eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borzytuchom › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Borzytuchom

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Borzytuchom: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Borzytuchom
Numer ogłoszenia: 218846 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203226 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borzytuchom, ul. Zwycięstwa 56, 77-141 Borzytuchom, woj. pomorskie, tel. 059 8211316, faks 059 8211390.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Borzytuchom.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Borzytuchom w okresie od 01.07.2014r. do 30.06.2016r. W skład gminy z której odbierane będą odpady komunalne wchodzi 10 miejscowości, w tym 8 sołectw. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych będzie się odbywał wg poniższych zasad: 1. Gmina Borzytuchom - nieruchomości zamieszkałe: a)odpady niesegregowane w pojemnikach 120l. wywożone raz w miesiącu b) odpady segregowane w workach: - plastik 1 x 120l. raz w miesiącu - szkoło 1 x 60l. raz na kwartał. 1a. Sołectwo Borzytuchom - ilość punków do odbioru - 234, w tym w zabudowie peryferyjnej - 10 1b. Sołectwo Dąbrówka - ilość punktów do odbioru - 146, w tym w zabudowie peryferyjnej - 4. 1c. Sołectwo Jutrzenka ( + Ryczyn i Kamieńc) ilość punktów odbioru - 67, w tym w zabudowie peryferyjnej - 8. 1d. Sołectwo Krosnowo - ilość punktów odbioru - 29, w tym w zabudowie peryferyjnej - 8. 1e. Sołectwo Niedarzyno - ilość punktów do odbioru - 43, w tym w zabudowie peryferyjnej - 13. 1f. Sołectwo Osieki - ilość punktów do odbioru - 72, w tym w zabudowie peryferyjnej - 3. 1g. Sołectwo Struszewo - ilość punktów do odbioru - 39, w tym w zabudowie peryferyjnej - 3. 1h. Sołectwo Chotkowo - ilość punktów do odbioru - 48, w tym w zabudowie peryferyjnej - 12. 2. Gmina Borzytuchom - nieruchomości niezamieszkałe (przedsiębiorcy, instytucje): a) Odpady niesegregowane: - kosze uliczne - ilość punków do odbioru - 23 (Borzytuchom - 7, Dąbrówka - 2, Jutrzenka - 3, Struszewo - 2, Chotkowo - 2, Krosnowo - 2, Osieki - 2, Niedarzyno - 2, Kamieńc 1) - pojemniki o poj. 120l. - ilość punktów do odbioru - 33, (Borzytuchom - 20, Dąbrówka - 4, Jutrzenka - 3, Krosnowo - 2, Niedarzyno - 1, Osieki - 1, Struszewo - 1, Kamieńc - 1) - pojemniki o poj. 240l. - ilość punktów do odbioru - 5, (Borzytucho - 4), (Chotkowo - 1 ) - pojemniki o poj. 1100l. - ilość punktów do odbioru - 11 + 1 pojemnik x 7 miesięcy (popiół), w miejscowościach (Borzytuchom - 8, Dąbrówka - 2, Niedarzyno - 1 ) b) odpady segregowane: - plastik worki o poj. 120l. raz w miesiącu - ilość do odbioru - 33, (Borzytuchom - 20, Dąbrówka - 4, Jutrzenka - 3, Struszewo - 1, Krosnowo - 2, Osieki - 1, Niedarzyno - 1, Kamieńc - 1) oraz raz w miesiącu z pojemników o poj. 1100l. - 2 szt. miejscowość Borzytuchom. - szkło raz na kwartał w workach o poj. 60l. - ilość do odbioru - jak w pkt b. tiret pierwszy oraz raz na kwartał z pojemników o poj. 1100l. -2 szt. miejscowość Borzytuchom. 3. Odbiór odpadów segregowanych z pojemników 1100l. (dzwony) - 8 punktów odbioru (Borzytuchom - 5, Dąbrówka - 1, Niedarzyno - 1, Chotkowo - 1): - plastik 1 raz w miesiącu, - papier i szkło 1 raz na kwartał. 4. Nieruchomości zamieszkałe (sezonowe) w okresie lipiec - sierpień - ilość punktów odbioru - 7 ( Jutrzenka - 1, Borzytuchom - 1, Osieki - 2, Chotkowo - 2, Struszewo - 1), pojemniki o poj. 120l. + worki na plastik i szkło. 5. Obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Lokalizacja PSZOK w Borzytuchomiu dz. Nr 473/1 Wyposażenie. Wykonawca zapewni zamawiającemu dzierżawę pojemników (kontenerów) na: - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 1 poj. o pojemności 2,2 m3 z częstotliwością wywozu dwa razy w roku. - meble i inne odpady wielkogabarytowe - 1 poj. o pojemności 5,5 m3. z częstotliwością wywozu dwa razy do roku. - przeterminowane leki i chemikalia - po poj. 240l. z częstotliwością wywozu raz na rok. Wykonawca zapewni odbiór z punktu PSZOK pozostałych odpadów takich jak zużyte opony w ilości ok. 150 szt. ( samochodowe i rolnicze ), pokrycia dachowe z wyłączeniem wyrobów azbestowych, w ilości do 5 ton - z częstotliwością odbioru raz na rok ,z załadunkiem wykonanym przez zamawiającego. 6. W ramach obsługi odbioru odpadów komunalnych wykonawca zapewni dostawę na własny koszt worki do selektywnej zbiórki odpadów: - 4 worki zielone na szkło o pojemności 60l. na jedno gospodarstwo domowe w okresie 1 roku, - 18 worków żółtych na tworzywa sztuczne (plastik) o pojemności 120l. na jedno gospodarstwo domowe w okresie 1 roku. Pozostałe pojemniki na gromadzenie odpadów komunalnych ( z wyjątkiem PSZOK) zapewniają właściciele poszczególnych nieruchomości. 