eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wymiana stolarki okiennej drewnianej w budynku biurowym Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Mickiewicza 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Tarnów: Wymiana stolarki okiennej drewnianej w budynku biurowym Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Mickiewicza 2
Numer ogłoszenia: 218901 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172869 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Administracyjno-Gospodarcze w Centrum Obsługi Urzędu w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882400, faks 14 6215308.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej w budynku biurowym Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Mickiewicza 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. dostawę i wymianę okien drewnianych wraz z naprawą pokrycia parapetów zewnętrznych w pomieszczeniach biurowych, w ilości 21 sztuk, opisanych szczegółowo w przedmiarze robót, z zachowaniem istniejącej wielkości otworów okiennych, podziału na kwatery, profili oraz kolorystyki, 2. wykonanie szpalet wewnętrznych okiennych, 3. malowanie szpalet wewnętrznych i ścian okiennych po wymianie okien. Miejsce wykonania robót: 4-kondygnacyjny budynek biurowy Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Mickiewicza 2 (bez windy): a) I PIĘTRO - 11 szt. okien (pokoje nr: 100 - sala operacyjna, 102, 103a, 111 - sala operacyjna, 112 - sala operacyjna, 113 - pokój biurowy), b) II PIĘTRO - 4 szt. okien (pokoje nr: 205, 206, 219) c) III PIĘTRO - 6 szt. okien (pomieszczenia nr: 309, 310, maszynownia dźwigu, strych), 4. dostawę i wymianę parapetów okiennych wewnętrznych, 5. dostawę i montaż rolet tekstylnych w wymienianych oknach...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. Zo.o., ul. Smoluchowskiego 1, 20-474 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93065,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77774,90

  • Oferta z najniższą ceną: 77774,90 / Oferta z najwyższą ceną: 104968,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.