eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Sukcesywne świadczenie usługi prania, odkażania chemicznego i biologicznego, odpylania odzieży roboczej oraz czyszczenia chemicznego odzieży ceremonialnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z podziałem na części - TP/TZ/10/2013



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Legnica: Sukcesywne świadczenie usługi prania, odkażania chemicznego i biologicznego, odpylania odzieży roboczej oraz czyszczenia chemicznego odzieży ceremonialnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z podziałem na części - TP/TZ/10/2013
Numer ogłoszenia: 219048 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 8566350 w. 103, faks 76 7233763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usługi prania, odkażania chemicznego i biologicznego, odpylania odzieży roboczej oraz czyszczenia chemicznego odzieży ceremonialnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z podziałem na części - TP/TZ/10/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne świadczenie usługi prania, odkażania chemicznego i biologicznego, odpylania odzieży roboczej oraz czyszczenia chemicznego odzieży ceremonialnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z podziałem na części. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 1: Sukcesywne świadczenie usługi prania, odkażania chemicznego i biologicznego, odpylania odzieży roboczej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 1. Miejsce realizacji zamówienia- odbiór brudnej i dostarczenie czystej odzieży roboczej z poszczególnych jednostek zamawiającego w Legnicy i Jaszkowie (dotyczy pkt 5)) : 1) Zakład Oczyszczania Miasta (TO)- ul. Nowodworska 48 2) Główna Siedziba (TIM, TI)- ul. Nowodworska 60 3) Składowisko Odpadów Komunalnych (TOS)- ul. Rzeszotarska 1 4) Zakład Usług Pogrzebowych (TZU)- ul. Wrocławska 124 5) Zakład Usług Pogrzebowych (TZU)- Cmentarz Komunalny dla miasta Legnicy w Jaszkowie 6) Zakład Zieleni Miejskiej (TZM)- ul. Orła Białego 8 7) Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt (TS)- ul. Ceglana 1 2. Odbiór brudnej i dostarczenie czystej odzieży roboczej odbywać się będzie we wtorki w godzinach od 8.00 do 14.00. 3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usług przy zastosowaniu powszechnie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, norm i wytycznych. 4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwy dobór środków chemicznych i biologicznych stosowanych podczas wykonywania usług. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość, właściwą organizację oraz bezpieczeństwo wykonywania usług. 6.Wykonywanie usług powinno odbywać się w warunkach zgodnych z zaleceniami producenta odzieży. 7. Wykonawca w ramach świadczonych usług zapewnia: 1) przeprowadzanie serwisu odzieży polegającego na wykonywaniu czynności mających na celu przywrócenie walorów użyteczności uszkodzonego asortymentu (naprawa odzieży). Przez naprawę strony rozumieją naprawę każdego rodzaju uszkodzenia, w szczególności: przyszywanie guzików, naprawa zamków, zszywanie, cerowanie, przyszywanie urwanych, uszkodzonych elementów przy zastosowaniu materiałów nie odróżniających się od całości odzieży, 3) prasowanie wypranej odzieży, 4) odbiór odzieży brudnej i dostarczanie odzieży czystej własnym transportem wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko wykonawcy z miejsc wskazanych przez zamawiającego oraz zgodnie z częstotliwością określoną w Tabeli nr 1. 5) sortowanie i umieszczanie odzieży w szafkach znajdujących się w miejscach wskazanych przez zamawiającego (odzież czysta oddzielnie dla każdego pracownika imiennie, odzież brudna w szafce zbiorczej). 8. Każdorazowo przy odbiorze asortymentu do prania wykonawca odbierze brudną odzież wraz z ich specyfikacją, a pozostawi odzież czystą załączając jej specyfikację. Specyfikacja powinna wskazywać przekazywany asortyment odzieży, nazwisko użytkującego odzież oraz dyspozycje co do zakresu jej serwisu. Rodzaj i ilość asortymentu podlegajacego usługom, a także częstotliwość wykonywania usług i planowana ilośc cykli wykonania usług została zawarta w Tabeli nr 1 załączniaka nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia częstotliwości wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, a także do zmniejszenia ilości odzieży podlegającej usługom dostosowując je do potrzeb bieżących zamawiającego. 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA- CZĘŚĆ 2 : Sukcesywne świadczenie usługi czyszczenia chemicznego odzieży ceremonialnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 1. Miejsca realizacji zamówienia-odbiór brudnej i dostarczenie czystej odzieży ceremonialnej z: 1) Zakład Usług Pogrzebowych (TZU)- ul. Wrocławska 124, 59-220 Legnica, 2) Zakład Usług Pogrzebowych (TZU)- Cmentarz Komunalny dla miasta Legnicy w Jaszkowie. 