eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżewice › Adaptacja budynku nr 77a na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej im. Ewy Kołaczkowskiej Filia w Żabiej Woli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Strzyżewice: Adaptacja budynku nr 77a na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej im. Ewy Kołaczkowskiej Filia w Żabiej Woli
Numer ogłoszenia: 218803 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187453 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna im. Ewy Kołaczkowskiej w Strzyżewicach, Strzyżewice 108, 23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie, tel. 81 56 66 067, faks 81 56 66 067.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku nr 77a na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej im. Ewy Kołaczkowskiej Filia w Żabiej Woli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku 77a na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej im. Ewy Kołaczkowskiej Filia w Żabiej Woli polegająca na wykonaniu następujących robót: 3.1 Roboty ogólnobudowlane: - roboty rozbiórkowe - wymiana pokrycia dachowego - docieplenie ścian zewnętrznych i stropów - roboty remontowe pomieszczeń: wykonanie nowych podłóg, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, okładziny ścian z płyt gipsowo - kartonowych, sufity podwieszane z płyt gipsowo - kartonowych na ruszcie stalowym, malowanie ścian i sufitów. 3.2 Instalacje sanitarne: budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej (rura dn 40 mm PE 100 SDR11) zasilanej z sieci wodociągowej, włączenie do istniejącego wodociągu w studni wodomierzowej, budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej (rura dn 160mm PCV-U Lite SN8 klasa S), włączenie do istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej, budowa wewnętrznej instalacji c.o. - rury miedzine twarde, grzejniki stalowe dwupłytowe z bocznym zasileniem, budowa wewnętrznej instalacji gazowej - zasilana z istniejącego przyłącza gazowego, lokalizacja projektowanego gazomierza na ścianie zewnętrznej budynku w istniejącej szafce gazowej, rury stalowe czarne bez szwu, kocioł gazowy wiszący dwufunkcyjny z zamkniętą komorą spalania kondensacyjny o mocy 24kW, budowa wewnętrznych instalacji wod - kan., 3.3 Instalacje elektryczne: - wyniesienie układów pomiarowych i wewnętrzne linie zasilające w budynku - instalacje elektryczne, - instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych Szczegółowy opis robót określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na miejscu prowadzenia robót. Do wykonania robót mogą być użyte wyłącznie materiały i urządzenia odpowiadające następującym wymogom: a) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polski Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacja techniczną państw członkowskich UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, c) dla których producenci wystawili deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami. d) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, z zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. Przejęcie placu budowy przez wykonawcę powinno nastąpić najpóźniej na jeden dzień roboczy przed terminem rozpoczęcia robót. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Ponadto: 1) Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt.22 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U. z 2007 roku Nr 39, poz. 251 z p. zm.). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie ryczałtowej. 2) Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy , b) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, c) nadzór nad mieniem, d) utrzymanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, e) natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, f) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, g) czynny udział w odbiorach. Z uwagi na ryczałtowy charakter rozliczeń załączony przedmiar należy traktować informacyjnie, Wykonawca winien wycenić cały zakres prac wymieniony w dokumentacji przetargowej zasygnalizowany w przedmiarach robót. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia w związku z tym zaleca się, aby wykonawca bardzo szczegółowo sprawdził w terenie warunki wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.32.12.00 - 45.32.12.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo - Budowlane Sobaszek Janusz, ul. Kopernika 4/28, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259645,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136887,91

  • Oferta z najniższą ceną: 136887,91 / Oferta z najwyższą ceną: 239517,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.