eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zorganizowanie wyjazdu wakacyjnego ukierunkowanego na rozwój uzdolnień i indywidualnych zainteresowań dla dzieci z rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka oraz placówek opiekuńczo - wychowawczych typu rodzinnego, beneficjentów projektu systemowego pn. Równi lecz różni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Kielce: Zorganizowanie wyjazdu wakacyjnego ukierunkowanego na rozwój uzdolnień i indywidualnych zainteresowań dla dzieci z rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka oraz placówek opiekuńczo - wychowawczych typu rodzinnego, beneficjentów projektu systemowego pn. Równi lecz różni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach
Numer ogłoszenia: 218778 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179666 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 200 17 01, faks 41 344 37 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu wakacyjnego ukierunkowanego na rozwój uzdolnień i indywidualnych zainteresowań dla dzieci z rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka oraz placówek opiekuńczo - wychowawczych typu rodzinnego, beneficjentów projektu systemowego pn. Równi lecz różni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie wyjazdu wakacyjnego ukierunkowanego na rozwój uzdolnień i indywidualnych zainteresowań dla dzieci z rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka oraz placówek opiekuńczo - wychowawczych typu rodzinnego, beneficjentów uczestniczących w projekcie systemowym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach pn. Równi lecz różni, - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie dziesięciodniowego wyjazdu wakacyjnego ( w tym 9 noclegów) dla 20 dzieci/młodzieży w wieku od 15 do 25 lat. 1. Wyjazd wakacyjny zostanie zorganizowany na obszarze Polski, na terenie gór: Tatr, Pienin, Beskidów, Gorc. 2. Wykonawca podczas wyjazdu zapewni: 1) Transport: a) uczestnikom wyjazdu na trasie Kielce - miejsce zakwaterowania w dniu rozpoczęcia i powrót z miejsca zakwaterowania do Kielc w dniu zakończenia pobytu. Autokar/bus musi być wyposażony w sprawną klimatyzację. Wykonawca przed wyjazdem zapewni kontrolę pojazdu oraz kontrolę dokumentacji kierowcy przez odpowiednie służby oraz przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający sprawność pojazdu i gotowość kierowcy do jazdy. Do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. b) na potrzeby organizowanych przez Wykonawcę wycieczek oraz innych planowanych działań. c) w przypadku awarii autokaru lub w razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokaru/ów, Wykonawca w ciągu 1 godziny podstawi sprawny pojazd zastępczy, d) autokar winien być podstawiony minimum 45 minut przed wyjazdem, e) kierowcę/kierowców posiadających uprawnienia do kierowania autobusem/busem, 2) Opiekę kierownika wypoczynku i wychowawców: - kierownik wypoczynku zapewni opiekę organizacyjną, - doświadczeni wychowawcy zapewnią całodobową opiekę nad dziećmi/młodzieżą (odpowiednio do liczby dzieci/młodzieży). Kierownik oraz wychowawcy będą zajmowali się uczestnikami od momentu wyjazdu grupy z Kielc do momentu powrotu grupy do Kielc. Kierownik wypoczynku oraz wychowawcy muszą posiadać kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r., w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12 poz. 67 ze zmianami). Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika wypoczynku i wychowawcy. Wynagrodzenie kierownika oraz wychowawców należy do obowiązków Wykonawcy i jest wliczone w ogólny koszt wyjazdu. 3) Zakwaterowanie dla uczestników w trakcie realizacji w/w usług w pokojach dwuosobowych lub trzyosobowych o podwyższonym standardzie z pełnym węzłem sanitarnym (tj. WC, łazienka z prysznicem lub wanną, umywalką), z TV kablową i czajnikiem bezprzewodowym. Uczestnicy wyjazdu powinni być zakwaterowani w sposób umożliwiający jak najlepszy nadzór ze strony wychowawców (np. zakwaterowanie na jednym lub dwóch piętrach). Ośrodek, w którym będzie zorganizowany wypoczynek - zwany dalej Ośrodkiem - musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej oraz warunków higieniczno-sanitarnych określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 4) Wyżywienie: - całodzienne wyżywienie składające się z trzech posiłków (śniadanie; obiad + deser np.: ciasto, owoce lub deser lodowy; kolacja) - catering podczas warsztatów (kawa, herbata, napoje, ciastka) - stały dostęp do napojów oraz pieczywa z masłem i dżemem podczas pobytu dzieci/młodzieży w ośrodku, - obiad oraz napoje podczas wycieczki, - suchy prowiant w czasie podróży powrotnej tj. bułkę z żółtym serem, dwie bułki słodkie; owoc np.: jabłko, banan; woda mineralna lub napój niegazowane 1 l. Wykonawca uwzględni rodzaj diety wynikającej z uwarunkowań jednostki chorobowej uczestników wyjazdu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o rodzaju diety co najmniej trzy dni wcześniej przed przyjazdem grupy do ośrodka. 