eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4.000.000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie rozchodów i wydatków nie mających pokrycia w dochodach roku 2007

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-13

POZYCJA 21883

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olkusz: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4.000.000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie rozchodów i wydatków nie mających pokrycia w dochodach roku 2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Powiatu w Olkuszu, do kontaktów: Alicja Sajkowska Paweł Kwaśniewski, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, fax 032 6430490, e-mail: przetargi@sp.olkusz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sp.olkusz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4.000.000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie rozchodów i wydatków nie mających pokrycia w dochodach roku 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Okres kredytowania: 2007 r. do końca 2015 r.2.Karencja w spłacie kapitału do końca roku 2007 3.Spłata kapitału i odsetek w okresach kwartalnych 4.Kapitał spłacany będzie w następujących ratach kwartalnych:rok 2008 i 2009 - osiem rat kwartalnych w wysokości 100.000 PLN każda,rok 2010 do 2013 - szesnaście rat kwartalnych w wysokości 125.000 PLN każda,rok 2014 i 2015- osiem rat kwartalnych w wysokości 150.000 PLN każda,5.Oprocentowanie według zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie zgodnie z niżej wymienionymi zasadami:-stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku maksimum 0,5 %. -odsetki naliczane będą od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne na podstawie pisemnej informacji. 6. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7.Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.8. Kredyt udzielony będzie w 2007 roku w transzach. Wysokość transzy i termin jej uruchomienia określone będą przez Zamawiającego na piśmie z wyprzedzeniem 4 -dniowym przed uruchomieniem transzy przez Bank. 9.Prowizja bankowa od udzielonego kredytu płatna każdorazowo od wysokości uruchamianej transzy kredytu w dniu jej uruchomienia. Środki na zapłatę prowizji przekazane zostaną przez Zamawiającego na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy o wysokości należnej kwoty i numerze rachunku bankowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 Euro a poniżej 211.000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą sie ubiegać wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złozonych dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art. 22 ustawy, aktualny odpis z właściwego rejestru

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. marża bankowa 0,9 2. prowizja od udzielonego kredytu 0,1 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Dla wykonawców którym Zamawiający przekazuje SIWZ na ich wniosek (w formie papierowej). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 10:30, Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, pok. 70.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.