eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wyprodukowanie tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Olsztyn: Wyprodukowanie tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 218844 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Olsztynie, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyprodukowanie tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego. Tablice winny spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 roku w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618). Kod CPV 27520000-6 Zakres rzeczowy obejmuje wyprodukowanie i dostawę tablic rejestracyjnych w następujących ilościach: tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe (w tym do przyczep) (zwyczajne, indywidualne, zabytkowe oraz wtórniki) - 300 kpl. Dopuszcza się możliwość zamawiania u Wykonawcy pojedyńczych sztuk w/w rodzajów tablic w zależności od potrzeb w granicach ilości wskazanych wyżej. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione wymogi ustawowe: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 roku Nr 164, poz. 1163 z późn. zm), tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 roku Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 roku Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1)wypełniony formularz ofertowy - druk OFERTA stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ), 3)oświadczenie wykonawcy złożone na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3 do SIWZ), 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: a)spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b)spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami) oraz umowę spółki cywilnej, c)osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla podmiotów zbiorowych, 5)wykaz co najmniej dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadają­cych swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 6)referencje zamawiających usługę o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia u Wykonawcy w okresie ostatnich dwóch lat - co najmniej jedną, potwierdzające, że usługa została wykonana należycie, 7)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8)sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 9)zezwolenie właściwego miejscowo marszałka województwa na prowadzenie działalności w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych będących przedmiotem zamówienia, 10)Certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie zgodności tablic rejestracyjnych będących przedmiotem zamówienia z obowiązującymi normami, 11)gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia w wymiarze 24 miesięcy, licząc od daty odbioru tablic rejestracyjnych. 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz złożenia odrębnych dla każdego Wykonawcy dokumentów wymienionych w ust. 1 lub ust. 2 zobowiązani są do przedłożenia: 1)umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie określającą: strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób współdziałania Wykonawców i zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich 2)dokumentu ustanawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne, w formie określonej w Rozdziale X ust. 11 SIWZ. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Dokumenty wymienione w rozdziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-olsztynski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olsztynie, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, pok. 15, tel. (0-89) 521-05-11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olsztynie, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.