eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu Mam zawód mam - pracę w regionieZad 1.Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w ZSEU w Rybniku - prac. logistyczna.Zad. 2. Wyposażenie prac. prakt. nauki zawodu w ZSME im. T. Kościuszki w Rybniku - prac. techn. dla technika mechanika.Zad 3. Wyposażenie prac. praktycznej nauki zawodu w ZS nr 5 im. J. Rymera w Rybniku - prac. architektury krajobrazu.Zad 4.Wyposażenie prac. prakt. nauki zawodu w ZST w Rybniku - prac. mechatroniki.Zad. 5.Wyposażenie w komputery (zestawy komputerowe) oraz sprzęt komputerowy ...

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-25

Rybnik: Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu Mam zawód mam - pracę w regionie: Zad 1.Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w ZSEU w Rybniku - prac. logistyczna.Zad. 2. Wyposażenie prac. prakt. nauki zawodu w ZSME im. T. Kościuszki w Rybniku - prac. techn. dla technika mechanika.Zad 3. Wyposażenie prac. praktycznej nauki zawodu w ZS nr 5 im. J. Rymera w Rybniku - prac. architektury krajobrazu.Zad 4.Wyposażenie prac. prakt. nauki zawodu w ZST w Rybniku - prac. mechatroniki.Zad. 5.Wyposażenie w komputery (zestawy komputerowe) oraz sprzęt komputerowy ...
Numer ogłoszenia: 218864 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu Mam zawód mam - pracę w regionie: Zad 1.Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w ZSEU w Rybniku - prac. logistyczna.Zad. 2. Wyposażenie prac. prakt. nauki zawodu w ZSME im. T. Kościuszki w Rybniku - prac. techn. dla technika mechanika.Zad 3. Wyposażenie prac. praktycznej nauki zawodu w ZS nr 5 im. J. Rymera w Rybniku - prac. architektury krajobrazu.Zad 4.Wyposażenie prac. prakt. nauki zawodu w ZST w Rybniku - prac. mechatroniki.Zad. 5.Wyposażenie w komputery (zestawy komputerowe) oraz sprzęt komputerowy ....

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu Mam zawód mam pracę w regionie. Zadanie 1. Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku - pracownia logistyczna. Zadanie 2. Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. T. Kościuszki w Rybniku - pracownia techniczna dla technika mechanika. Zadanie 3. Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół nr 5 im. J. Rymera w Rybniku - pracownia architektury krajobrazu. Zadanie 4. Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku - pracownia mechatroniki. Zadanie 5. Wyposażenie w komputery (zestawy komputerowe) oraz sprzęt komputerowy w pracowniach praktycznej nauki zawodu. Szczegółowy opis poszczególnych zadań znajduje się w Załączniku nr I. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 32.55.00.00-3, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6, 48.52.00.00-9, 30.21.61.30-6, 22.11.40.00-2, 22.45.80.00-5, 38.11.21.00-4, 42.62.00.00-8, 30.12.30.00-7, 42.65.00.00-7, 42.65.20.00-1, 39.00.00.00-2, 30.19.00.00-7, 39.16.00.00-1, 39.29.20.00-5, 32.32.46.00-6, 48.19.00.00-6, 30.12.30.00-7, 42.65.