eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, nagłaśniającego, tablic interaktywnych i projektorów w ramach projektu pn.Akademia Sukcesu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Bieruń: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, nagłaśniającego, tablic interaktywnych i projektorów w ramach projektu pn.: Akademia Sukcesu
Numer ogłoszenia: 219013 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322218 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, nagłaśniającego, tablic interaktywnych i projektorów w ramach projektu pn.: Akademia Sukcesu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego, multimedialnego, nagłaśniającego, tablic interaktywnych i projektorów w ramach projektu pn.: Akademia Sukcesu do następujących palcówek: 1. Gimnazjum nr 1 im. Karola Wierzgonia, ul. Warszawska 294, 43-155 Bieruń; 2. Gimnazjum nr 2, ul. Licealna 17a, 43-150 Bieruń. Wykaz sprzętu dostarczanego do poszczególnych placówek stanowi załącznik do SIWZ. Wykaz sprzętu objętego zamówieniem: 1. Laptop 4 szt. 2. Zestaw tablicy interaktywnej wraz z oprogramowaniem oraz przeszkoleniem 30 nauczycieli z zakresu funkcjonowania tablicy 4 szt. 3. Projektor multimedialny do tablicy interaktywnej 4 szt. 4. Kamera cyfrowa 2 szt. 5. Projektor 2 szt. 6. Ekran projekcyjny 2 szt. 7. Wizualizaer 2 szt. 8. Rzutnik multimedialny 2 szt. 9. Stolik pod projektor 2 szt. 10. Dyktafon cyfrowy 2 szt. 11. Dyktafon cyfrowy 2 szt. 12. Odtwarzacz CD 4 szt. 13. Zestaw sprzętu nagłaśniającego 2 szt. (Jeden zestaw składa się z: - zestaw mikrofonu 2 szt. - statyw głośnikowy 4 szt. - zestaw głośnikowy 4 szt. - wzmacniacz miksujący stereo 4 szt.) Parametry techniczne w/w sprzętu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi załącznik do SIWZ. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. 1. Transport pionowy i poziomy dostarczonego sprzętu na adres: Gimnazjum nr 1 im. Karola Wierzgonia, ul. Warszawska 294, 43-155 Bieruń; Gimnazjum nr 2, ul. Licealna 17a, 43-150 Bieruń. Pomieszczenia zlokalizowane w różnych miejscach szkoły, brak windy. 2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i zamontowany na koszt i ryzyko wykonawcy do następujących placówek: Gimnazjum nr 1 im. Karola Wierzgonia, ul. Warszawska 294, 43-155 Bieruń; Gimnazjum nr 2, ul. Licealna 17a, 43-150 Bieruń. Dostawa i montaż zostanie zrealizowany w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Godziny dostawy i montażu zostaną uzgodnione pomiędzy stronami minimum na jeden dzień przed realizacją zamówienia, jednakże należy zaznaczyć, że dostawa i montaż nie mogą kolidować z odbywającymi się zajęciami lekcyjnymi w poszczególnych salach. Wykonawca poinformuje zamawiającego w dniach i godzinach jego pracy, minimum jeden dzień przed dostawą i montażem o dacie, osobach realizujących przedmiot zamówienia (imiona, nazwiska, telefony kontaktowe). 3. Dostarczony sprzęt ma być: a) sprzętem nowym nie używanym (nie dostarczanym) wcześniej w innych projektach, b) wyprodukowanym nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty składania ofert, c) zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży i posiadającym pakiet usług gwarancyjnych na terenie Polski określonych w OPZ, kierowanych również do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Przedmiot zamówienia w pozycji dotyczącej dostawy i montażu tablic interaktywnych zakłada również przeszkolenie 30 nauczycieli z zakresu obsługi wykorzystania i możliwości tablicy interaktywnej. Oferta szkolenia z zakresu obsługi tablic interaktywnych obejmuje: - Podłączanie i konfigurację sprzętu; - Obsługę techniczną tablicy interaktywnej; - Podstawowe narzędzia w wykorzystaniu warsztatu nauczyciela; - Praktyczne szkolenie w wykorzystaniu tablicy interaktywnej na lekcjach poszczególnych przedmiotów; - Kreatywne przygotowanie zajęć z tablicą interaktywną; - Wykorzystanie Internetu w pracy z tablicą interaktywną; - Oprogramowanie do tablic interaktywnych - jakie wybierać oprogramowanie. Uczestnicy powinni otrzymać certyfikaty o ukończeniu szkolenia. Ilość szkoleń - 2 (po 1 szkoleniu w każdej szkole) Czas szkolenia - 3 godziny - optymalna wielkość grupy - 15 osób Szkolenie z w/w zakresu powinno się odbyć w terminie do 7 dni od daty dostawy i montażu tablic interaktywnych. Należy zaznaczyć, że szkolenie powinno odbyć się w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Godziny przeprowadzenia szkolenia należy ustalić z zamawiającym. Zamawiający w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy przekaże wykonawcy listę uczestników szkolenia. 5. Jeżeli w SIWZ (OPZ) określone zostały urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie niższych parametrach niż określone w OPZ i spełniających wymogi funkcjonalne, jakościowe, technologiczne i estetyczne podane w OPZ. Podane tam nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 6. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 7. CPV: 30213100-6 Komputery przenośne 30195000-2 Tablice 38651600-9 Kamery cyfrowe 38652100-1 Projektory 32332100-0 Dyktafony 30191200-6 Rzutniki do przeźroczy 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający 32322000-6 Sprzęt multimedialny 51611100-9 Usługi instalowania urządzeń komputerowych 51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.19.50.00-2, 38.65.16.00-9, 38.65.21.00-1, 32.33.21.00-0, 30.19.12.00-6, 32.34.24.00-6, 32.32.20.00-6, 51.61.11.00-9, 51.60.00.00-8, 80.51.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Komputerowe PLANETA Marcin Dejas, ul. Piwna 32, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67496,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75595,80

  • Oferta z najniższą ceną: 75595,80 / Oferta z najwyższą ceną: 85116,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.