eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolków › dostawy oleju opałowego do placówek oświatowych w Bolkowie i Kaczorowie, w sezonie grzewczym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Bolków: dostawy oleju opałowego do placówek oświatowych w Bolkowie i Kaczorowie, w sezonie grzewczym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 218913 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminno-Miejski Zespół Obsługi Szkół , ul. Bolka 8B, 58-420 Bolków, woj. dolnośląskie, tel. 075 7413270,211 w. 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy oleju opałowego do placówek oświatowych w Bolkowie i Kaczorowie, w sezonie grzewczym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: V. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Miejsce dostaw: Szkoła Podstawowa w Bolkowie, Gimnazjum w Bolkowie, Szkoła Podstawowa w Kaczorowie. 2. Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w szacunkowej ilości 162 019,00 litrów do Szkoły Podstawowej w Bolkowie, Gimnazjum w Bolkowie, Szkoły Podstawowej w Kaczorowie, w sezonie grzewczym 2008 - 2009, o parametrach technicznych zgodnych z normą PN-C-96024 : 2001; - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg - zawartość siarki nie więcej niż 0,2 % m/m - temperatura referencyjna + 150C - temperatura płynięcia nie wyższa niż -20°C - temperatura zapłonu nie niższa niż 56°C - zawartość wody nie wyższa niż 200 mg/kg - lepkość kinematyczna w 20°C nie wyższa niż 6 mm2/s - zawartość zanieczyszczeń stałych nie wyższa niż 24 mg/kg 3. Przewidywane (szacunkowe) wielkości dostaw do poszczególnych jednostek (w litrach): Lp. Placówka Szacunkowa wielkość dostaw {litry} 1 Szkoła Podstawowa w Bolkowie 77 832,40 l 2 Gimnazjum w Bolkowie 53 007,60 l 3 Szkoła Podstawowa w Kaczorowie 31 179,00 l Razem 162 019,00 l Placówki oświatowe w Bolkowie posiadają wspólne zbiorniki na olej opałowy o pojemności 12 000 litrów. Placówka oświatowa w Kaczorowie posiada zbiorniki o pojemności 4 000 litrów 4. Dostawy oleju opałowego odbywać się będą po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego telefonicznie, lub faksem z min.24 godzinnym wyprzedzeniem, sukcesywnie w miarę zgłaszanych potrzeb do 48 godzin, od poniedziałku do piątku, w przedziale czasowym od 700 do 1300 5. Dostawa i tankowanie oleju powinna odbywać się środkami Dostawcy . Wykonawca zapewnia dostawy i tankowania oleju opałowego autocysternami zaopatrzonymi w posiadające ważne cechy legalizacyjne instalacje rozładowcze i pomiarowe dopuszczone do realizacji rozliczeń. 6. Wykonawca dołącza atest na olej opałowy przy każdej dostawie. 7. Oferowana cena 1 litra oleju opałowego powinna zawierać również koszt transportu do miejsca wyładunku tj. do zbiorników przy kotłowni na terenie placówki szkolnej, załadunek i rozładunek oleju opałowego. 8. Warunki rozliczenia dostaw : 1. Zamawiający oraz Dostawca będą rozliczać dostawy w temperaturze referencyjnej + 15 0C 2. Zapłatę Dostawcy za każdorazowo dostarczone paliwo Zamawiający przekazywać będzie na wskazane konto w terminie 14 dni od daty dostawy, na podstawie prawidłowo wystawionej i doręczonej faktury wraz ze świadectwem jakości paliwa wystawionym przez producenta. 3. Płatnikiem za dostarczany olej opałowy będzie: - Gimnazjum im. Rycerstwa Polskiego w Bolkowie - Szkoła Podstawowa im. II Armii Wojska Polskiego w Bolkowie - Szkoła Podstawowa w Kaczorowie 4. Każdorazowa dostawa oleju musi być potwierdzona przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Warunkiem przyjęcia przez Zamawiającego deklarowanej ilości paliwa jest potwierdzenie jego przedstawiciela na dokumencie dostawy. 5. Rozliczenia między Zamawiającym a Dostawcą będą dokonywane w złotych polskich. 6. Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt, w zakresie odpowiedzialności cywilnej. 7. Wymieniona ilość oleju opałowego została ustalona w sposób szacunkowy i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od zapotrzebowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium. Wadium przechowywane jest na koncie nieoprocentowanym. 1.Wysokość wadium ustala się w kwocie 2.700 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych ). 2. Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy Gminno - Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół : BS Jawor /O Bolków nr 29 8647 1059 0406 4288 2004 0002 z dopiskiem wadium na dostawę oleju opałowego do placówek oświatowych w Bolkowie i Kaczorowie w sezonie grzewczym 2008/2009 Uwaga: Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację i złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Uwaga! Wniesienie wadium w pieniądzu jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium w określonym wyżej terminie. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego , c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. W zakresie zwrotu wadium oraz jego zatrzymania stosuje się art. 46.1 - 46.5 Prawa zamówień Publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj: 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia. 1.5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami i załącznikami. 1.6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3. parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 i 4, 4. oświadczenie, iż Oferent przez cały okres trwania umowy będzie dostarczał Zamawiającemu, olej opałowy produkowany przez Producenta wskazanego w ofercie - załącznik nr 2 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, d) odpis koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, w tym - decyzję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki o nadaniu koncesji na obrót paliwami ciekłymi e) kserokopię dokumentu określającą cenę Producenta oleju opałowego na dzień 19 września 2008 r. ( cenę netto jednego litra oleju opałowego zamieszczoną na oficjalnej stronie internetowej Producenta obowiązującą w tym dniu ) f) świadectwo jakości oleju opałowego - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie, dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (atest laboratoryjny zgodny z normą PN-EN 116 : 2001 lub równoważne). g) dokument wskazujący Producenta sprzedawanego przez Wykonawcę oleju opałowego lekkiego. Przez wspomniany dokument rozumie się każdy dokument np. karta nalewu, świadectwo autoryzacji, świadectwo jakości, zaświadczenie producenta o dystrybucji przez wykonawcę oleju opałowego tylko jego produkcji itp. Dokumentem wskazującym Producenta oleju opałowego nie może być oświadczenie Oferenta. h) Odpis polisy lub innego dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bolkow.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminno Miejski Zespół Obsługi Szkół w Bolkowie, ul. Bolka 8b, 59-420 Bolków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Gminno Miejski Zespół Obsługi Szkół w Bolkowie, ul. Bolka 8b, 59-420 Bolków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.