eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Remont kładki na rzece Łupi w Parku Miejskim w Skierniewicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Skierniewice: Remont kładki na rzece Łupi w Parku Miejskim w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 218820 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierniewice.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kładki na rzece Łupi w Parku Miejskim w Skierniewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obiektu polega na: -rozebraniu jezdni drewnianej - pokład górny -rozebraniu jezdni drewnianej - pokład dolny -ułożeniu jezdni drewnianej z pokładem pojedynczym -ułożeniu chodników z desek -wykonaniu poręczy z płaskowników -malowaniu poręczy stalowych z kształtowników -malowaniu poręczy z rur stalowych -utwardzeniu dojść do kładki kostką granitową na szerokości kładki po 1,5 m z obu stron (dojścia do kładki)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wysokość wadium 3 000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy; wpłaci przewidziane w SIWZ wadium; spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz dostarczy oświadczenia i dokumenty wymagane w SIWZ; dysponuje osobami mającymi kwalifikacje do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy, Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej, a także przedłoży dla wskazanej osoby dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień, tj. uprawnień budowlanych oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności; w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia; posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł; dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, w tym kadrą kierowniczą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oferta Wykonawcy, - kosztorys ofertowy wyliczony zgodnie z przedmiarem robót , - dokument potwierdzający wniesienie wadium, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ust. ustawy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczeń chyba, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia chyba, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 SIWZ (minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji 36 miesięcy od daty odbioru końcowego), - pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 14.2 SIWZ, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł na okres nie krótszy niż czas trwania inwestycji, - wykaz personelu (do wykazu należy dołączyć odpowiednie uprawnienia budowlane zgodne z charakterem robót oraz wpis do Izby, wykaz wykonanych prac w ciągu ostatnich pięciu lat.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.net.pl (zakładka Inne/Przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska ul. Senatorska 12, 96-100 Skierniewice, pok. nr 117..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Rynek 1, 96-100 Skierniewice Sekretariat pok. nr 14..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.