eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane w terenowych jednostkach organizacyjnych III Oddziału ZUS w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-27

Warszawa: Roboty budowlane w terenowych jednostkach organizacyjnych III Oddziału ZUS w Warszawie
Numer ogłoszenia: 219082 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie , ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8319194/95, faks 022 5382549.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w terenowych jednostkach organizacyjnych III Oddziału ZUS w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w terenowych jednostkach organizacyjnych III Oddziału ZUS w Warszawie z podziałem na 3 zadania. 1. zadanie 1 - Remont konstrukcji i okładziny schodów zewnętrznych dwóch wejść do budynku w Inspektoracie ZUS w Żyrardowie, zakres zamówienia obejmuje: - demontaż okładzin schodów zewnętrznych, - demontaż schodów zewnętrznych wraz z murkami oporowymi, - wykonanie nowej konstrukcji żelbetowej schodów, wykonanie odwodnienia, - montaż granitowych okładzin schodów, wykonanie barierek ochronnych i poręczy. Szczegółowy zakres robót: określony został w Projekcie budowlanym remontu schodów zewnętrznych - projekt do wglądu u zamawiającego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiarze robót budowlanych (schody od podwórza)- załącznik nr 2 do SIWZ, przedmiarze robót budowlanych (schody od ul. Cichej) - załącznik nr 3 do SIWZ 2. zadanie 2 - Malowanie pomieszczeń biurowych i wymiana wykładzin podłogowych w Inspektoracie ZUS w Sochaczewie, zakres zamówienia obejmuje: - demontaż zużytych wykładzin podłogowych wraz z cokolikami, - naprawa podłoża wraz z wykonaniem warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, - ułożenie wykładzin PCV, - wykonanie cokołów z wykładziny PCV, - zgrzewanie połączeń wykładziny, - wykonanie robót malarskich wraz z przygotowaniem podłoża, - demontaż żaluzji poziomych i montaż folii nieprzeźroczystych, - renowacja sufitów podwieszanych. Szczegółowy zakres robót: określony został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- załącznik nr 4 do SIWZ oraz w przedmiarze robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ 3. zadanie 3 - Podział na strefy pożarowe w budynku Inspektoratu ZUS w Żyrardowie przy ul. Cichej, zakres zamówienia obejmuje: - demontaż starych drzwi drewnianych i montaż drzwi ppoż. EI30, - wykonanie ścianek oddzielających gk EI30, - demontaż sufitów podwieszanych gk i kasetonowych wraz z oświetleniem oraz ich ponowny montaż, - wykonanie otworu na klapę dymową, - wykonanie konstrukcji żelbetowej dla klapy dymowej i montaż klapy dymowej, - wykonanie nowego pokrycia dachu klatki schodowej, - roboty tynkarskie i wykończeniowe, - roboty elektryczne - instalacja oddymiania na klatce schodowej z systemem elektrotrzymaczy drzwiowych. Szczegółowy zakres robót: określony został w Projekcie budowlanym remontu schodów zewnętrznych - projekt do wglądu u zamawiającego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót do projektu budowlano-wykonawczego- załącznik nr 6 do SIWZ , w przedmiarze robót budowlanych - załącznik nr 7 do SIWZ oraz w przedmiarze robót elektrycznych - załącznik nr 8 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli bedzie to wynikało z oświadczenia o którym wowa w art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli bedzie to wynikało z oświadczenia o którym wowa w art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli bedzie to wynikało z oświadczenia o którym wowa w art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli bedzie to wynikało z oświadczenia o którym wowa w art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli bedzie to wynikało z oświadczenia o którym wowa w art. 44 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej i zakresu robót z powodu okoliczności nie możliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy. Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu, o którym mowa w pkt. 5, mogą być w szczególności: 1. warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią; niemożliwe wcześniej do przewidzenia 2. braki w dokumentacji projektowej, za co niemożna przypisać winy Wykonawcy; 3. przerwanie prac przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczeniem sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy; 4. konieczność wykonania części robót inną technologią niż założono w projekcie; 5. wystąpi konieczność robót dodatkowych na podstawie art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Ppz; 6. wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych rozumianych jako roboty, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia, wprowadzają jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy. Przez roboty zamienne należy również rozumieć rozwiązania zamienne, o których mowa w art. 20 ust. l pkt 4 lit b ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, póz. 1623 z późn. zm.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, 00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8 (wejście od ul. Senatorskiej 10) pok. 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, 00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8 (wejście od ul. Senatorskiej 10) pok. 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont konstrukcji i okładziny schodów zewnętrznych dwóch wejść do budynku w Inspektoracie ZUS w Żyrardowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres zamówienia obejmuje: - demontaż okładzin schodów zewnętrznych, - demontaż schodów zewnętrznych wraz z murkami oporowymi, - wykonanie nowej konstrukcji żelbetowej schodów, wykonanie odwodnienia, - montaż granitowych okładzin schodów, wykonanie barierek ochronnych i poręczy Szczegółowy zakres robót: określony został w Projekcie budowlanym remontu schodów zewnętrznych - projekt do wglądu u zamawiającego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiarze robót budowlanych (schody od podwórza)- załącznik nr 2 do SIWZ, przedmiarze robót budowlanych (schody od ul. Cichej) - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie pomieszczeń biurowych i wymiana wykładzin podłogowych w Inspektoracie ZUS w Sochaczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres zamówienia obejmuje: - demontaż zużytych wykładzin podłogowych wraz z cokolikami, - naprawa podłoża wraz z wykonaniem warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, - ułożenie wykładzin PCV, - wykonanie cokołów z wykładziny PCV, - zgrzewanie połączeń wykładziny, - wykonanie robót malarskich wraz z przygotowaniem podłoża, - demontaż żaluzji poziomych i montaż folii nieprzeźroczystych, - renowacja sufitów podwieszanych. Szczegółowy zakres robót: określony został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- załącznik nr 4 do SIWZ oraz w przedmiarze robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział na strefy pożarowe w budynku Inspektoratu ZUS w Żyrardowie przy ul. Cichej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres zamówienia obejmuje: - demontaż starych drzwi drewnianych i montaż drzwi ppoż. EI30, - wykonanie ścianek oddzielających gk EI30, - demontaż sufitów podwieszanych gk i kasetonowych wraz z oświetleniem oraz ich ponowny montaż, - wykonanie otworu na klapę dymową, - wykonanie konstrukcji żelbetowej dla klapy dymowej i montaż klapy dymowej, - wykonanie nowego pokrycia dachu klatki schodowej, - roboty tynkarskie i wykończeniowe, - roboty elektryczne - instalacja oddymiania na klatce schodowej z systemem elektrotrzymaczy drzwiowych Szczegółowy zakres robót: określony został w Projekcie budowlanym remontu schodów zewnętrznych - projekt do wglądu u zamawiającego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót do projektu budowlano-wykonawczego- załącznik nr 6 do SIWZ , w przedmiarze robót budowlanych - załącznik nr 7 do SIWZ oraz w przedmiarze robót elektrycznych - załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.