To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-21
Kalisz: Dostawa wraz z montażem - stanowisk audytoryjnych, mebli biurowych, szkolnych i laboratoryjnych oraz innego wyposażenia - do obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 218872 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170468 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, faks 062 7679506.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem - stanowisk audytoryjnych, mebli biurowych, szkolnych i laboratoryjnych oraz innego wyposażenia - do obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do oferty - Formularz cenowy. Opis ten zawiera parametry i ilości wymaganie przez Zamawiającego, co oznacza, że oferowany przez Wykonawcę produkt musi charakteryzować się parametrami kategorii i jakości nie niższej niż wskazane w SIWZ (równoważne). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. dostawę przedmiotu zamówienia, tj. zakup, transport, opakowanie, rozładunek, ustawienie mebli na wyznaczonym miejscu ( wg uzgodnień) we wskazanym obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu: ul. Poznańska 201-205, ul. Nowy Świat 4, ul. Nowy Świat 5, ul. Kaszubska 13. 2.2. montaż przedmiotu zamówienia, a w szczególności: Zadanie nr 1 - stanowiska audytoryjne trwale umocować do podłoża, zgodnie z zapisem w §261 pkt. 2 - 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2009 r., Nr 56, poz.461), Zadania nr 2 - meble laboratoryjne, montaż i podłączenie koniecznych instalacji, oraz szkolenie pracowników w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji systemów.Warunki instalacyjne mebli laboratoryjnych 1) Instalacja elektryczna -gniazdka elektryczne w stołach wyspowych winny znajdować się na wysokości 95-100 cm nad posadzką, jednocześnie przy zaleceniu około 10 cm od powierzchni blatu - dygestorium winno być podłączone do do instalacji elektrycznej, przewód powinien się znajdować z lewej strony patrząc od czoła na dygestorium 2) Instalacja kanalizacyjna - przy dygestorium wyjście kanalizacji z posadzki lub ze ściany mieszczące się w gabarytowych wymiarach mebla, zakończone rurą PP o średnicy 50 mm, na wysokości około 20 - 25 cm od posadzki - w przypadku stołu laboratoryjnego do mycia kanalizacja ma się znajdować w ? długości stołu licząc od końca stołu, umieszczona w posadzce, zakończona rurą PP o średnicy 50 mm, na wysokości około 20 - 25 cm od posadzki, mieszcząca się w osi stołu 3) Instalacja wodna. - w przypadku podłączeń do instalacji wodnej dygestorium i stołu laboratoryjnego do mycia konieczne jest wyprowadzenie zaworu kulowego ? na wysokości nie większej niż 50 - 60 cm od posadzki. 4) Instalacja wentylacyjna - nad dygestorium w suficie winien znajdować się otwór wentylacyjny o średnicy minimum 160 - 200 mm, maksymalnie 4 cm od ściany . Najlepiej gdy oś otworu wentylacyjnego znajduje się w osi dygestorium. 3. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać niezbędne atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. W odniesieniu do oferowanych mebli laboratoryjnych (zadanie nr 2). Zamawiający wymaga posiadania zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane wyroby: stoły laboratoryjne wyspowe i przyścienne, stoły laboratoryjne do mycia, dygestorium ( poz.1 2,3,5 zał. nr 4) posiadają ATEST PZH oraz , że oferowane dygestorium ( poz.5) posiada deklarację i znak CE na zgodność z normą PN EN 14175; 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od terminu obioru końcowego. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu dostawy lub ewentualnego montażu w celu sprawdzenia wszystkich wymiarów, rzędnych dla ewentualnego dopasowania do stanu istniejącego, a dla zadania nr 2 - meble laboratoryjne - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sprawdził wszystkie wymiary, rzędne w miejscu przewidywanego montażu, a w szczególności dla wykonania podłączeń niezbędnych instalacji ( elektryczna, kanalizacyjna, wodna, wentylacyjna). 6. Wszystkie koszty związane z dostawą , transportem, rozmieszczeniem , ustawieniem , montażem mebli i wykonaniem podłączenia instalacji pokryje Wykonawca. 7. Kolejność dostawy elementów przedmiotu umowy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość wyboru innego koloru z palety Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa wraz z montażem stanowisk audytoryjnych, mebli oraz innego wyposażenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STALDREW M.CZWARNOK G.WOŹNIAK-GŁAŻEWSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
STALDREW M.CZWARNOK G.WOŹNIAK-GŁAŻEWSKA SPÓŁKA JAWNA
- STALDREW H.Czwarnok, G.Wożniak - Głażewska, Ostrów - Kania 21 A, 05-311 Dębe Wielkie, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325425,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 283805,00
Oferta z najniższą ceną: 283805,00 / Oferta z najwyższą ceną: 414697,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALCHEM GRUPA Spółka z o.o., 87-100 Toruń, ul. Polna 21 / Oddział Wielkopolska - Ostrów Wlkp., ul. Długa 19, 63-400 Ostrów Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97405,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81295,64
Oferta z najniższą ceną: 77400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81295,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonanie usługi cateringu podczas pikniku integracyjnego w dniu 17.05.2024 r. przy ulicy Poznańskiej 201-205 w Kaliszu
- Kompleksowa organizacja spotkań Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Dostawa pakietów konferencyjnych dla uczestników IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na salach podlegających modernizacji w sądach okręgu kaliskiego
- Budowa sieci gazowej średniego ciśnienia na osiedlu Sulisławice w Kaliszu
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Wyposażenie budynku gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu, gm. Kosakowo - Umeblowanie i pomoce dydaktyczne
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa wyposażenia laboratoriów dydaktycznych. Znak sprawy: IA1.282.22.2024.MW
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Dostawa mebli biurowych
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.