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku - pracownia logistyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku, ul. Św. Józefa 30, 44-217 - pracownia logistyczna w: 1. Telefon (1szt.) - wymagania: urządzenie sieciowe z funkcją faksu, telefonu i automatycznej sekretarki; 2. Programy graficzne i statystyczne (moduły: Bussines Intelligence, CRM, Handel, Logistyka, Finanse i Księgowość, Business Process Menagement - dla 30 stanowisk); 3. Drukarki kodów kreskowych (1szt., ręczna, wraz z oprogramowaniem); 4. Czytnik kodów kreskowych (ręczny, wraz z oprogramowaniem, komunikacja po USB - 1 szt.); 5. Biblioteczka zawodowa: wyposażona we wzory dokumentów transportu wewnętrznego i magazynowania (bloczki WZ, PZ, faktury, listy przewozowe, 20 szt.), słowniki ekonomiczne (słownik terminologii logistycznej - T. Janiak, Wydawnictwo ILIM, 16 szt.); 6. Urządzenie do śledzenia pojazdów (mapfactor) (1 szt.); 7. Słowniki pojęć logistycznych polsko - angielski/angielsko - polski (16 szt.). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 32.55.00.00-3, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6, 48.52.00.00-9, 30.21.61.30-6, 22.11.40.00-2, 22.45.80.00-5, 38.11.21.00-4, 42.62.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. T. Kościuszki w Rybniku - pracownia techniczna dla technika mechanika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych im. T. Kościuszki w Rybniku, ul. Kościuszki 23, 44-200 - pracownia techniczna dla technika mechanika w: 1. Zgrzewarka ręczna punktowa do metalu 230V (wymagane parametry: zasilanie 230 V, grubość zgrzewnej blachy (2-4mm)/ 1 szt.; 2. Twardościomierz Brinella (1szt.) - twardościomierz stosowany jest do pomiarów metodą Vickersa (twarde materiały po hartowaniu) za pomocą wgłębnika diamentowego o obciążeniu od HV5 (kg) do HV100(kg) oraz metodą Brinella (nie ulepszone cieplnie) za pomocą kulki o śr. 2,5mm-5mm i obciążeniach od 62,5kg do 250 kg; 3. Średnicówka z czujnikiem (1 szt.) - wymagania: zakres pomiarowy 18-160 mm); 4. Tokarka do metalu (1szt.) - wymagane parametry: zasilanie 230V, długość toczenia min. 500 mm (napięcie - 230V; moc przyłączeniowa - 300W; długość elementu obrabianego - 300 mm; średnica tocz. el. nad łożem - 180 mm; śr. tocz. el. nad suportem - 110 mm; prześwit wrzeciona - 20 mm; stożek wrzeciona (Mk) - III; stożek tulejki (Mk) - II; zakres obrotów - 2st. (obr/min) - 100 - 2500; przekładnia obrotów, płynna regulacja obrotów, gwinty metryczne - 10 st. (mm) - 0,4 - 2; gwinty calowe - 18 st. (gw.) - 12 - 52; maks. posuw sup. nożowego - 55 mm; maks. posuw poprzecznego sup. - 65 mm; maks. posuw podłużnego suportu - 300 mm; automatyczny posuw podłużny - tak; regulowany posuw poprzeczny - tak; rozmiary d/sz/w (mm) - 730/ 330/330; masa - 40 kg; wyposażenie podstawowe: 3-szczękowa głowica uniwersalna O 80 mm; kieł stały, zestaw kół zębatych; wyposażenie specjalne: 4-ro szczękowa głowica uniwersalna; O 80 mm ; tarcza czołowa; luneta stała; luneta przesuwna; zestaw gwintowników calowych; wskaźnik liczby gwintów; kieł obrotowy Mk II; głowica zaciskowa; tuleje zaciskowe O 3, 4, 6, 8, 10, 12 mm; głowica wiertnicza 13/16B; przyrząd frezerski; trzpień B16/Mk; komplet noży SK 8 x 8 (11 szt.); kołnierz sprzęgający pod uchwyt trójszczękowy /1 szt.; 5. Pirometr (1 szt.) - wymagania: laserowy, bezdotykowy; 6. Tachometr (1 szt.) - wymagania: laserowy, bezdotykowy); 7. Młotek Poldi z płytkami wzorcowymi (1 szt.) - wymagania: młotek, wzorce twardości, lupa pomiarowa; 8. Frezarka dolnowrzecionowa (1 szt.) - wymagane parametry: zasilanie 230V; wymiary stołu 710x640 mm; wymiary stołu przesuwnego: 500x480 mm; wysokość robocza 910 mm; średnica trzpienia 30 mm; odchylany trzpień -5o do +30o; ustawianie wysokości trzpienia 100 mm; długość mocująca 105 mm; maks. średnica narzędzia 200 mm; maks. średnica opuszczanego narzędzia 180 mm; otwieranie stołu frezarskiego 200 mm; obroty piły głównej 1800/3000/6000/9000 obr./min; moc silnika 2,82 kW; napięcie 230V; waga 170 kg; 9. Szlifierka walcowa (1 szt.) - wymagane parametry: maks. szerokość 400 mm (800 mm); min. długość 60 mm; min./maks. grubość obrabianego przedmiotu 0,8/75 mm; ściernica walcowa 132x 410 mm; posuw bezstopniowo 0-3,0 m/min; zakres obrotów 1440 obr./min; króciec ssący 100 mm; silnik 0,75 kW (1,0 PS)/400 V; waga 80 kg; 10. Przyrząd do pomiaru chropowatości powierzchni (1 szt.)