu drzwiowego w poziomie parteru (1 szt.) z cegły pełnej, - cięcie bezpyłowe warstw wierzchnich posadzki wraz ze skuciem i usunięciem gruzu pasów warstw wierzchnich posadzki w poziomie parteru w celu umożliwienia wykonania konstrukcji murowych, - uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach i innych elementach wynikłych z prac adaptacyjnych budowlanych i montażowych, - szpachlowanie gładzią gipsową nowo wykonanych tynków; tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne gr. 3 mm z gipsu szpachlowego, wykańczane ręcznie na ościeżach i ścianach, - minimum dwukrotne malowanie wraz z gruntowaniem wykańczanych miejsc farbami lateksowymi, odpornymi na ścieranie, w kolorystyce dopasowanej do istniejącej kolorystyki pomieszczeń, - naprawy istniejących posadzek, wykładzin PCV lub parkietów drewnianych wynikłe przy pracach adaptacyjnych i montażowych, montaż progów drzwiowych niwelujących różnice wysokości posadzek, - prace remontowe - malarskie poziomu parteru, obejmujące zmycie istniejących powłok malarskich, przeszpachlowanie miejscowe gipsem szpachlowym istniejących nierówności ścian i sufitów oraz dwukrotne malowanie wraz z gruntowaniem farbami lateksowymi, odpornymi na ścieranie, w kolorystyce dopasowanej do istniejącej kolorystyki pomieszczeń w zakresie szczegółowym: hall wejściowy, wiatrołap, klatka schodowa do poziomu spocznika pomiędzy piwnicą i parterem oraz pomiędzy parterem a Ip włącznie, - prace porządkowe po zakończonych pracach budowlanych Przedmiotowe roboty nie wymagają pozwolenia na budowę Zastrzeżenia: - zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, projektem wykonawczym, sztuką budowlaną, przepisami ustawy - Prawo Budowlane (Ustawa z dnia 7.07.1994 r. wraz z późniejszymi zmianami) oraz wg przepisów wykonawczych wydanych na podstawie przywołanej ustawy i przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy podczas wykonywania robót budowlanych. - zastosowane materiały winny posiadać świadectwa do powszechnego lub indywidualnego stosowania w budownictwie, tj. certyfikaty na znak bezpieczeństwa (wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9.11.1999 r., Dz. U. Nr 5 poz. 53) lub certyfikaty na znak zgodności z obowiązującą normą albo odpowiednią Aprobatą Techniczną. Wykonawca zadania zobowiązany jest do realizacji robót z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego i użytkowników lokali znajdujących się w budynku w zakresie dostępu do pomieszczeń w sposób zapewniający ciągłość ich pracy, z zachowaniem warunków bezpieczeństwa pracy oraz bezpieczeństwa konstrukcji budynku. Zamawiający zastrzega, że wszelkie prace na poziomie parteru będą mogły odbywać się od poniedziałku do piątku po godz. 15.30 a w soboty i niedziele bez ograniczeń czasowych, natomiast na poziomie piwnicy bez ograniczeń czasowych. Zamówienie rozliczane będzie w formie ryczałtu. (Zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku braku takiego wskazania w ofercie Zamawiający uzna że Wykonawca wykona zadanie samodzielnie. W przypadku gdy Wykonawca, celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b Zamawiający, zgodnie z art. 36b.1 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda podania przez Wykonawcę nazwy podwykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2.200,00 zł Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego - BGK Toruń nr 47 1130 1075 0002 6131 1420 0001 z dopiskiem: wadium w postępowaniu nr BY.SOP.016.9.4.2014.MB Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 114 - kancelaria - przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje bankowe i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 roboty budowlane (o wartości min. 80.000,00 zł każda) o zbliżonym zakresie i charakterze prac w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców polegających w tym zakresie na zasobach innych podmiotów lub Wykonawców składających ofertę wspólnie - np. konsorcjum - warunek wiedzy i doświadczenia spełniony będzie wówczas gdy podmiot trzeci lub jeden z członków konsorcjum potwierdzi, że samodzielnie wykonał minimum 2 roboty budowlane, o których mowa powyżej. Zamawiający zastrzega, że nie uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia sytuacji, w której: - Wykonawca w wykazie wykonanych robót wykaże, że jedną robotę wykonał samodzielnie a w odniesieniu do kolejnej polega na zasobach innych podmiotów lub - dwóch członków konsorcjum wykonało po jednej robocie - Zamawiający nie dopuszcza bowiem możliwości sumowania doświadczenia co oznacza, iż celem potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu jeden z członków konsorcjum musi samodzielnie wykazać wykonanie wymaganych min. 2 robót budowlanych Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia/niespełna na podstawie: 1. złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. załączonego do oferty wykazu wykonanych robót budowlanych wraz z dowodami, z których wynika czy roboty te zostały wykonane należycie, 3. w przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, polega na zasobach innych podmiotów, dodatkowo na podstawie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumentów potwierdzających sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, jak również zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje do realizacji zamówienia: - co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia/niespełna na podstawie: 1. złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 3. oświadczenia o posiadanych przez minimum jedną osobę, wskazaną w wykazie, uprawnieniach do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej 4. w przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów dodatkowo na podstawie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumentów potwierdzających sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, jak również zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający, działając zgodnie z & 1 ust. 4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane określa, że w przedmiotowym wykazie winny znaleźć się tylko te roboty budowlane, które potwierdzają spełnianie wymogu dotyczącego wykonania minimum 2 robót budowlanych (o wartości min 80.000,00 zł każda) o zbliżonym zakresie i charakterze prac do przedmiotu zamówienia wraz z informacją nt. robót budowlanych niewykonanych lub wykonanych przez Wykonawcę nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26. ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest dodatkowo udowodnić Zamawiającemu, iż będzie on dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu wymagane jest załączenie do oferty: - pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (załączniki nr 8 i nr 9 do SIWZ stanowiące integralną część załączników nr 5 i 6) - dokumentów, z których wynika sposób wykorzystania udostępnianych zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający nadmienia, że zgodnie z art. 78 § 1 K.c. wymaganiem dla zachowania formy pisemnej jest złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia. Wobec powyższego oświadczenie podmiotu udostępniającego swoje zasoby złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, nie będzie spełniało wymogu formy pisemnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku: a. działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, b. działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię Zamawiającego potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu warunków uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia robót będzie równy okresowi przerwy. Zmiana terminu realizacji umowy możliwa jest tylko po wcześniejszym udokumentowaniu przedłużenia okresu zabezpieczenia należytego wykonania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz - pokój 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz - kancelaria pokój 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.