To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-12
Chełm: Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia dla osób objętych Programem Aktywności Lokalnej dla rodzin zastępczych realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 218873 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190535 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 562 76 51, faks 82 562 76 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia dla osób objętych Programem Aktywności Lokalnej dla rodzin zastępczych realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 5 - dniowego wyjazdowego szkolenia w zakresie rozwoju form aktywnej integracji rodzin zastępczych dla 52 osób objętych Programem Aktywności Lokalnej dla rodzin zastępczych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Uczestnicy projektu: Grupa I - 20 osób dorosłych pełniących funkcje rodzin zastępczych, Grupa II - 32 dzieci w wieku od 8 do 14 lat, przebywających w rodzinach zastępczych. Usługi szkoleniowe dla grupy I: 1) Warsztaty umiejętności opiekuńczo-wychowawczych a) Cel warsztatów: wzmocnienie umiejętności wychowawczych dotyczących trudności adaptacyjnych dziecka w rodzinie zastępczej, zwiększenie umiejętności opiekuńczo-wychowawczych, nabycie umiejętności budowania zaufania i kontaktu z dzieckiem przyjętym na wychowanie do nowych warunków rodzinnych, budowania modelu skutecznej komunikacji w rodzinie i umacniania więzi rodzinnych, zapobieganie rozpadom rodzin zastępczych. b) Usługa szkoleniowa obejmuje 20 godzin dydaktycznych grupowych, c) Liczba osób - 20, d) Jedna godzina dydaktyczna = 45 min. 2) Indywidualna terapia psychologiczna, rodzinna i psychospołeczna a) Usługa obejmuje 40 godzin terapii indywidualnej (2 godziny na osobę), b) Liczba osób - 20, c) Jedna godzina dydaktyczna = 45 minut. Usługa szkoleniowa dla grupy II: 1) Warsztaty psychoedukacyjne a) Cel warsztatów: nabycie umiejętności budowania zaufania i kontaktu w nowych warunkach rodzinnych, rozpoznawanie i nazywanie uczuć i emocji, identyfikacja mocnych i słabych stron dziecka, zwiększenie poczucia własnej wartości, nabycie umiejętności aktywnego słuchania i komunikowania. b) Usługa szkoleniowa obejmuje 20 godzin dydaktycznych grupowych, c) Liczba osób - 32, d) Jedna godzina dydaktyczna = 45 min. 2. Zadania Wykonawcy: 1) Zorganizowanie szkolenia dla I grupy tj. 20 osób dorosłych, pełniących funkcję rodziny zastępczej i II grupy tj. 32 dzieci w wieku od 8 do 14 lat przebywających w rodzinach zastępczych, podczas 5 - dniowego wyjazdu w terminie 10-21 sierpnia 2011 r. 2) Wyjazd obejmuje pełne 5 dni pobytowych (4 noclegi), 3) Zapewnienie udziału 2 opiekunów ze strony zamawiającego, 4) Zapewnienie ośrodka szkoleniowego o wysokim standardzie na Mazurach lub w Górach Świętokrzyskich położonym nad wodą z dostępem do strzeżonego kąpieliska, z kompleksem leśnym, z zapleczem rekreacyjno - sportowym, placem zabaw dla dzieci, zapewniającego zakwaterowanie, wyżywienie oraz co najmniej 2 sale dydaktyczne z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sale dydaktyczne, w których odbywać się będą szkolenia powinny mieścić minimalnie l0 osób. 5) Zapewnienie zakwaterowania uczestnikom szkolenia i opiekunom w pokojach dla 2,3 i 4 osobowych, z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, wc, natrysk lub wanna. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w domkach letniskowych. Uczestnicy zakwaterowani powinni być w jednym budynku albo ośrodku. 6) Zapewnienie uczestnikom szkolenia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, nauki i zakwaterowania. 7) Zapewnienie wyżywienia uczestnikom szkolenia i opiekunom: l dzień szkolenia (obiad i kolacja), 2-4 dzień szkolenia (śniadanie, obiad, kolacja), 5 dzień szkolenia (śniadanie i obiad), oraz napojów dostępnych przez cały pobyt. Obiady powinny być dwudaniowe plus deser, śniadania i kolacje z owocami. 8) Zapewnienie serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, sok, ciastka, woda gazowana i niegazowana, cukier) podczas szkoleń - 2 razy dziennie. 