eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Wykonanie Stacji sprężonego powietrza AIR dla Szpitala Miejskiego w Raciborzu w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Racibórz: Wykonanie Stacji sprężonego powietrza AIR dla Szpitala Miejskiego w Raciborzu w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy
Numer ogłoszenia: 218796 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Spółka z o.o. , ul. Lecznicza 7, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152043.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpi.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Stacji sprężonego powietrza AIR dla Szpitala Miejskiego w Raciborzu w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie Stacji sprężonego powietrza AIR dla Szpitala Miejskiego w Raciborzu w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy. Na przedmiot umowy składa się następujący zakres rzeczowy robót : 1. opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej sprężarkowi wraz z branżami, 2. roboty ogólnobudowlane, 3. instalacje centralnego ogrzewania, 4. instalacje wodno - kanalizacyjne 5. instalacje wentylacji, 6. instalacje elektryczne, 7. instalacje słaboprądowe, 8. instalacje gazów medycznych, 9. instalacja AKPiA 10. technologia sprężarkowni 11. inne zakresy prac zawarte w opracowaniu projektowym 12. prace towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym: - wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z naniesieniem zmian, - wykonanie prób powykonawczych (szczelności instalacji), wydajności instalacji wentylacji, skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznych, sprawności działania instalacji słaboprądowych, - roboty tymczasowe (zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych). - przewidzieć drogę i sposób transportu urządzeń z placu przyobiektowego do miejsca wbudowania w uzgodnieniu z wykonawcą robót Bl. J i Łącznika I, - przekaże Zamawiającemu przedmiot umowy po wszystkich odbiorach i uzgodnieniach dopuszczających urządzenia do użytkowania. Istotne informacje dla Wykonawcy: Przed złożeniem oferty wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w obecności Zamawiającego i zapoznać się z istniejącym stanem obiektu, oraz uzyskać wszelkie niezbędne informacje mogące mieć wpływ na realizację zadania. Informujemy, iż obiekt w którym zlokalizowana jest planowana Stacja sprężarek tj. Blok Operacyjny J oraz Łącznik I są w stanie realizacji robót wykończeniowych i wszelkie działania należy koordynować z ich wykonawcą oraz dostawcą urządzeń sprężarkowni. Pozostałe obiekty szpitala są czynne i wszelkie czynności polegające na włączaniu się w istniejące sieci i instalacje wymagają uzgodnień z personelem Szpitala i mogą odbywać się w porze nocnej i w dni wolne od pracy. Nie dostosowanie się Wykonawcy do wymogów niniejszej SIWZ jest jego własnym ryzykiem i będzie skutkować odrzuceniem ofert, lub wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, po uprzednim wyczerpaniu procedury określonej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00 - 74.22.20.00 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 50.91.34.00 - 50.91.34.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości: 11.000,00 PLN słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąść udział Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Potencjał kadrowy: Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - 1 osoba - do pełnienia funkcji Kierownika budowy, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - 1 osoba - do pełnienia funkcji kierownika robót, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba - do pełnienia funkcji kierownika robót, - teletechnicznej - 1 osoba - do pełnienia funkcji kierownika robót, wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - 1 osoba, co należy udokumentować jak w pkt IV 1.4.6. 2. Zatrudniać pracowników posiadających aktualne uprawnienia: - SEP - dla robót elektroenergetycznych, co należy udokumentować. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat jednej Stacji Sprężarek dla obiektów Służby Zdrowia o wydajności jak w przedmiocie zamówienia, lecz nie mniej niż 60 m3/h. z certyfikacją. 4. Zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004 Dz.U. nr 93 poz. 896. oraz Dyrektywą Medyczną 93/42/EWG, (System sprężonych gazów medycznych i próżni) wykonany wg normy PN-EN 737-3 i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 Dz.U 100 poz 1027 § 3, jest wyrobem medycznym klasy IIb,( reguła 2.9.11.12), i aby mógł być wprowadzony do używania, zgodnie art. 5 Ustawy o Wyrobach Medycznych musi być oznaczony znakiem CE 1434. 5. Gwarancja: Wykonawca musi zaoferować gwarancje minimum: - Roboty budowlane : 5 lat, - Sieci i instalacje: 3 lata, - Roboty wykończeniowe: 2 lata, - Urządzenia: 18 m-cy lecz nie mniej niż gwarancja producenta 6. Spełniają warunki okreslone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 7. Wniosą wymagane wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. wg załącznika nr I. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia /uprawnienia/, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 1, wg załącznika nr II. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z wymaganiami pkt. III - 2, potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie wg załącznika nr III. 8) Bilans z rachunkiem zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, udokumentowane jak w punkcie III - 4. W przypadku posiadania ubezpieczenia OC o wartości niższej niż określona w punkcie III - 4 do oferty należy oprócz dokumentu potwierdzającego posiadanie polisy OC dołączyć zobowiązanie do zawarcia ubezpieczenia OC na kwotę min. 1.000.000,00 PLN w okresie realizacji zamówienia. 10) Harmonogram realizacji umowy rzeczowo - finansowy w układzie miesięcznym zawierający zestawienie kosztów elementów robót i dostaw bez podatku VAT.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpi.com.pl/przetargi.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Sp. z o.o., ul. Lecznicza 7, 47-400 Racibórz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Sp. z o.o., ul. Lecznicza 7, 47-400 Racibórz, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.