2. Częstotliwość wykonywania usługi: 1 raz na kwartał. 3. Dni oraz godziny odbioru brudnej i dostarczenie czystej odzieży ceremonialnej zamawiający ustali z wykonawcą po podpisaniu umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usług przy zastosowaniu powszechnie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, norm i wytycznych. 5.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwy dobór środków chemicznych stosowanych podczas wykonywania usługi. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość, właściwą organizację oraz bezpieczeństwo wykonywania usług. 7.Wykonywanie usług powinno odbywać się w warunkach zgodnych z zaleceniami producenta odzieży. 8. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewnia: 1) dostarczanie odzieży czystej i odbiór odzieży brudnej własnym transportem wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko wykonawcy z miejsca wskazanego przez zamawiającego 2) prasowanie wyczyszczonej odzieży. 9. Każdorazowo przy odbiorze asortymentu do czyszczenia wykonawca odbierze brudną odzież wraz z jej specyfikacją. Specyfikacja powinna wskazywać przekazywany asortyment odzieży, nazwisko użytkującego odzież oraz dyspozycje co do zakresu serwisu. 10. Każdorazowo wraz ze zwrotem wyczyszczonej odzieży wykonawca dołączy do niej specyfikację. Specyfikacja powinna wskazywać przekazywany asortyment odzieży oraz nazwisko użytkującego odzież. 11. Pokwitowanie odbioru brudnej odzieży oraz dostawy czystej odzieży po wypraniu potwierdzone zostanie przez osoby upoważnione przez zamawiającego. Rodzaj i ilość asortymentu podlegajacego usłudze, a także częstotliwość wykonywania usługi i planowana ilośc cykli wykonania usługi została zawarta wTabeli nr 2 załączniaka nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia częstotliwości wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, a także do zmniejszenia ilości odzieży podlegającej usłudze dostosowując ją do potrzeb bieżących zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.20.00-3, 98.31.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. 2. Wysokość wadium dla każdej części zamówienia wynosi odpowiednio: Dla części nr 1 - wadium w kwocie 1 500,00 zł Dla części nr 2 - wadium w kwocie 100,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp- załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (np. poświadczenia, referencje), czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA: Wykaz musi zawierać co najmniej 1 zrealizowaną lub realizowaną usługę główną prania odzieży roboczej wraz z jej naprawą o wartości co najmniej 70.000,00 zł netto rocznie. CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA: Wykaz musi zawierać maksymalnie 4 zrealizowane lub realizowane usługi główne czyszczenia chemicznego odzieży o łącznej wartości co najmniej 4 000,00 zł netto rocznie. Jeżeli zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi główne wskazane przez wykonawcę w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania dowodów, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonych dokumentów: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp- załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz usług głównych-część nr 1- załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz usług głównych-część nr 2- załącznik nr 9 do SIWZ - Dowody (np. referencje, poświadczenia) potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie głównych usług określające, że zadania wyszczególnione w Załączniku nr 9 do SIWZ dla każdej części zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp -załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp -załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien złożyć: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: - dla CZĘŚCI NR 1 ZAMÓWIENIA- 80 000,00 zł - dla CZĘŚCI NR 2 ZAMÓWIENIA- 5 000,00 zł W przypadku, gdy wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej, niż jedną część zamówienia winien złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę stanowiącą sumę kwot ubezpieczenia odpowiadających poszczególnym częściom zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. druk FORMULARZ OFERTOWY według Załącznika nr 2 do SIWZ Wykonawca winien wypełnić tylko te części formularza ofertowego, które dotyczą CZĘŚCI zamówienia, na które składa ofertę, resztę należy opatrzyć zapisem NIE DOTYCZY 2. dokumenty upoważniające osobę (osoby) podpisującą(e) ofertę do reprezentacji wykonawcy (np.: wypis z KRS lub CEIDG) lub PEŁNOMOCNICTWO w przypadku określonym w art. 23 ustawy Pzp lub gdy wykonawca jest reprezentowany przez inną osobę w zakresie określonym w pełnomocnictwie. 