- wymagane parametry: odcinki pomiarowe: 1,5/4,8/15 mm oraz 0,64/3,2/16 mm.; maksymalna długość odcinka pomiarowego: 17,5 mm; odcinki elementarne: 0,25/0,8/2,5 mm; zakres: 320 mikrometrów(-210/+110); rozdzielczość 10 nm.; klasa dokładności: 1 klasa zgodnie z DIN 4772; pięć programów pomiarowych; kolorowy wyświetlacz oraz wyjście USB i Bluetooth; możliwość komunikacji z drukarką oraz z programem Turbo Datawin.; wyposażony w wbudowaną pamięć, dzięki której można przechować do 10 000 wyników; zasilany z baterii lub gniazda sieciowego; 11. Aparat Erichsena (SP 4300) /1 szt., 12. Giętarko-zaginarka (1 szt.) - wymagane parametry: długość robocza ok. 2000 mm; dane techniczne: wałki-O 28 mm; walce górne -O 98 mm; walce dolne -O 115 mm; waga 165 kg; wymiary LxBxH w mm 520 x 560 x 1440; 13. Mikroskop metalograficzny ze zgładami (1 szt.) - wymagane parametry: oświetlacz halogenowy o mocy 6V/30W; zasilacz wbudowany w podstawę mikroskopu; płynna regulacja natężenia oświetlenia; regulacja położenia włókna żarówki; nasadka binokularowa z regulacją dioptryjną w obu okularach oraz regulacją rozstawu okularów; zmieniacz obiektywów posiadający 4 gniazda; zakres powiększeń w oferowanym skompletowaniu od 100x do 1250x; okular PLAN kompensacyjne: okular 10x/18 (2 szt.); okular 12,5x/14 (2 szt.); okular pomiarowy oraz mikrometr 0.01 mm; obiektywy PLAN achromatyczne CF wolne od aberacji: PLAN achromat 10x/0.25, PLAN achromat 20x/0.35, PLAN achromat 40x/0.65, PLAN achromat 100x/1.2; 14. Zestaw do sterowania pneumatyką (NV 3020) /1 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.30.00-7, 42.65.00.00-7, 42.65.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół nr 5 im. J. Rymera w Rybniku - pracownia architektury krajobrazu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół nr 5 im. J. Rymera w Rybniku, ul. J. Rymera 24a, 44-270 - pracownia architektury krajobrazu w: 1. Stół demonstracyjny (2 szt.), wymagania: wymiary blatu 1300x750mm, z kontenerem, stelaż o35mm w kolorze czarnym, blat płyta laminowana w kolorze buk, obrzeże PCV, szuflady wyposażone w zamek; 2. Krzesło obrotowe (17 szt.): wymagania: oparcie i siedzisko tapicerowane, podłokietniki plastikowe, regulacja wysokości siedziska, regulacja odległości siedziska od oparcia, regulacja kąta nachylenia siedziska względem oparcia; 3. Krzesło szkolne (15 szt.) wymagania: siedzisko i oparcie ze sklejki, rozmiar 6, dla młodzieży, stelaż o 38 w kolorze czarnym; 4. Deska kreślarska (14 szt.) wymagania: leniar + stelaż + liniał, wymiar. 