5) kadrę dydaktyczną posiadającą wykształcenie i doświadczenie odpowiednie dla tematyki Warsztatów 6) salę konferencyjną (pomieszczenie w Ośrodku o takim przeznaczeniu) w celu przeprowadzenia warsztatów dla mim. 20 osób z odpowiednim zapleczem technicznym (tj. rzutnik, laptop oraz ekran ścienny). 7) bezpłatny dostęp do obiektów rekreacyjno-sportowych, np.: boisko sportowe, boisko do koszykówki, siatkówki oraz bezpłatny dostęp do sprzętu sportowego (np.: piłki, stół do tenisa itp.). 8) bezpłatną całodobową opiekę medyczną (lekarz na każde wezwanie, pielęgniarka z całodobowym pobytem w Ośrodku dla wszystkich uczestników wyjazdu oraz w razie potrzeby opłaci transport chorego uczestnika wyjazdu do szpitala lub placówki medycznej. Na potrzeby sprawowania opieki medycznej winno być zapewnione pomieszczenie w Ośrodku oraz zestaw podstawowych narzędzi (termometr, ciśnieniomierz, itp.), opatrunków i leków (apteczka), które winny być oddane do dyspozycji pielęgniarki na cały czas trwania wyjazdu. 9) organizację czasu wolnego uczestnikom. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczestników od momentu wyjazdu grupy z Kielc do momentu powrotu, 2) wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci/młodzież osobom trzecim. 4. Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za uczestników wyjazdu. 5. Wykonawca ubezpieczy dzieci/młodzież od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę 10 000 zł na jedną osobę w czasie 10-cio dniowego pobytu oraz podczas przejazdu w obie strony. 6. Wykonawca podczas pobytu zorganizuje: 1) warsztaty: a) tańca w wymiarze min. 8 godzin lekcyjnych, b) rozwijające umiejętności manualne - np. modelarstwo, wykonywanie elementów dekoracyjnych przy wykorzystaniu różnych materiałów np.: filc, drewno, papier, koraliki w wymiarze min. 8 godzin lekcyjnych, c) teatralne - zabawa słowem w wymiarze min. 8 godzin lekcyjnych. Wykonawca zapewni Wszystkie niezbędne materiały i narzędzia w celu przeprowadzenia warsztatów. 2) zajęcia sportowe - gry i zabawy z instruktorem lub trenerem, co najmniej 3 razy podczas pobytu. 3) całodniową wycieczkę turystyczno-krajoznawczą, której celem będzie zwiedzanie atrakcji znajdujących się w regionie. Wykonawca podczas wycieczki zapewni obiad oraz napoje. Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją wycieczki. Wykonawca zapewni przewodników na potrzeby zwiedzania obiektów/miejsc. 4) Zajęcia integracyjne: - dwie dyskoteki z poczęstunkiem (np. ciastka, paluszki, napoje itp.), - dwa ogniska (przyśpiewki, kuchnia regionalna itp.), - dwie wycieczki piesze po okolicy, - przejażdżkę bryczką lub wozami konnymi. Oprócz wymaganych przez Zamawiającego atrakcji, Wykonawca może zaproponować dodatkowe atrakcje turystyczne oraz inne formy rozrywki w ramach wyjazdu celem właściwego zagospodarowania czasu wolnego. 7. Wykonawca zapewni organizację wypoczynku zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r., w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12 poz. 67 ze zmianami). 8. Wykonawca doręczy Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku do Kuratorium Oświaty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania organizatora wypoczynku. 9. Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.). Dane osobowe uczestników wyjazdu wskazanych przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Wykonawcę w oparciu o umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych. 10. Wykonawcę zobowiązuje się do: 1) informowania Zamawiającego w formie pisemnej o wszelkich planowanych zmianach w harmonogramie realizacji wyjazdu z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, 2) prowadzenia dokumentacji przebiegu wyjazdu, na którą w szczególności składać się będzie: - dziennik zajęć, zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, - codzienna kronika przebiegu wyjazdu w postaci zapisu fotograficznego (min. 100 zdjęć) lub audio - wizualnego (min.30 minut nagrania). 3) Informowania uczestników usługi o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej, 4) Oznakowania miejsca odbywania się usługi oraz wszystkich materiałów związanych z przeprowadzeniem usługi w szczególności dokumentów dotyczących przebiegu realizacji zadania zgodne z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez umieszczenie odpowiednich logotypów wraz z informacją o współfinansowaniu. Zamawiający informuje, że podane ilości osób są wielkościami, które Zamawiający maksymalnie skieruje na wyjazd. Zamawiający zakłada, że z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ilość osób może ulec zmianie o 3 osoby. Źródła finansowania realizacji zadania: Środki Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.40.00 - Usługi świadczone przez przewodników turystycznych 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Projekt VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Podróży Prima Tour S.C., ul. Staszica 1/205, 25-008 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.