3. druk FORMULARZ CENOWY według Załącznika nr 3 do SIWZ Wykonawca winien wypełnić tylko ten formularz cenowy, który dotyczy CZĘŚCI zamówienia, na które składa ofertę. Pozostały formularz cenowy należy opatrzyć zapisem NIE DOTYCZY 4.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według Załącznika nr 1 do SIWZ. Wykonawca winien sporządzić opis przedmiotu zamówienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. 5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp według Załącznika nr 4 do SIWZ Oświadczenie winni złożyć wszyscy wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia. 6.Zgodnie z § 1 ust. 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231)- jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz w Rozdziale VI SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda przedłożenia zobowiązania dotyczącego zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu:Pisemne zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- załącznik nr 12 do SIWZ. 7. druk WYKAZ USŁUG GŁÓWNYCH- CZĘŚĆ NR 1- według Załącznika nr 9 do SIWZ 8. druk WYKAZ USŁUG GŁÓWNYCH- CZĘŚĆ NR 2- według Załącznika nr 9 do SIWZ Wykonawca winien wypełnić tylko te druki, które dotyczą CZĘŚCI zamówienia, na które składa ofertę. Pozostałe druki należy opatrzyć zapisem NIE DOTYCZY - dotyczy punktu 7, 8. 9. dowody potwierdzające należyte wykonanie/wykonywanie wykazanych głównych usług 10. wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom według Załącznika nr 11 do SIWZ 11. dowód wniesienia wadium (dołączony do FORMULARZA OFERTOWEGO) 12. wypełniony, zaakceptowany i zaparafowany projekt umowy według Załącznika nr 10 do SIWZ: -dla części nr 1 -TP/TZ/10/1/2013 -dla części nr 2- TP/TZ/10/2/2013

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

DOTYCZY CZĘŚCI NR 1 I NR 2 ZAMÓWIENIA 1.Zmiany i uzupełnienia postanowień niniejszej Umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej i mogą nastąpić w przypadkach wskazanych w ust. 5. w formie aneksu do Umowy podpisanego przez obydwie strony pod rygorem nieważności. 2.Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do Umowy niekorzystnych dla zamawiającego chyba, że konieczność wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 3.Wykonawca nie ma prawa cesji praw i/ lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich z zastrzeżeniem ust. 4. 4.Cesja wierzytelności wykonawcy wynikająca z niniejszej umowy wymaga dla swej ważności uprzedniej pisemnej zgody zamawiającego. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy oraz określa warunki takiej zmiany: 1) zmniejszenie częstotliwości wykonywanych usług oraz ilości odzieży podlegającej usłudze ujętej w przedmiocie zamówienia w zależności od potrzeb bieżących zamawiającego, co stanowi podstawę do zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy. 2) zmiany prawne mające wpływ na wartość zamówienia (zmiana stawki podatku VAT w okresie realizacji Umowy). 3) zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych. 4) zmiany formy prawnej stron umowy. 5) zmiany adresowe 6) przypadki losowe (np. kataklizmy, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, itp.), które będą miały wpływ na treść zawartej Umowy i termin realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, Dział Rozwoju, Przygotowania i Rozliczania Produkcji- pok. nr 2 (parter)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, Sekretariat I pietro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pranie, odkażanie chemiczne i biologiczne, odpylanie odzieży roboczej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pranie, odkażanie chemiczne i biologiczne, odpylanie odzieży roboczej (koszula flanelowa, bluza robocza letnia, spodnie robocze letnie, spodnie robocze, bluza robocza ocieplana, spodnie robocze ocieplane). Szczegółowy opis wykonywania usług, częstotliwość wykonywania usług, ilość i rodzaj wykonywanych usług został określony w pkt 1 załącznika nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czyszczenie chemiczne odzieży ceremonialnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czyszczenie chemiczne odzieży ceremonialnej : garnitur (marynarka, spodnie), kamizelka od garnituru, spodnie od garnituru, kurtka ocieplana. Szczegółowy opis wykonywania usługi, częstotliwość wykonywania usługi, ilość i rodzaj wykonywanej usługi został określony w pkt 2 załącznika nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.20.00-3, 98.31.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.