9) Zapewnienie suchego prowiantu na czas podróży do miejsca szkolenia i drogi powrotnej dla uczestników i opiekunów szkolenia (dla każdej osoby co najmniej: 0,5 1. wody niegazowanej lub soku, 2 kanapki), 10) Zapewnienia bezpiecznego transportu uczestnikom i opiekunom szkolenia i ich bagażu (od miejsca wyjazdu tj. Chełm, do miejsca przeprowadzenia warsztatów i z powrotem), a także przejazdów taborem autobusowym sprawnym technicznie, z klimatyzacją, posiadającym ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami o transporcie drogowym (w tym wymagane prawem zezwolenia i licencje dla firmy przewozowej), obsługiwanym przez kierowców posiadających odpowiednie wymagania do kierowania pojazdami i samochodami służącymi do przewozu osób. Dodatkowo w ramach przejazdu Wykonawca zapewni sprawdzenie w dniu wyjazdu stanu technicznego pojazdu przewożącego uczestników oraz opiekunów oraz kierowcy przez Policję. W sytuacji, gdy autokar przewożący nie uzyska stosownego zaświadczenia Wykonawca musi zapewnić autokar zastępczy o tej samej klasie. W przypadku nie wykonania usługi przewozu zgodnie z powyższymi wymogami, Zamawiający ma prawo skorzystać z usługi przewozu innej firmy, obciążając kosztami przewozu Wykonawcę. Wyjazd około godziny 08:00. Godzina i dokładne miejsce wyjazdu zostanie uzgodnione z Wykonawcą na 3 dni przed planowaną datą wyjazdu. 11) Pokrycie kosztów ubezpieczenia uczestników i opiekunów szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia (zapewnienie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas podróży i pobytu w ośrodku), na kwotę nie mniejszą niż 10 tys. zł na każdą osobę biorącą udział w szkoleniu. Polisa zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu wyjazdu. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia. 12) Zapewnienie, w razie konieczności, opieki medycznej i pielęgniarskiej. 13) Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkoleń, prezentacji multimedialnych, certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz raportu poszkoleniowego w wersji papierowej oraz l egzemplarz na nośniku elektronicznym. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji: -Harmonogram szkoleń w ciągu 3 dni licząc od daty podpisania umowy, -Wzory certyfikatów/zaświadczeń nie później, niż 3 dni przed planowanym wyjazdem grupy. 14) Wszystkie materiały muszą być oznakowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 15) Zapewnienie kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń poświadczonym odpowiednimi dokumentami w tym: co najmniej l psychologa, l pedagoga, l psychoterapeuty. 16) Przeprowadzenie zajęć szkoleniowych z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów zgodnych z tematyką szkolenia. 17) Zapewnienie ciągłości prowadzenia szkoleń w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 18) Przeprowadzenie ewaluacji szkolenia - dokonanie oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed planowanym wyjazdem grupy. 19) Prowadzenie dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, dziennik zajęć obejmujący listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia oraz kopie wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia. 20) Oznakowanie ośrodka i pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Plakaty do oznakowania miejsca realizacji projektu dostarczy Zamawiający w dniu wyjazdu grupy z Chełma. 21) Wykonawca jest zobowiązany do przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji danego szkolenia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn: START współfinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ SOBKOWICZ ICN CENTRUM KOMPETENCJI
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ SOBKOWICZ ICN CENTRUM KOMPETENCJI
- ICN Centrum Kompetencji Tomasz Sobkowicz, ul. Związkowa 4, 20-148 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58536,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55965,00
Oferta z najniższą ceną: 55965,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71968,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Zakup paliw płynnych ON i PB 95"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno- Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- ETAP I
- "Remont chodnika przy Przychodni Miejskiej nr 1, ulica Wołyńska" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów itp.
- Wymiana uszkodzonych płyt betonowych oraz remont odwodnienia liniowego i uszczelnienia płyt betonowych na DPG w Hrebennem.
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech obozów resocjalizacyjno-terapeutycznych dla 150 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I"
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- "Organizacja szkoleń w ramach Projektu "Wzmocnienie potencjału ZIT w MOF Poznania" dofinansowanego z Funduszy Europejskich dla Wielkopolski 2021-2027"
- Usługi edukacyjne i szkoleniowe na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.