70x100mm, 5. Stolik uczniowski jednoosobowy (14 szt.), wymagania: wymiary blatu: 800x800mm, okleina PCV, nogi czarne; 6. Odtwarzacz Blue-ray z nagrywarką (1 szt.), wymagania: formaty odtwarzania: MPEG2, MPEG4, AVCD, DivX, DivX HD, MKV; rodzaje odtwarzanych płyt: BD-ROM/R/RE, DVD, DVD R/RW, AUDIO CD, CD R/RW, DTS-CD, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS, DTS HD, MPEG L2, MP3, WMA, załącza: USB, HDMI, audio L/R; kompozytowe, karta sieciowa zintegrowana z kartą główną; 7. Listwa rozdzielcza (9 szt.): zasilająco filtrująca do instalacji komputerów 3m; 8. Stolik uczniowski dwuosobowy pod komputer (8 szt.), wymagania: wymiary blatu 1300x550mm, stelaż o35 w kolorze czarnym, blat z płyty w kolorze buk; 9. Tablica szkolna (1 szt.), wym. 170x100cm suchościeralna z półką na markery; 10. Telewizor LCD (1 szt.), wymagania: przekątna 42 cale, FullHD, DVB-T, MPEG4, wejście USB, HDMI, PC; 11. Tablica korkowa (2 szt.), wymagania: 170x100cm w ramie aluminiowej; 12. Szafa szkolna (2 szt.), wymagania: wym. 800x600x1860mm, płyta laminowana, kolor buk; 13. Programy komputerowe z zakresu projektowania terenów zieleni: Twoje studio projektowe 2PAC - dom, ogród, wnętrze - na 10 stanowisk; Wymarzony ogród 3 - na 10 stanowisk (2 szt.), 14. Tablica moderacyjna (2 szt.), wymagania: tekstylna, dwustronna, wym. 180x120cm; 15. Noga do tablicy moderacyjnej (3 szt.), wymagania: wysokość 190 cm, z uchwytami - po 3 dla każdej nogi; 16. Biurko (1 szt.), wymagania: wym. 1800x800 cm z szufladami zamykanymi na zamek, płyta laminowana, kolor buk.). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 30.19.00.00-7, 39.16.00.00-1, 39.29.20.00-5, 32.32.46.00-6, 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku - pracownia mechatroniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku, ul. Kościuszki 5, 44-200 - pracownia mechatroniki w: 1. Zestaw czujników systemów elektronicznych pojazdów - wymagania: napięcie zasilania 12V, zestaw powinien zawierać przepływomierze powietrza (masowy i objętościowy), MAP-sensory, główne czujniki systemów pojazdowych (czujnik spalania stukowego, czujnik temperatury silnika, czujnik temperatury powietrza, sonda Lambda, czujnik aktywny prędkości obrotowej, czujnik prędkości pojazdu, czujnik przyśpieszeń, czujnik kierunku obrotów, czujnik ciśnienia różnicowego, czujnik ciśnienia oleju, czujnik poziomu paliwa)/ 1 zestaw, 2. Układ pneumatyki przemysłowej - zestaw powinien zawierać: 6 x siłownik jednostronnego działania fi32, skok 50, 10bar; 6 x siłownik dwustronnego działania fi32, skok 100, 10bar; 6 x elektrozawór 3/2 bistabilny, cewka 24 VDC; 6 x elektrozawór 5/2 bistabilny, cewka 24 VDC; 6 x zawór 3/2 z dźwignią lub przyciskiem; 6 x zawór 3/2 sterowany pneumatycznie dwustronnie; 6 x zawór 5/2 sterowany pneumatycznie dwustronnie; 6 x zawór 3/2 z rolką; 6 x zawór dławiący; 3 x układ przygotowania powietrza wydajność 500l/min, filtracja 25mikro m, zakres regulacji 0,5 - 8,5 bar; 20 m przewód pneumatyczny fi4mm; 50 x szybkozłączki typu kolanko na przewód fi4mm; 20 x rozgałęźnik typu trójnik na przewód fi4mm; 10 x zaślepki fi4mm; wszystkie elementy wyposażone w szybkozłączki umożliwiające połączenie przewodem fi4mm; wszystkie elementy z uchwytami umożliwiającymi mocowanie do powierzchni płaskich), 3. Plansza szkoleniowa (10 szt.): plansze powinny obejmować następującą tematykę: system sterowania silnika ZI typu D-Jetronic; system sterowania silnika ZI typu KE-Jetronic; system sterowania silnika ZI typu LE-Jetronic; system sterowania silnika ZI typu Motronic; system sterowania silnikiem ZS typu EDC; system sterowania silnikiem ZS typu UIS; system sterowania silnikiem ZS typu Common Rail; system sterowania silnika ZI typu Mono-Motronic; uystem regulacji siły hamowania i momentów napędowych kół