eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Modernizacja drogi powiatowej nr 2800G jako dojazd do gruntów rolnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Tczew: Modernizacja drogi powiatowej nr 2800G jako dojazd do gruntów rolnych
Numer ogłoszenia: 218937 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205027 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi powiatowej nr 2800G jako dojazd do gruntów rolnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi powiatowej nr 2800G jako dojazd do gruntów rolnych. Długość odcinka Odcinek drogi przewidziany do realizacji rozpoczyna się od miejsca gdzie droga 2800G była przebudowana podczas budowy autostrady A-1 i przebiega na długości 250 mb w kierunku zachodnim. Założono usytuowanie nawierzchni bitumicznej na części jezdni, gdzie obecnie znajduje się nawierzchnia brukowa. Obecna nawierzchnia ma zostać wykorzystana jako podbudowa. W celu nadania właściwego profilu, konieczne jest wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną na powierzchni 45%. Zmodernizowany odcinek należy oznakować na końcu, informując o zmianie rodzaju nawierzchni. Główne parametry drogi do wykonania - długość: 250 mb, - szerokość: 3m, - dwa zjazdy z drogi 3,00*3,50, - mijanka szerokości 2,50m, długości 25,00m, - nawierzchnia: mieszanka mineralno - asfaltowa z betonu asfaltowego do warstw wiążących, grubość 5 cm, - nawierzchnia: mieszanka mineralno - asfaltowa z betonu asfaltowego do warstw ścieralnych, grubość 4 cm, - podbudowa: istniejąca nawierzchnia brukowcowa do wyrównania z częściowym uzupełnieniem masą bitumiczną, - kruszywo do wymiany i uzupełnień: KŁMS 0/31,5 (kruszywo łamane, stabilizowane mechanicznie - nie naturalne!), - pobocza: naprawa, plantowanie, dosypanie warstwy z kruszyw naturalnych obustronnie szerokość po 1,5m, spadki 8%, - spadki: spadek jezdni dwustronny (daszkowy) 2%. Prace do wykonania - roboty pomiarowe (wytyczenie) - ścięcie i karczowanie traw i odrostów krzewów, - wyrównanie istniejącej podbudowy z kamienia - uzupełnienie podbudowy masą bitumiczną, - budowa dwóch zjazdów i mijanki: korytowanie 15cm, warstwa odsączająca 10 cm, kruszywo KŁSM 25cm, - skropienie podbudowy asfaltem: nawierzchnia + zjazdy + mijanka, - nawierzchnia wiążąca gr. 5 cm - nawierzchnia ścieralna z AC 11 S gr. 4cm - budowa dwóch zjazdów i mijanki: korytowanie 15cm, warstwa odsączająca 10 cm, kruszywo KŁSM 25cm, - pobocza szer. 1,5m - oznakowanie - dwa komplety Uwaga! Zmiana nawierzchni - pomiar geodezyjny powykonawczy - ilości szczegółowe zawarto w przedmiarze. Warunki prowadzenia robót: a) Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. b) Wykonawca jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z projektem organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót zabezpieczenia terenu budowy. c) Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację ew. materiałów rozbiórkowych dla gruzu z betonu cementowego oraz mas ziemnych. Ponadto do obowiązków Wykonawcy, w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego za przedmiot niniejszego zamówienia, należy: 1. Wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologii robót; 2. Opracowanie i przedłożenie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Projekt organizacji ruchu sporządzony zostanie w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. (Dz. U. Nr 177 poz. 1729). 3. Zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych; 4. Zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy; 5. Wykonanie pomiarów wykonawczych i powykonawczych, wymaganych odpowiednimi przepisami; 6. Założenie podliczników do rozliczania kosztów zużycia wody na czas trwania robót budowlanych oraz ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody w trakcie trwania robót; 7. Doprowadzenie terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych terenów do stanu w jakim je przejmował; 8. Wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonania prac. 9. Wykonanie kosztorysu powykonawczego robót (jest on wymagany ze względu na częściowe finansowanie robót ze środków Województwa Pomorskiego, nie będzie miał on jednak żadnego wpływu na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania prac objętych niniejszą umową. Podwykonawstwo: Wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określają zapisy zawarte w § 12 Istotnych Postanowień Umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy (w treści protokołu odbioru). Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transport, usługi, handel, skład opału, mat. bud., skup złomu Tadeusz Decka, Oś. XXX-Lecia PRL 1, 83-132 Morzeszczyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145557,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110255,12

  • Oferta z najniższą ceną: 110255,12 / Oferta z najwyższą ceną: 139511,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.