eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › dostarczenie elementów infrastruktury informatycznej wraz z integracją środowiska na potrzeby systemu "OTAGO(R)". Obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej Urzędu Miasta Ruda Śląska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-13

POZYCJA 21905

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ruda Śląska: dostarczenie elementów infrastruktury informatycznej wraz z integracją środowiska na potrzeby systemu "OTAGO(R)". Obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej Urzędu Miasta Ruda Śląska Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Ruda Śląska, do kontaktów: Barbara Mazurek, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 w.309, fax 032 2487348, e-mail: zamowienia@ruda-sl.dt.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rudaslaska.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.rudaslaska.bip.info.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Środowisko, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostarczenie elementów infrastruktury informatycznej wraz z integracją środowiska na potrzeby systemu "OTAGO(R)". Obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej Urzędu Miasta Ruda Śląska. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Ruda Śląska Urząd Miasta, plac Jana Pawła II nr 6. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostarczenie elementów infrastruktury informatycznej wraz z integracją środowiska na potrzeby systemu "OTAGO(R)". Obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej Urzędu Miasta Ruda Śląska. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy zobowiązani będą do dołączenia dokumentów i oświadczeń odnoszących się do przedmiotu zamówienia, opisanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przekazywanej wraz z zaproszeniem do złożenia oferty 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.26.40.00 - Serwery UNIX lub równorzędne Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.23.00 - Urządzenia kasetowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.61 - Urządzenia kasetowe Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.83.00 - Uaktualnienia oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro ale poniżej kwoty unijnej tj. 211 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; dostawa: 2 tygodnie od daty podpisania umowy, serwis: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 9.000 zł (wadium wnosi się dopiero w momencie składania oferty - szczegółowe warunki zostaną podane w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Rozdział I. Minimalne warunki udziału W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (art. 22 ust.1 ustawy): 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawę/y sprzętu komputerowego i oprogramowania na łączną kwotę co najmniej 300.000 zł brutto. 2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie instalacji, konfiguracji urządzenia firewall. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jego obrót wyniósł nie mniej niż 600.000 zł w każdym roku. Obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział II. Sposób oceny 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w sekcji: III.2. Rozdział IV - Dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. "spełnia - nie spełnia"). Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych minimalnych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 2. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5 3. Zamawiający dokona oceny/kwalifikacji wykonawców na powyższych zasadach w każdym przypadku, również gdy liczba wniosków jaka wpłynie do Zamawiającego będzie mniejsza niż 5. 4. W sytuacji, gdy liczba wniosków spełniających minimalne warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, do składania ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy spełniający te warunki. 5. W przypadku spełnienia minimalnych warunków udziału, określonych w sekcji: III.2. Rozdział I - Minimalne warunki udziału przez więcej niż pięciu Wykonawców, zamawiający dokona kwalifikacji w oparciu o wymienione kryteria w sekcji: III.2. Rozdział III. - Kryteria kwalifikujące. Po dokonanej kwalifikacji Zamawiający zaprosi do składania ofert tych, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów/najwyższą ocenę spełniania warunków. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku, gdy kilku Wykonawców otrzyma taką samą ilość punktów kwalifikującą Wykonawcę na piąte miejsce, wówczas zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich tych Wykonawców. Rozdział III. Kryteria kwalifikujące Doświadczenie IP - waga/znaczenie - 100 pkt Za wykazanie przez Wykonawcę ponad wymagany warunek w sekcji: III.2. Rozdział I - Minimalne warunki udziału pkt. 2.1. w zakresie doświadczenia Zamawiający będzie oceniał w następujący sposób: wg wzoru: IP = B/N x A gdzie poszczególne litery oznaczają: IP - ilość punktów w kryterium doświadczenie B - zakwalifikowana wartość (łączna kwota brutto) wykonanych/zrealizowanych dostaw, o których mowa w sekcji: III.2. Rozdział I - Minimalne warunki udziału pkt. 2.1. oceniana w badanym wniosku N - największa zakwalifikowana wartość (łączna kwota brutto) wykonanych/zrealizowanych dostaw, o których mowa w sekcji: III.2. Rozdział I - Minimalne warunki udziału pkt. 2.1 spośród wszystkich rozpatrywanych wniosków złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu A - waga danego kryterium wyraSona w punktach - 100 pkt Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział IV. Dokumenty i oświadczenia 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, ten uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. 4. Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te uznaje się za aktualne (ważne), jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. 5. Sprawozdanie finansowe (część tego sprawozdania tj. bilans oraz rachunek zysków i strat z wyłączeniem informacji dodatkowych, o których mowa w ustawie o rachunkowości) a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinia o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych o sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe (lata 2004-2006), a jeżeli okres działalności jest krótszy za ten okres. Obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy o których mowa, zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których wyżej mowa tj. dot. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania. Zapis co do aktualności dokumentów zawartych powyżej stosuje się odpowiednio. 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednego wniosku, a następnie oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną) pod warunkiem, że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu będzie spełniał następujące wymagania: 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonego do wniosku umowy spółki bądź z ustawy (KC); 9.2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z wnioskiem stosowne pełnomocnictwo- nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonego do wniosku umowy spółki bądź z ustawy (KC); 9.3. Wniosek musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika); 9.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien złożyć wszelkie oświadczenia i dokumenty wymienione w sekcji: III.2. Rozdział IV - Dokumenty i oświadczenia pkt 1 - 4. Wspólnie Wykonawcy tworzący jeden podmiot mogą złożyć wszelkie dokumenty, wymienione w sekcji: III.2. Rozdział IV - Dokumenty i oświadczenia pkt 5 - 7. 9.5. Dopuszcza się możliwość złożenia jednego wspólnego oświadczenia z art. 22 i 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, iż oświadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie lub przez wszystkie podmioty składające wspólny wniosek; 9.6. Dopuszcza się, aby wniesione wadium zostało wniesione przez pełnomocnika/lidera lub jednego z członków konsorcjum. 9.7. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. 10. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek, który należy sporządzić zgodnie z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu. Alternatywy nie będą brane pod uwagę. 11. Wniosek wraz z załącznikami musi być sporządzony na piśmie, w języku polskim i winien stanowić jedną całość. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem poświadczonym przez Wykonawcę (przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy). 12. Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania wniosku, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do wniosku, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 13. Dokumenty dołączone do wniosku mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy). 14. Zaleca się aby dołączyć do wniosku spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści), a zapisane strony wniosku, wraz z dołączonymi do niej dokumentami i oświadczeniami były ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy jakakolwiek strona zostanie podpisana przez Wykonawcę, parafa na tej stronie nie jest już wymagana

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 09:30, siedziba Zamawiającego: tj. Urząd Miasta Ruda Ślaska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych, budynek A, pokój 129, I piętro. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.