ABS/ASR; elektroniczne układy zapłonowe silników ZI, 4 Sprężarka (1 szt. dla 4 stanowisk) - wymagania: ciśnienie maks.: 10 bar, pojemność zbiornika: min 50 l, wydajność: 200 l/min, silnik elektryczny zasilany 230 V, 5. Elementy układu sterowania (4 zestawy) -1 zestaw powinien zawierać: 2 x czujnik indukcyjny, zasilanie 24V, strefa 0 - 20mm; przekaźnik elektromagnetyczny montowany na szynę TH35, napięcie cewki 24VDC, obciążalność styków 5A; przycisk monostabilny NO montowany na szynę TH35; przycisk monostabilny NC montowany na szynę TH35; lampka sygnalizacyjna montowany na szynę TH35, 24VDC), 6. Sterowniki PLC (2 zestawy) - 1 zestaw powinien zawierać 6 szt. modułów uruchomieniowych: 6 x S7-1200 CPU 1214C DC/DC/DC (sterownik PLC, 14 wejść binarnych (24V DC) / 10 wyjść binarnych (24V DC) / 2 wejścia analogowe (0 - 10V DC), zasilanie: 24V DC, możliwość rozbudowy),; 6 x STEP7 BASIC - licencja jednostanowiskowa oprogramowania,; 6 x SB1232 (moduł analogowy),; 6 x SIM1274 (simulator wejść 8 kanałów); 6 x RJ45 (przewód Ethernet). Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.30.00-7, 42.65.00.00-7, 42.65.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie w komputery (zestawy komputerowe) oraz sprzęt komputerowy w pracowniach praktycznej nauki zawodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie: 1) Zespół Szkół Budowlanych, ul. Świerklańska 42, 44-200, Rybnik - pracownia technik informatyk: Komputer z monitorem (16 szt.), wymagania minimalne: - Procesor: czterordzeniowy o częstotliwości 3,30 GHz, pamięć podręczna 6MB; - Pamięć operacyjna: 4GB w trybie dual Chanel (2x2GB); - Karta graficzna: niezintegrowana, 1 GB pamięci własnej, uzyskująca w rankingu dostępnego na stronie http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php nie mniej niż 2700 punktów (G3D Rating), wymagane złącza: HDMI, 2xDVI, DisplayPort; - Dysk twardy: 1000 GB; - Napęd optyczny: nagrywarka DVD+/- RW 24x, w kolorze zbliżonym do obudowy komputera, oprogramowanie do nagrywania i odtwarzania materiałów wideo; - Karta dźwiękowa: zintegrowana z płytą główną, zgodna ze standardem High Definition; - Karta sieciowa: 10/100/1000 Mbps, zintegrowana z płytą główną; - Mysz: optyczna USB, podkładka pod mysz; - Klawiatura: USB, układ klawiszy QWERTY; - Obudowa: mini Tower (czarna lub szara), 6xUSB, w tym 2 z przodu obudowy, gniazda słuchawek i mikrofonu wyprowadzone na przedni panel obudowy, czytnik kart pamięci: SD, MMC, MS; - Wsparcie techniczne: wszystkie sterowniki na płycie CD/DVD; - Oprogramowanie: system operacyjny Microsoft Windows 7 Proffesional 64-bit PL wraz z nośnikiem instalacyjnym lub płytą recovery, pakiet Microsoft Office Professional Plus 2010 MOLP AE - oprogramowanie to zapewni optymalne funkcjonowanie oraz użytkowanie sprzętu oraz jest najbardziej kompatybilne z programami specjalistycznymi używanymi w szkole. - Monitor: 21,5 z podświetleniem LED, złącze cyfrowe zgodne z oferowanym komputerem (należy dołączyć kabel sygnałowy) Projektor multimedialny (1 szt.), wymagania minimalne: - Optyka: technologia - DLP; - Jasność: 3000 ANSI lumenów; - Rozdzielczość (min) - 1024x768 punktów; - Kontrast - 3000:1; - Korekcja pionowa (keystne): +/- 40 stopni; - Żywotność lampy - 4000 godzin (w trybie normalnym); - Min. wielkość obrazu: 30 cali; - Złącza: 1xHDMI, 2x wejście D-Sub, wyjście 1x D-Sub, wejście 1x S-Video mini DIN, wejście 1x Composite video RCA Cinch, wejście 1x audio RCA Cinch, 1x gniazdo USB; - Wbudowana antena WiFi i terminal RJ45; - Wyposażenie: głośniki - 1x2 Watt; - Kable VGA, kabel zasilający, pilot, torba. W ofercie należy uwzględnić koszty związane z instalacja projektora: urządzenie powinno być podwieszane pod sufit - akcesoria instalacyjne, półka/uchwyt. 