eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Katowice: Stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju.
Numer ogłoszenia: 218905 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, ul. Lompy 14, 40-040 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 604-74-26, 0-32 604-74-25, fax 0-32 604-74-27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-wschod.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : PAKIET 1 - OCHRONA Stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia . Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował całodobową, stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach: -ul. Warszawska 6 w Katowicach -ul. Sokolska 32 w Katowicach, pomieszczeń, rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz ochronę fizyczną pracowników i interesantów przebywających na ww. obiektach. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia są opisane w : 1.Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Wzorze umowy na świadczenie usług ochrony, stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ, PAKIET 2 - INKASO 2.Odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa i konwoju. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia są opisane w : 1.Wzorze umowy na świadczenie usług inkaso, stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: PAKIET 1 - OCHRONA 1.udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią warunki art. 22 ust. 1 ustawy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.spełniają warunki przedmiotowe określone w niniejszej Specyfikacji : 1.posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie; 2.wykonali lub nadal wykonują należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usług, każda trwająca przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegająca na ochronie obiektów użyteczności publicznej w systemie całodobowym przez minimum 3 stanowiska ochrony przez całą dobę; 3.dysponują co najmniej 20 osobami z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadającymi licencje pracowników ochrony co najmniej I stopnia; 4.w ostatnich 2 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, osiągnęli obrót nie mniejszy niż 500.000,00 zł w każdym roku obrotowym. 5.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł, 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ. 2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. PAKIET 2 - INKASO 1.udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią warunki art. 22 ust. 1 ustawy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.spełniają warunki przedmiotowe określone w niniejszej Specyfikacji : 1)posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w tym transportowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie; 2)wykonali lub nadal wykonują należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę trwającą przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegającą na transportowaniu własnym samochodem, przystosowanym do przewozu wartości pieniężnych, w formie Inkasa lub innych przedmiotów wartościowych; 3)dysponują co najmniej 10 osobami z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadającymi licencje pracowników ochrony co najmniej I stopnia; 4)w okresie ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, osiągnęli obrót nie mniejszy niż 200.000,00 zł w każdym roku obrotowym. 5)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł, 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ. 2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia : PAKIET 1 - OCHRONA 1.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu dla pakietu 1 - OCHRONA : 1.1oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4, Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy 1.2aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające czy :, a)osoba fizyczna będąca Wykonawcą nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy b)wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo - akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy c)urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 1.6aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 1.7aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie; 1.8wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenia zamówienia co najmniej 3 usług, każda trwająca przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegająca na całodobowej ochronie przez minimum 3 stanowiska ochrony obiektów użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5, Dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane należycie może być referencja lub inny dokument np. oświadczenie, który będzie zawierał co najmniej następujące dane : datę wystawienia dokumentu, oznaczenie odbiorcy usług, adres odbiorcy usług, określenie terminu realizacji umowy w miesiącach, latach lub w inny sposób, tak, aby można było w sposób jednoznaczny określić dwunastomiesięczną ciągłość świadczenia usługi liczbę stanowisk całodobowej ochrony, podpis osoby reprezentującej odbiorcę usług pieczęć odbiorcy 1.9wykaz co najmniej 20 osób z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadających licencje pracowników ochrony co najmniej I stopnia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie licencji pracowników ochrony przez wszystkie osoby wskazane w wykazie, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; Do każdego pracownika wpisanego w wykaz musi być dołączona kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego posiadania licencji. 1.10bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności sporządzone za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 1.11polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł . W przypadku realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia będzie to odpowiedzialność cywilna za szkody wyrządzone w związku z ochroną mienia. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. PAKIET 2 - INKASO 2.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu dla pakietu 2 - INKASO : 2.1oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4, Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy 2.2aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.3aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.4aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.5aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające czy :, a)osoba fizyczna będąca Wykonawcą nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy b)wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo - akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy c)urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 2.6aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 2.7aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w tym konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie; 2.8wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług (co najmniej 1), trwających przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegających na transportowaniu własnym samochodem przystosowanym do przewozu wartości pieniężnych lub innych przedmiotów wartościowych, wraz z dokumentami, potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; Dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane należycie może być referencja lub inny dokument np. oświadczenie, który będzie zawierał co najmniej następujące dane : datę wystawienia dokumentu, oznaczenie odbiorcy usług, adres odbiorcy usług, określenie terminu realizacji umowy w miesiącach, latach lub w inny sposób, tak, aby można było w sposób jednoznaczny określić dwunastomiesięczną ciągłość świadczenia usługi liczbę stanowisk całodobowej ochrony, podpis osoby reprezentującej odbiorcę usług, pieczęć odbiorcy 2.9wykaz co najmniej 10 osób z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadających licencje, pracowników ochrony co najmniej I stopnia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie licencji pracowników ochrony przez wszystkie osoby wskazane w wykazie, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; Do każdego pracownika wpisanego w wykaz musi być dołączona kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego posiadania licencji. 2.10bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności sporządzone za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.11polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł . W przypadku realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia będzie to odpowiedzialność cywilna za szkody wyrządzone w związku z transportowaniem lub konwojowaniem wartości pieniężnych lub innych przedmiotów wartościowych. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-wschod.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Oddział Gospodarczy ul. Lompy 14 40-040 Katowice pokój nr 04.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Oddział Gospodarczy ul. Lompy 14 40-040 Katowice pokój nr 04.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OCHRONA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: INKASO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie Inkasa i konwoju..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.