7. Zamawiający szacuje na podstawie danych ze sprawozdania wójta z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi za rok 2013, że masa odpadów objęta przedmiotem zamówienia będzie wynosić rocznie ok.: - kod 150102 Opakowania z tworzyw sztucznych - 60,5 Mg - kod 200203 Inne odpady nieulegające biodegradacji - 3 Mg - kod 200301 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 200,4 Mg - kod 150107 Opakowania ze szkła - 33,0 Mg - kod 160103 zużyte opony - 2,7 Mg - kod 150101 Opakowania z papieru i tektury - 1,2 Mg Ponadto zamawiający szacuje masę odpadów komunalnych nie objętych sprawozdaniem rocznie w ilości ok.: - meble i inne odpady wielkogabarytowe - 2,0 Mg - popiół - 3,0 Mg - przeterminowane leki i chemikalia - 0,2 Mg - pokrycie dachowe (papa) - 5,0 Mg Faktyczna ilość odpadów może nieco odbiegać od podanych wyżej wielkości. Z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia ilości wytworzonych odpadów strony (zamawiający i wykonawca) nie będą żądać zwiększenia lub zmniejszenia ustalonej w umowie wartości wykonywanej usługi. Szczegółowe obowiązki wykonawcy: 1) Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 2) Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz. U. z 2013r, poz. 122) oraz przestrzegać postanowień regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Borzytuchom. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych do wskazanych w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych RIPOK Sierzno bądź RIPOK Bierkowo oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.). 4) Obowiązkiem wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Borzytuchom, również z punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu). Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych również z nowych nieruchomości, które zostaną zamieszkane w okresie trwania umowy, wyposażyć je w worki, w ciągu 7 dni od poinformowania go o takim fakcie przez Zamawiającego. 5) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczania mieszkańcom worków do selektywnej zbiórki odpadów. 6) Po podpisaniu umowy Wykonawca sporządzi harmonogram odbioru (w formie papierowej i elektronicznej) na wszystkie miesiące trwania umowy. Zamawiający po akceptacji harmonogramu opublikuje go na swojej stronie internetowej. Harmonogram na cały okres umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji niezwłocznie po podpisaniu umowy. Wykonawca sporządzi również informacje w formie papierowej o sposobie segregacji - co gdzie wrzucać i przedstawi ją Zamawiającemu. 7) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji w zakresie sprawozdawczości i przekazania zamawiającemu kwartalnych sprawozdań zgodnie z art. 9 lit. n. ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późń. zm. 8) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez Właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane sporządza protokół i dokumentację fotograficzną z zaistniałej sytuacji i o tym fakcie informuje Zamawiającego w ciągu 72 godzin od zaistniałej sytuacji. 9) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co miesiąc Zamawiającemu ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane odpady, w zakresie ilości zebranych odpadów. 10) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania dokumentacji Zamawiającemu. 11) Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników , kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. Pojazdy muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. 1) Pojazdy muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu, konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przez rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz powinna minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 2) Na koniec każdego dnia roboczego pojazdy muszą być opróżnione z odpadów i parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej. 3) Pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację przedsiębiorcy (nazwa firmy, dane adresowe, numer telefonu). 12) Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 2 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 13) W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 14) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 15) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach od 7.00 do 20.00. 16) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest osiągnąć poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r. poz. 645 z późn. zm.). 17) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012r. poz. 676 z późn. zm.). 18) Osiągane i obliczane przez Wykonawcę poziomy recyklingu i przygotowania do ponownego użycia frakcji odpadów komunalnych oraz poziomy ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania weryfikowane będą przez Zamawiającego na podstawie kwartalnych sprawozdań, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012r. poz. 630)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELWOZ Sp. z o.o., Szklana 44, 83-334 Miechucino, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 459954,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 492480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 492480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 541758,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.