2) Zespół Szkół nr 5 im. J. Rymera, ul. J. Rymera 24a, 44-270, Rybnik - pracownia architektury krajobrazu: Komputer z monitorem (10 szt.) - wymagania minimalne: - Procesor: dwurdzeniowy o częstotliwości 2,4 GHz, pamięć podręczna 2 MB; - Pamięć operacyjna: 2 GB; - Karta graficzna: zintegrowana w procesorze; - Dysk twardy: 250 GB; - Napęd optyczny: nagrywarka DVD+/- RW 24x, w kolorze zbliżonym do obudowy, oprogramowanie do nagrywania i odtwarzania materiałów wideo; - Karta dźwiękowa: zintegrowana z płytą główną, zgodnie ze standardem High Definition; - Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps, zintegrowana z płytą główną; - Mysz: optyczna USB, podkładka pod mysz; - Klawiatura: USB, układ klawiszy QWERTY; - Obudowa: midi Tower, kolor czarny, złącza 8x USB (w tym 2 z przodu obudowy), 1x VGA, 1x DVI-D, 2x PS/2, 1x RJ45, 1x LPT, 1x COM, audio; - Oprogramowanie: system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional, Office 2010 Starter 32-bit - oprogramowanie to zapewni optymalne funkcjonowanie oraz użytkowanie sprzętu oraz jest najbardziej kompatybilne z programami specjalistycznymi używanymi w szkole; - Monitor: 19 z podświetleniem LED, złącze cyfrowe zgodne z oferowanym komputerem (należy dołączyć kabel sygnałowy), - Gwarancja: 24 miesiące; Skaner (1 szt.), wymagania: format A4; Drukarka (1 szt.), wymagania: - druk laser kolor, szybkość druku kolor: 5 str./min., czarny: 20 str./min.; - wyposażona w tonery startowe; Projektor multimedialny (1szt.), wymagania minimalne: - Optyka: technologia DLP; - Jasność: 3000 ANSI lumenów; - Rozdzielczość (min) - 1024x768 punktów; - Kontrast - 3000:1; - Korekcja pionowa (keystne): +/- 40 stopni; - Żywotność lampy - 4000 godzin (w trybie normalnym); - Min. wielkość obrazu: 30 cali; - Złącza: 1xHDMI, 2x wejście D-Sub, wyjście 1x D-Sub, wejście 1x S-Video mini DIN, wejście 1x Composite video RCA Cinch, wejście 1x audio RCA Cinch, 1x gniazdo USB; - Wyposażenie: głośniki - 1x2 Watt; - Kable VGA, kabel zasilający, pilot, torba, uchwyt; Tablica interaktywna (1 szt.), wymagania minimalne: - Przekątna min. 88; - Komunikacja po USB; - Zgodność z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7 Professional; W ofercie należy uwzględnić koszty związane z instalacją wyposażenia pracowni o wymiarach 9m x 6m oraz akcesoriów instalacyjnych typu: kabel UTP kat. 5e, gniazdo natynkowe 2xRJ 45, szafka 10 6U, patch panel 10 12 port, przełącznik 10/100Mb/s na 16 portów Ethernet, kabel VGA do projektora 10m, spliter VGA - 8 portów. 3) Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych, ul. Św. Józefa 30, 44-200, Rybnik - pracownia logistyczna: Projektor multimedialny (1 szt.) - wymagania minimalne: - Optyka: technologia - DLP; - Jasność: 3000 ANSI lumenów; - Rozdzielczość (min) - 1024x768 punktów; - Kontrast - 3000:1; - Korekcja pionowa (keystne): +/- 40 stopni; - Żywotność lampy - 4000 godzin (w trybie normalnym); - Min. wielkość obrazu: 30 cali; - Złącza: 1xHDMI, 2x wejście D-Sub, wyjście 1x D-Sub, wejście 1x S-Video mini DIN, wejście 1x Composite video RCA Cinch, wejście 