eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów › Usługi, bezpośrednio związane zprowadzeniem gospodarki leśnej, w Nadleśnictwie Rymanów, w 2008 roku



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Rymanów: Usługi, bezpośrednio związane zprowadzeniem gospodarki leśnej, w Nadleśnictwie Rymanów, w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 219053 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Rymanów, ul. Dworska 38, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, tel. 013 4355015, fax 013 4355026.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.krosno.lasy gov.pl/rymanow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Nadleśnictwo Rymanów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi, bezpośrednio związane zprowadzeniem gospodarki leśnej, w Nadleśnictwie Rymanów, w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z pozyskania drewna, zrywki drewna i zagospodarowania lasu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 33920,00 PLN (dotyczy całego zamówienia).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określone SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: 1a) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat podobnych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości i dat wykonania 1b) pisemną informację, że usługi zostały wykonane należycie. Obowiązek dostarczenia dokumentów, o których mowa powyżej, nie dotyczy wykonawców, którzy wykonywali usługi w okresie ostatnich trzech lat na terenie Nadleśnictwa Rymanów. 2. Imienny wykaz osób, z określeniem ich funkcji (stanowiska) i kwalifikacji, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia 3. Informacja potwierdzona przez właściwy oddział ZUS o przeciętnej liczbie zatrudnionych w okresie trzech lat 4. Wykaz posiadanych narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego sądu lub organu administracyjnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy 8. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaleglych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 10.Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej 11. Jeżeli wykonawca ma sedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1 ust1,5 i6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma sedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzjące odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniem na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1 oraz par.1 ust.1 pkt4- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed natariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.krosno.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Rymanów ul. Dworska 38 38-480 Rymanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Rymanów ul. Dworska 38 38-480 Rymanów /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieszczady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z pozyskania drewna i zagospodarowania lasu w leśnictwie Bieszczady.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bukowica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z pozyskania drewna i zagospodarowania lasu w leśnictwie Bukowica.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.