eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont gabinetów lekarskich Poradni POZ, pomieszczenia 413, dachu nad pediatrią, segment D oraz naprawy tynków i schodów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-27

Warszawa: Remont gabinetów lekarskich Poradni POZ, pomieszczenia 413, dachu nad pediatrią, segment D oraz naprawy tynków i schodów
Numer ogłoszenia: 218882 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167787 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont gabinetów lekarskich Poradni POZ, pomieszczenia 413, dachu nad pediatrią, segment D oraz naprawy tynków i schodów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont gabinetów lekarskich Poradni POZ, po-mieszczenia 413, dachu nad pediatrią, segment D oraz naprawy tynków i schodów. 2. Przedmiot zamówienia opisano poprzez zamieszczenie na stronie internetowej: - rzutów poziomych remontowanych pomieszczeń poradni POZ - Zał. Nr 1; - rzutu poziomego pomieszczenia serwerowni - Zał. 2; - rzutu poziomego dachu - Zał. Nr 3; - kosztorysu ślepego -przedmiaru remontu 6 gabinetów POZ o łącznej powierzchni 99,96 m2, pomieszczeń o numerach 222 ,223, 224, 225,226, 227 oraz naprawy tynków wewnętrznych i malowania emulsją w korytarzu na II piętrze w segmencie B oraz w korytarzu na I piętrze na w segmencie A - Zał. Nr 4 -w programach: Norma i Pdf; - kosztorysu ślepego -przedmiaru remontu pomieszczenia serwerowni o powierzchni 19,8 m2 - Zał. Nr 5 w programach: Norma i Pdf; - kosztorysu ślepego -przedmiaru remontu dachu o pow. 111,6 m2 -segment D wraz z naprawą schodów wejściowych do segmentu B - Zał. Nr 6 -w programach: Norma i Pdf; Uwaga ! Z kosztorysu Zał. Nr 6 do realizacji wymagane są tylko pozycje kosztorysowe o numerach 1-15 oraz 20-22. - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - Zał. Nr 7. 3. Obiekt zakwalifikowany jest w PKOB pod numerem 1264 - budynki szpitali i zakła-dów opieki medycznej. 4. Zakres zadania: Wykonawca w ramach prowadzonych prac remontowych będzie musiał wykonać prace rozbiórkowe oraz zdemontować zbędne elementy instalacji. W ramach nowej aranżacji należy m.in. postawić ścianę działową oraz zamontować kraty i klimatyzator w serwerowni, wykonać nowe okładziny, wymienić stolarkę okienną, zamontować stolarkę drzwiową, naprawić tynki, wymalować ściany. 5. Wraz z pracami budowlanymi należy zmodernizować instalacje: -wodociągowo-kanalizacyjną z osprzętem, -centralnego ogrzewania z grzejnikami, -elektryczną z oprawami i osprzętem, -zainstalować klimatyzator. 6. Wbudowane materiały muszą spełniać rygory opisane w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. Zamawiający w przedmiarach -kosztorysach ofertowych podał przy niektórych rodzajach materiałów budowlanych i wyposażeniu nazwę producenta i/lub typ, i/lub numer katalogowy, mając na celu dookreślenie parametrów technicznych, wymiarów, jakości, dopuszczając przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę, zamianę na równoważne materiały budowlane lub wyposażenie od innych producentów, które spełnią te wymagania. 8. Roboty remontowe muszą być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami ROZPO-RZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej Dz. U. 2011 , Nr 31, poz. 158. 9. Przed rozpoczęciem robót budowlanych od Wykonawcy będzie wymagane sporządzenie harmonogramu, który zostanie uzgodniony i zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. W harmonogramie zostanie rozpisana kolejność wykonywania zadań na okresy 1 tygodniowe. Harmonogram powinien ujmować wszelkie procedury techno-logiczne. Ścieżki robót powinny pokazywać początek i koniec danej czynności. W ostatnim tygodniu każdego z etapów będzie należało przewidzieć czas na procedurę częściowych odbiorów technicznych. 10. Zamawiający, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym pod nr 22 683-82-22 lub 503-635-329; zaprosił na spotkanie informacyjne Wykonawców zainteresowanych udziałem w przetargu, w terminach od 20 do 30 czerwca 2011 r. od godziny 09:00, w siedzibie Zamawiającego - Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, pok. Nr 116; w celu zapoznania uczestników z obiektem oraz udzielenia ew. informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz należytej reali-zacji zamówienia. 11. Dla prac remontowych przedmiotu zamówienia opracowano także projekt umowy Zał. Nr 13 12. Po zakończeniu robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wykonanej instalacji elektrycznej i pomiary instalacji przed ostatecznym odbiorem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VELDER G. Rondio, J.Grządko Spółka Jawna, ul. Zawodzie 20, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103311,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124760,41

  • Oferta z najniższą ceną: 124760,41 / Oferta z najwyższą ceną: 124760,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.