1x audio RCA Cinch, 1x gniazdo USB; - Wyposażenie: głośniki - 1x2 Watt; - Kable VGA, kabel zasilający, pilot, torba; W ofercie należy uwzględnić koszty związane z instalacją projektora: 15m kabla do połączenia z komputerem, projektor powinien być podwieszany pod sufit - akcesoria instalacyjne, półka/uchwyt. Komputer z monitorem (17 szt.) - wymagania minimalne: - Procesor dwurdzeniowy o częstotliwości 2,6 GHz, pamięć podręczna 2 MB; - Pamięć operacyjna: 4 GB; - Karta graficzna: niezintegrowana, 1 GB pamięci własnej; - Dysk twardy: 500 GB; - Napęd optyczny: nagrywarka DVD+/- RW 24x, w kolorze zbliżonym do obudowy, oprogramowanie do nagrywania i odtwarzania materiałów wideo; - Mysz: optyczna USB; - Klawiatura: USB, układ klawiszy QWERTY; - Karta dźwiękowa: zintegrowana; - Czytnik kart pamięci SD, MS, MMC; - Obudowa mini-ITX, złącza na przednim panelu audio, 2x USB, złącza na tylnym panelu: audio, 4x USB, 2xPS/2, 1x J45, 1x LPT, 1x COM; - Oprogramowanie: Microsoft Windows 7 Professional 32 bit, pakiet MS Office, Eset Smart Security z licencją na 12 m-cy - oprogramowanie to zapewni optymalne funkcjonowanie oraz użytkowanie sprzętu oraz jest najbardziej kompatybilne z programami specjalistycznymi używanymi w szkole; - Monitor: 19 z podświetleniem LED, wbudowane głośniki. Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) - wymagania minimalne: - Urządzenie wielofunkcyjne pełniące rolę kserokopiarki, drukarki sieciowej, skanera sieciowego; - Druk monochromatyczny, laserowy, min. 15 str./min; - Format A3; - Podajnik dokumentów dwustronny; - Sprzętowy dupleks; - Dwie uniwersalne kasety na papier, podajnik boczny wielokartkowy; - Wbudowana karta sieciowa Ethernet; - Podstawa pod urządzenie: stolik na kółkach; - Komplet pełnowartościowych tonerów; - Maksymalny koszt jednego tonera do 200 zł Notebook (1 szt.), wymagania minimalne: - Procesor: dwurdzeniowy o częstotliwości 2,3 GHz; - Pamięć operacyjna 4 GB; - Dysk twardy: o pojemności 500 GB - Napęd optyczny: nagrywarka DVD +/- RW 24x, w kolorze zbliżonym do obudowy, oprogramowanie do nagrywania i odtwarzania materiałów wideo; - Czytnik kart pamięci SDHC, SD, MS-Pro, MMC; - Łączność: WiFi IEEE 802.11b/g/n, LAN 1 Gbps, Bluetooth; - Matryca: do 17,6 matowa, rozdzielczość w granicach od 1366x768 do 1920:1080; - Akumulator: litowo-jonowy; - Złącza: 3x USB; - Mysz: laserowa, dwu przyciskowa, scroll, kolor zbliżony do komputera; - Inne: torba dopasowana do rozmiaru notebooka; - Oprogramowanie: Microsoft Windows 7 Professional, pakiet MS Office - oprogramowanie to zapewni optymalne funkcjonowanie oraz użytkowanie sprzętu oraz jest najbardziej kompatybilne z programami specjalistycznymi używanymi w szkole; Tablica interaktywna (1 szt.) - wymagania minimalne: - Przekątna min. 65; - Komunikacja po USB; - Zgodność z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7 Professional; 4) Zespół Szkół Technicznych, ul. Kościuszki 5, 44-200 Rybnik - Drukarka (1 szt.): laserowa, druk w kolorze, druk dwustronny, bez faxu, rozmiar nośnika: A4, rozdzielczość: mono - 600x600, kolor - 600x600, szybkość: min. 20 stron na minutę, zainstalowana pamięć 128 MB, złącze zewnętrzne USB 2.0, ETHERNET 10/100. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.52.00.00-6, 30.19.00.00-7, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.30.00-1, 30.23.31.53-8, 48.96.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.