eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowice Wielkie › Adaptacja parteru budynku na pomieszczenia ruchu chorych w budynku Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich ul. Świerczewskiego 12.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-19

Janowice Wielkie: Adaptacja parteru budynku na pomieszczenia ruchu chorych w budynku Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich ul. Świerczewskiego 12.
Numer ogłoszenia: 218751 - 2013; data zamieszczenia: 19.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192849 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ, ul. Karola Świerczewskiego 12, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7547500, faks 0-75 7547503.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja parteru budynku na pomieszczenia ruchu chorych w budynku Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich ul. Świerczewskiego 12..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja parteru budynku na pomieszczenia ruchu chorych. Budynek, w którym mieści się Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji, zlokalizowany na dz.1/9 w Janowicach Wielkich przy ul. Świerczewskiego12, posiada cztery kondygnacje nadziemne (parter, I, II piętro i poddasze użytkowe) z dachem wielospadowym, krytym dachówką. Na ruch chorych przeznaczone są pomieszczenia na parterze budynku. Budynek wyposażony jest w instalację wod.-kan., elektryczna, telefoniczną, wentylacji grawitacyjnej, przyzywową, c.o. i c.w.uż. . Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: (a) poszerzenie istniejących otworów drzwiowych do istniejących i projektowanych pomieszczeń wraz z osadzeniem nadproży prefabrykowanych; (b) wydzielenie węzłów sanitarnych; (c) dostosowanie dwóch pomieszczeń na łazienki, z których jedna z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych z zamontowanymi poręczami i uchwytami ze stali nierdzewnej- ok.3 szt Instalacja wodna: montaż rurociągów z rur wielowarstwowych -ok.111mb;zawory przelotowe- ok. 10szt.; montaż: baterii umywalkowych -ok.6szt+ 1szt dla niepełnosprawnych; baterii zlewozmywakowych-ok.3szt; baterii natryskowych- ok.1 szt. Baterie stanowią materiał Zamawiającego. Instalacja kanalizacyjna: montaż rurociągów z PCW- ok. 58mb; montaż umywalek-ok.6szt, + 1umywalka dla niepełnosprawnych; montaż zlewozmywaków- ok.3szt, montaż brodzika natryskowego- ok.1 szt., montaż ustępu-ok.2 szt.+ 1 szt. dla niepełnosprawnych, montaż pisuaru- ok. 1 szt. Umywalki, zlewozmywaki, brodzik, miski ustępowe, pisuar- stanowią materiał Zamawiającego. Ściany - płytki ceramiczne do wysokości 2 m - ok. 86m2 (d) montaż nowej stolarki drzwiowej-ok.27,6m2, wewnętrznej, jednoskrzydłowej, drewnianej sosnowej, wielopłycinowej, pełnej. Ościeżnice stalowe. Całość malowana. (e) montaż drzwi aluminiowe przeszklona szkłem bezpiecznym z drzwiami (ok. 50% drzwi), zgodna z przepisami p.poż. EI30 (jak w pkt 2. b), ok. 2,9m2 (f) stolarka okienna istniejąca do pozostawienia (nowa), (g) wykonanie nowych tynków na zamurowaniach i ubytkach-126,1m2 (h) tynków-gładzi jednowarstwowych,gr.3mm - 943,8m2 (i) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych 12,5 mm na ruszcie metalowym systemowym podwieszanym- ruszt podwójny na wieszakach, ok. 42m2 , (j) wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych, na ruszcie stalowym- ok.8,4m2 (k) wykonanie podłoża pod nowe wykładziny obiektowe i płytki ceramiczne: - zerwanie starych, zniszczonych posadzek, wykładzin podłogowych i pytek terakotowych, oczyszczenie z warstw klejowych, wylanie warstw samopoziomujących na uprzednim sfrezowanym istniejącym podkładzie + grunt szczepny + grunt pod wykładzinę, (l) wykonanie posadzek z płytek ceramicznych - ok. 111,8m2 (pom. sanitarne - wg opisu na rysunkach). Przed ułożeniem płytek należy przygotować podłoże i wykonać izolację poziomą przeciwwilgociową w pom. sanitarnych - łazienkach. Na istniejące podłoże wykonać wylewkę samopoziomującą. Zagruntować i wykonać izolację przeciwwilgociową elastyczną szlamową gr. min. 2mm. Na styku ze ścianą stosować elastyczne taśmy dylatacyjne systemowe. Izolację wywinąć na ścianę ok. 10 cm. Płytki kleić na kleju elastycznym bezpośrednio na izolacji szlamowej. Stosować wyroby w systemie jednego producenta. Powierzchnia płytek powinna być antypoślizgowa, nienasiąkliwa, odporna na działanie środków dezynfekcyjnych. Zastosować spoiny antyabsorpcyjne. (m) ułożenie nowych wykładzin podłogowych - wykładzina homogeniczna , antypoślizgowa, zmywalna, nienasiąkliwa , odporna na działanie środków dezynfekcyjnych, gr. 2,00 mm Na połączeniach ze ściana listwy kątowe o promieniu 15 mm z polichlorku winylu z wywinięciem wykładziny na ścianę na wysokość 10 - 15 cm , Wywiniecie wykonać jako bezspoinowe. Pokoje w których znajduje się medyczna aparatura komputerowa, powinny być wyposażone w antystatyczne wykładziny podłogowe lub wykładziny z instalacją do odprowadzania ładunków elektrycznych, ok. 72,7m2 (n) malowanie ścian - grunt + powłoki malarskie 2x farba lateksowa odporna na szorowanie na mokro w klasie 2 określonej wg EN 13 3000 oraz odpornymi na działanie środków dezynfekcyjnych,ok.788m2 (o) okładzina ścian w pomieszczeniach sanitarnych - łazienkach płytkami ceramicznymi na wysokość do 2 m pomieszczenia ze spoiną antyabsorpcyjną- ok. 86,1m2 Powierzchnia płytek powinna być gładka, nienasiąkliwa, odporna na działanie środków dezynfekcyjnych. (p) wentylacja grawitacyjna istniejąca (na etapie robót budowlanych wykonać opinię kominiarską o przydatności poszczególnych kanałów wentylacyjnych), w sanitariatach zastosować wentylatorki (nr pom. 2/35,2/38) wykonać nowy przewód wentylacyjny. Kanał wykonać z elementu dwuściennego ocieplonego z blachy stalowej ocynkowanej 150/250 mm, (r) remont - wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą tablicy rozdzielczej, oprawy oświetleniowe -ok. 62szt. (s) montaż instalacji komputerowej i telefonicznej , ok. 846mb przewodów kabelkowych, (t) wykonanie pomiarów, (u) wywóz, składowanie, utylizacja gruzu, ok. 24m3. Pomieszczenia posiadają wentylację grawitacyjną i maja wysokość ok. 305 cm do sufitu. Wentylacja zapewnia 1.5 krotną wymianę powietrza. Pomieszczenia są doświetlone światłem naturalnym. 4. Wszystkie elementy wyposażenia muszą posiadać atesty i dopuszczenia. 5. Ww. zakres robót ma jedynie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Andrzej Żurawski prowadzący osobiście działalność gospodarczą pn. Zakład Usługowo-Handlowy_ ROOSBUD_, Kościelna 1, 59-550 Wojcieszów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 314496,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245028,05

  • Oferta z najniższą ceną: 245028,05 / Oferta z najwyższą ceną: 245028,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.