eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłoradz › Udzielenie kredytu do wysokości 1.465.000zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miłoradz w roku 2012 związanego z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bystrze w gminie wiejskiej Miłoradz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-25

Miłoradz: Udzielenie kredytu do wysokości 1.465.000zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miłoradz w roku 2012 związanego z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bystrze w gminie wiejskiej Miłoradz.
Numer ogłoszenia: 218772 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miłoradz , ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz, woj. pomorskie, tel. 055 2711531, faks 055 2711565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/miloradz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu do wysokości 1.465.000zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miłoradz w roku 2012 związanego z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bystrze w gminie wiejskiej Miłoradz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1.465.000zł. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenia kredytu długoterminowego do wysokości 1.465.000zł. Kredyt przeznaczony będzie na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bystrze w gminie wiejskiej Miłoradz. Zamawiający oczekuje złożenia oferty w pełni spełniającej określone wymagania, z uwzględniające w szczególności: - termin uruchomienia kredytu do: 31.12.2012 roku w następujących transzach: I rata w wysokości 190.000zł, płatna do dnia 20.07.2012roku, II rata w wysokości 260.000zł, płatna do dnia 20.08.2012roku, III rata w wysokości 330.000zł, płatna do dnia 20.09.2012roku, IV rata w wysokości 260.000zł, płatna do dnia 20.10.2012roku, V rata w wysokości 300.000zł, płatna do dnia 20.11.2012roku, VI rata w wysokości 125.000zł, płatna do dnia 10.12.2012roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów uruchamiania transz oraz wysokość rat kredytowych bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów związanych ze zmianami umowy kredytowej w opisanym obszarze, - spłata rat kapitałowych kredytu nastąpi w ratach płatnych: I rata w wysokości 50.000zł, płatna do dnia 30.11.2013 roku, II rata w wysokości 100.000zł, płatna do dnia 30.11.2014 roku, III rata w wysokości 15.000zł, płatna do dnia 30.11.2015 roku, IV rata w wysokości 250.000zł, płatna do dnia 30.11.2016 roku, V rata w wysokości 300.000zł, płatna do dnia 30.11.2017 roku, VI rata w wysokości 350.000zł, płatna do dnia 30.11.2018 roku, VII rata w wysokości 400.000zł, płatna do dnia 30.11.2019 roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów spłat i wysokości rat kredytowych bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów związanych ze zmianami umowy kredytowej w opisanym obszarze, - spłata odsetek od kredytu miesięczna (w ostatnim dniu miesiąca) począwszy od miesiąca, w którym uruchomiono transzę kredytu, - prowizja przygotowawcza naliczana każdorazowo od kwoty kredytu uruchamianej w ramach poszczególnych transz kredytowych, płatnych w dniu ich uruchomienia, - możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ze strony zamawiającego, - zamawiający zastrzega sobie możliwość refundowania wcześniej (przed dniem podpisania umowy kredytowej) poniesionych wydatków, - dopuszcza się możliwość udzielenia kredytu z linii kredytowej EBI, - kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji i Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na wekslu i deklaracji wekslowej. Przy cenie brutto kredytu zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji oprocentowanie kredytu wyrażoną w % oraz wysokość prowizji przygotowawczej wyrażoną w zł. Do wyliczenia ceny oferty w zakresie oprocentowania kredytu należy przyjąć za podstawę stawkę WIBOR 3M + marża banku (WIBOR 3M na dzień 30.06.2012r.). Marża banku będzie stała. Tak ustalona stopa % będzie podstawą ustalenia odsetek. W przypadku nie podania w formularzu ofertowym powyżej wskazanych parametrów cenowych kredytu oferta będzie odrzucona przez zamawiającego. Przy ustalaniu odsetek miesięcznych należy przyjąć rzeczywistą ilość dni w miesiącu, a rok liczy 365 dni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium i ustanowienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/miloradz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Miłoradzu ul. Żuławska 9 82-213 Miłoradz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Miłoradzu ul. Żuławska 9 82-213 Miłoradz pok. nr 1 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.