eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowinka › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Nowinka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Nowinka: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Nowinka
Numer ogłoszenia: 219016 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nowinka , 16-304 Nowinka, woj. podlaskie, tel. 087 6419520, 6419541, faks 087 6419660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.gminanowinka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Nowinka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Nowinka z miejscowości: Ateny, Barszczowa Góra, Gatne Pierwsze, Danowskie, Gatne Drugie, Juryzdyka, Józefowo, Krusznik, Olszanka, Osińska Buda, Pijawne Polskie, Podnowinka, Podkrólówek, Sokolne, Szczeberka, Szczebra, Szczepki, Kopanica, Strękowizna, Tobołowo, Walne, Nowinka, Cisówek, Bryzgiel, Monkinie, Pijawne Ruskie. Liczba ludności według ewidencji ludności 2919, rzeczywista ok 3200 osób. Liczba gospodarstw domowych ok. 820. Powyższe dane ilościowe należy traktować jako przybliżone. Zamawiający nie dysponuje obecnie dokładniejszymi danymi. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdej ilości zebranych odpadów komunalnych zmieszanych i zebranych selektywnie. Odbiór odpadów komunalnych winien odbywać się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podlaskiego, obowiązującymi uchwałami Rady Gminy Nowinka w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nowinka, w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz innymi aktami prawa krajowego lub miejscowego mogącymi mieć wpływ na realizację zamówienia. Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych RIPOK dla Gminy Nowinka to: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Koszarówce ze Stacją Przeładunkową w Augustowie, Operatorem RIPOK-u, jest BIOM sp. z o. o. z siedzibą w Dolistowie Starym I 144, 19-124 Jaświły, Biuro Zarządu Zabiele 37, 19-124 Jaświły, tel. 85 733 18 20 , telfax 85 716 17 55. Odpady komunalne zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Nowinka należy przekazać do: Stacji Przeładunkowej w Augustowie - odpady komunalne zmieszane, Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Augustowie - odpady komunalne selektywnie zebrane. Przekazywanie odpadów do Stacji Przeładunkowej w Augustowie odbywać się będzie na podstawie porozumienia, które Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć z operatorem RIPOK-u (treść porozumienia stanowi załącznik do specyfikacji). Urządzenia do gromadzenia odpadów. Obowiązkiem właściciela nieruchomości jest wyposażenie nieruchomości w pojemniki na śmieci. Przedsiębiorstwo zobowiązuje się do umożliwienia mieszkańcom Gminy Nowinka zakupu lub dzierżawy pojemników do zbierania odpadów oraz bezpłatne dostarczanie mieszkańcom worków do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca ma obowiązek odbierania odpadów gromadzonych także w pojemnikach będących własnością właścicieli nieruchomości, jeśli spełniają one wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Nowinka. Pojemniki przeznaczone do zbierania odpadów należy dostosować do potrzeb indywidualnych właścicieli zachowując minimalną pojemność, zgodnie z § 7.2. Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nowinka. Odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny zmieszany należy gromadzić w pojemnikach o minimalnej pojemności w przypadku zabudowy jednorodzinnej 110l, w przypadku zabudowy wielorodzinnej 1100l. 1Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny należy gromadzić w pojemnikach, w przypadku zabudowy jednorodzinnej o minimalnej pojemność 110l, zaś w przypadku zabudowy wielorodzinnej 1100l lub workach. Worki na śmieci do selektywnej zbiórki odpadów muszą być o minimalnej pojemności 60l, z folii LDPE, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków: na szkło kolorowe i bezbarwne - worki koloru zielonego z napisem szkło, na tworzywa sztuczne - worki koloru żółtego z napisem tworzywa sztuczne, na papier i makulaturę - worki koloru niebieskiego z napisem papier, na odpady zmieszane - worki koloru fioletowego, z napisem zmieszane. 1Worki muszą zostać dostarczone w nieprzekraczalnym terminie do 1 lipca 2013r, a następnie po każdorazowym odbiorze odpadów selektywnie zebranych należy pozostawić kolejne worki w ilości odpowiadającej odebranym workom właścicielowi nieruchomości. Postępowanie z innymi odpadami:Wykonawca zorganizuje zbiórkę: odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego, zużytych akumulatorów, zużytych opon, oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych z niewielkiego remontu na zasadzie wystawki w terminie uzgodnionym z Zamawiającym po uprzednim poinformowaniu mieszkańców o prowadzonej zbiórce 1 raz w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć do dnia 1 lipca 2013 r. niżej wymienione punkty w specjalnie oznakowane pojemniki przeznaczony do zbierania baterii oraz opróżnić je 1 raz w okresie obowiązywania umowy: Zespół Szkół w Nowince, Szkoła Podstawowa w Monkiniach, Szkoła Podstawowa w Olszance, Urząd Gminy Nowinka. W/w odpady Wykonawca dostarczy do PSZOK w Augustowie. Częstotliwość wywozu: odpady zarówno zmieszane jak i selektywne - 2 razy w miesiącu. