eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Usługa odbioru i unieszkodliwienia odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Gdynia: Usługa odbioru i unieszkodliwienia odpadów
Numer ogłoszenia: 218836 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni, ul. M. Curie-Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7122400 do 04, fax 058 7122499.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Państwowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i unieszkodliwienia odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i unieszkodliwienia 161,7862710 Mg odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o kodach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia z dnia 25.10.2007 r zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001 r Nr 112, poz. 1206), z Jednostek Wojskowych rozmieszczonych w obszarze działalności Oddziału Terenowego AMW w Gdyni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1. spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, 2. nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 3. posiadanie uprawnień obowiązujących na obszarze RP w zakresie transportu i odzysku lub transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach wymienionych w Części II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, z wyjątkiem odpadów o kodzie: 17 06 01* oraz 16 02 12* , na które posiada uprawnienia w zakresie zbierania i transportu odpadu na terenie całego kraju oraz aktualną umowę na składowanie tych odpadów, 4. wykazanie się niezbędnym doświadczeniem tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał udokumentowane co najmniej trzy usługi w zakresie odbioru i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wymienionych w Części II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300. 000,00 pln. 5. posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia minimum 100.000,00 pln i ważności polisy obejmującej termin realizacji umowy. 6. spełnienie wymogów określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów, oświadczeń itd., zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający na podstawie art. 24 ustawy wykluczy z postępowania Wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu, a ich oferty uzna za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy do oferty załączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie zgodne z art. 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków, wg wzoru zał. Nr 4 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) oświadczenie o spełnieniu ustawowych wymogów odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 5) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i odzysku lub transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach wymienionych w Części II SIWZ, z wyjątkiem odpadów o kodzie: 17 06 01* oraz 16 02 12*:, obowiązujące na terenie całego kraju - wydane na podstawie Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251) 6) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadu o kodzie 17 06 01* oraz 16 02 12* obowiązujące na terenie całego kraju, wydane na podstawie Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) oraz aktualną umowę na składowanie odpadu o kodzie 17 06 01* i 16 02 12*. UWAGA: - Zezwolenia muszą być ważne co najmniej na czas realizacji zawartej umowy. - Zezwolenia wydaje się na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst. jedn: Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn: Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 z późn. zm.). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców. Wykonawca winien udokumentować wykonanie co najmniej trzech usług w zakresie odbioru i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300. 000,00 pln. 2) Ponadto do wykazu należy dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające, że powyższe trzy usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione przez Zamawiających usługi wskazanych w wykazie. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty: Opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy minimum 100.000,00 pln. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AGENCJA MIENIA WOJSKOWEGO ODDZIAŁ TERENOWY BAMW W GDYNI 81-231 Gdynia, ul. Marii Curie - Skłodowskiej 19, IV piętro, pok. 417.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 10:30, miejsce: AGENCJA MIENIA WOJSKOWEGO ODDZIAŁ TERENOWY BAMW W GDYNI 81-231 Gdynia, ul. Marii Curie - Skłodowskiej 19, IV piętro , Kancelaria , pok. 422.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. - Pozycja Rejestru postępowania: OTGdy.zp.414 - RSM/B/PN/10/07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.