eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi 100%-owy zasób lokalowy Gminy Żywiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Żywiec: Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi 100%-owy zasób lokalowy Gminy Żywiec
Numer ogłoszenia: 218893 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Żywiec, ul. Rynek 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 4754200, fax 033 4754202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi 100%-owy zasób lokalowy Gminy Żywiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi 100%-owy zasób lokalowy Gminy Żywiec, zgodnie z przepisami prawa, normami i zasadami wiedzy. Szczegółowe zestawienie wielkości powierzchni nieruchomości stanowiących własność Gminy Żywiec, będących zakresem zamówienia, stanowi Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.Wnieśli wadium. 3.Zapoznali się z warunkami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń. 4.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.W zakresie potencjału kadrowego: - użyją do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników posiadających doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem nieruchomościami, w tym: licencjonowany zarządca nieruchomości, 6.W zakresie doświadczenia zawodowego: - wykonali w okresie minionych 3 lat (lata 2003- 2005), co najmniej jedno zadanie o podobnym standardzie i wartości. 7.Posiadają bazę własną realizacji zamówienia (posiadają co najmniej: biuro obsługi najemców - księgowość, obsługa techniczna, kasa) na terenie Miasta Żywca, w okresie objętym realizacją zamówienia, czynne od poniedziałku do piątku, co najmniej osiem godzin dziennie, w godzinach np. od 7.00 - 15.00 lub udokumentują gotowość otwarcia takiego biura z chwilą zawarcia umowy na realizację zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w rozdz. IV (Zawartość oferty) przedmiotowego postępowania zaświadczeń, oświadczeń i dokumentów, wg formuły (spełnia - nie spełnia). Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniami: 1. Cena 75 % 2. Czas reakcji 25 % (rozpoczęcie czynności zmierzających do usunięcia usterki lub awarii w czasie nie dłuższym niż 120 min. od momentu poinformowania o takiej konieczności) Sposób oceny: Kryterium Znaczenie Metoda oceny oceny Cena 75 % Najniższa cena brutto we wszystkich ofertach ważnych cena brutto oferty badanej x 100 punktów x 75 % Czas reakcji 25 % Do 30 minut - 100 pkt x 25 % Od 30 minut do 60 minut - 50 pkt x 25 % Od 60 minut do 120 minut - 25 pkt x 25 % Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszelkim wymogom Prawa Zamówień Publicznych oraz SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert. Oferta, w której proponowany czas reakcji będzie dłuższy niż 120 min. zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1) stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zawierający m.in. oświadczenie o terminie związania ofertą, przyjęciu warunków przetargu zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami bez zastrzeżeń, okresie rękojmi, terminie płatności określonym w dniach - wymagany termin płatności wynosi 30 dni. 2.Oświadczenie, że Wykonawca uprawniony jest do ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Załącznik nr 2). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt.2 i 3 niniejszego rozdziału powinny być złożone przez każdy podmiot. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 3). 7.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi. 8.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia - licencje zawodowe zarządcy nieruchomości, wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). 9.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4). 10.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 12.Sprawozdanie finansowe, albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, należy dołączyć dokumenty zgodnie z art. 45 ust. 2 Ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości (j.t. Dz. U. z 2002r. nr 76 poz. 694 ze zmianami). W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, należy dołączyć dokumenty określające obroty, zyski, zobowiązania i należności firmy wraz z kserokopiami dokumentów określających i potwierdzających powyższe dane (deklaracje PIT). 13.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14.Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, z zastrzeżeniem postanowień cz. II ust. 3 SIWZ. Brak któregokolwiek z powyższych dokumentów skutkować będzie wykluczeniem oferenta lub odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Dokumenty z zachowaniem powyższej kolejności winny być dołączone do oferty przetargowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 75
  • 2. Czas reakcji - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zywiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żywcu 34-300 Żywiec Rynek 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Żywcu 34-300 Żywiec Rynek 2 Biuro podawcze - parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.