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy:Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013r, poz. 122) oraz przestrzegać postanowień regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nowinka. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki odpadami na lata 2012 - 2017 do stacji przeładunkowej w Augustowie będącej częścią regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Koszarówce oraz przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Augustowie. Obowiązkiem wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Nowinka, również z punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu). Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych również z nowych nieruchomości, które zostaną zamieszkane w okresie trwania umowy, wyposażyć je w pojemniki lub worki, w ciągu 7 dni od poinformowania go o takim fakcie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczania mieszkańcom worków do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług dodatkowych płatnych przez właścicieli nieruchomości tj. udostępnienie pojemnika, kontenera, worka typu big bag, przeznaczonego na odpady budowlane i rozbiórkowe z remontów prowadzonych samodzielnie oraz odbiór i zagospodarowanie tych odpadów. Po podpisaniu umowy Wykonawca sporządzi harmonogram odbioru (w formie papierowej i elektronicznej) na wszystkie miesiące trwania umowy. Zamawiający po akceptacji harmonogramu opublikuje go na swojej stronie internetowej. Harmonogram na rok 2013 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji niezwłocznie po podpisaniu umowy przed 01.07.2013 r. Wykonawca sporządzi również informacje w formie papierowej o sposobie segregacji - co gdzie wrzucać i przedstawi ją Zamawiającemu przed dniem 1 lipca 2013r. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji w zakresie sprawozdawczości i przekazania zamawiającemu kwartalnych sprawozdań zgodnie z art. 9 lit. n. ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2012r poz. 391 z późń. zm. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez Właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane sporządza protokół i dokumentację fotograficzną z zaistniałej sytuacji i o tym fakcie informuje Zamawiającego w ciągu 72 godzin od zaistniałej sytuacji. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co miesiąc Zamawiającemu ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane odpady, w zakresie ilości zebranych odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania dokumentacji Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników , kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. Pojazdy muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. Pojazdy muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu, konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przez rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz powinna minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Na koniec każdego dnia roboczego pojazdy muszą być opróżnione z odpadów i parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej. Pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację przedsiębiorcy (nazwa firmy, dane adresowe, numer telefonu). Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach od 7.00 do 20.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zwiększenia zakresu zleconego do wykonania zamówienia, zgodnie z bieżącymi potrzebami..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składani ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Augustów 97 93 51 0000 0010 5314 2000 0020. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), sposób przekazania: siedziba Zamawiającego, kasa przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Nowinka prowadzonego przez Wójta Gminy Nowinka, Posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi polegające na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości na kwotę brutto nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Posiadają co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych. 2) Posiadają co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 3) Posiadają co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. 4) Pojazdy muszą być wyposażone w system: monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów i czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dnia 1 lipca 2013r do wyposażenia minimum jednego stanowiska komputerowe Zamawiającego oprogramowania komputerowego pozwalającego na bieżący odczyt monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów w celu weryfikacji prawidłowości świadczenia usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz dostaw na łączna kwote 100.000 złotych.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.gminanowinka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Nowinka Nowinka 33 16-304 Nowinka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Nowinka Nowinka 33 16-304 Nowinka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.