eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją projektu pod nazwą Redukcja zagrożenia powodziowego na terenie woj. lubelskiego poprzez budowę zbiornika małej retencji w Krasnymstawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-24

Krasnystaw: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją projektu pod nazwą Redukcja zagrożenia powodziowego na terenie woj. lubelskiego poprzez budowę zbiornika małej retencji w Krasnymstawie.
Numer ogłoszenia: 21906 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340517 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Krasnystaw, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, faks 082 5762377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją projektu pod nazwą Redukcja zagrożenia powodziowego na terenie woj. lubelskiego poprzez budowę zbiornika małej retencji w Krasnymstawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją Projektu pn.: Redukcja zagrożenia powodziowego na terenie woj. lubelskiego poprzez budowę zbiornika małej retencji w Krasnymstawie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. 2. Ogólne obowiązki Inżyniera Projektu: 2.1. Inżynier Projektu dokona sprawdzenia dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego oraz, w razie potrzeby, aktualizacji kosztorysów inwestorskich niezbędnych do wyceny przedmiotu zamówienia, na etapie opracowywania SIWZ dla zadania inwestycyjnego zaprojektuj i wybuduj, związanych z realizacją projektu. 2.2. Inżynier Projektu opracuje w porozumieniu z Zamawiającym dokumentację przetargową dotyczącą wyłonienia Wykonawcy zaprojektuj i wybuduj. Dokumentacja przetargowa zostanie opracowana w wersji papierowej i elektronicznej (siwz wraz z załącznikami). Inżynier będzie brał udział w formułowaniu odpowiedzi na zapytania wykonawców, w badaniu i ocenie złożonych ofert oraz w postępowaniach odwoławczych o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy zaprojektuj i wybuduj. 2.3. Inżynier Projektu będzie kierował realizacją inwestycji (zaprojektuj i wybuduj), sporządzał i przechowywał dokumentację, prowadził rejestr robót, opiniował harmonogram rzeczowo-finansowy zgodnie z procedurami i standardami Unii Europejskiej i wymogami Programu w ramach, którego realizowany jest przedmiot zamówienia, a także opiniował płatności i ewentualne dodatkowe żądania wykonawcy, a następnie po zakończeniu realizacji inwestycji przekaże dokumentację w całości Zamawiającemu celem archiwizacji. 2.4. Inżynier Projektu będzie prowadził szczegółowe badanie sytuacji bieżącej realizowanej inwestycji, opierając się na dokumentach dostarczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę zaprojektuj i wybuduj i na tej podstawie zidentyfikuje ewentualne obszary problemowe i zarekomenduje działania zapobiegawcze. 2.5. Inżynier Projektu będzie odpowiedzialny za organizowanie i koordynowanie całego procesu inwestycyjnego zaprojektuj i wybuduj obejmującego fazę projektowania, roboty budowlane i dostawy sprzętu wyposażenia. Będzie sprawdzał jakość robót i dokonywał kontroli dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów dostarczonych materiałów, urządzeń i sprzętu, będzie dokonywał częściowego i końcowego odbioru robót, a także będzie dokonywał rozliczania płatności odnoszących się do robót oraz będzie kontrolował rzeczowy i finansowy postęp robót. 2.6. Inżynier Projektu przygotuje i wdroży odpowiedni system zarządzania, poprzez bieżący monitoring rzeczowy i finansowy wszystkich elementów realizacji inwestycji zaprojektuj i wybuduj, zapewni stały nadzór nad realizacją inwestycji, a także dopilnuje, aby realizacja odbywała się zgodnie z dokumentami przetargowymi i harmonogramem rzeczowo-finansowym. 2.7. Inżynier Projektu będzie wykonywał swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym i zapewni dyspozycyjność nadzoru na placu budowy. 2.8. Inżynier Projektu będzie sporządzał sprawozdania z przebiegu realizacji inwestycji i przedstawiał je Zamawiającemu w terminach wzajemnie uzgodnionych. 2.9. Inżynier Projektu sprawdzi i skompletuje dokumentację powykonawczą, zatwierdzi ją, a następnie przekaże Zamawiającemu. 2.10. Inżynier Projektu opracuje w uzgodnieniu z Zamawiającym zestawienie rzeczowe i charakterystyki inwestycji w zakresie niezbędnym do sporządzenia dowodu OT - przyjęcia środka trwałego, sporządzi dowody OT i przekaże komplet dokumentów Zamawiającemu. 2.11. Obsługa Okresu Gwarancyjnego. W ramach wynagrodzenia, określonego w niniejszej umowie, Inżynier Projektu będzie organizował i prowadził przeglądy gwarancyjne, podejmował działania wynikające z ujawnienia ewentualnych wad i usterek wydając polecenia, co do sposobu i terminu ich usunięcia oraz nadzorował ich usuwanie. Z powyższych czynności Inżynier Projektu będzie sporządzał dokumentację i przekazywał ją na bieżąco stronom biorącym udział w tych czynnościach. 2.12. Inżynier Projektu będzie wykonywał nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 2.13. Inżynier Projektu zorganizuje na terenie Krasnegostawu Biuro Inżyniera Projektu wyposażone w sprzęt biurowy i środki łączności niezbędne do pełnej obsługi inwestycji zaprojektuj i wybuduj. Biuro zostanie otwarte nie później niż w dniu rozpoczęcia realizacji robót budowlanych. 2.14. Inżynier Projektu zapewni pobyt osób przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót budowlanych i usług niezbędnych do realizacji projektu w czasie odpowiadającym wykonaniu i rozliczeniu poszczególnych elementów zadań projektu przez Wykonawcę zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym zadania. Kierownik Projektu będzie pozostawał do dyspozycji Zamawiającego przez cały okres realizacji zamówienia. 2.15. Inżynier Projektu w przypadku wystąpienia takiej konieczności zapewni nadzór archeologiczny nad prowadzeniem prac oraz współpracę z Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków oraz Wojewódzkiego Konserwatora Przyrody. 2.16. Inżynier Projektu będzie współdziałał z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu i egzekwowaniu od Wykonawcy zaprojektuj i wybuduj odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. 3. Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera Projektu zawiera załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 4. Zakres zadania przewidzianego do wykonania w formule zaprojektuj i wybuduj, nad którym nadzór pełnić będzie Inżynier Projektu zawiera załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nieruchomości Kancelaria Beata Marta Kucharzyk, ul. Graniczna 13, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114390,00

  • Oferta z najniższą ceną: 114390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.