eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › kompleksowa obsługa rachunków bankowych MPEC Sp. z o.o. wraz z kredytem w rachunku bieżącym przez okres 3 lat tj. od dnia 01.08.2007 r.do dnia 31.07.2010 r.



Ogłoszenie z dnia 2007-04-13

POZYCJA 21871

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Białystok: kompleksowa obsługa rachunków bankowych MPEC Sp. z o.o. wraz z kredytem w rachunku bieżącym przez okres 3 lat tj. od dnia 01.08.2007 r.do dnia 31.07.2010 r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., do kontaktów: Bogdan Dobkowski tel.085 740 70 10 MPEC Sp. z o.o.15-062 Białystok ul. Warszawska 27, ul. Warszawska 27, 15-062 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7407000, fax 085 7407050, 7326261, e-mail: poczta@mpec.bialystok.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpec.bialystok.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego, którego jedynym właścicielem jest gmina; Inne:produkcja i dystrybucja ciepła. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa rachunków bankowych MPEC Sp. z o.o. wraz z kredytem w rachunku bieżącym przez okres 3 lat tj. od dnia 01.08.2007 r.do dnia 31.07.2010 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Białystok. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, rachunków pomocniczych, świadczenie usług typu home banking, udzielenie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 5 mln zł, lokowanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych, w bonach skarbowych itp, realizacja przelewów w systemie ELIXIR,usługi płatności masowych, przyjowanie wpłat gotówkowych, dokonywanie wypłat gotówkowych, świadczenie innych usług bankowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wg SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Obsługa bieżącego rachunku podstawowego 130.000.000,00 zł obrotów w stosunku rocznym, rachunku Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w wysokości obrotów rocznych 2.000.000,00 zł,obsługa pomocniczego rachunku bankowego na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego nad Jeziorem Sajno w Augustowie w wysokości 350.000,00 zł obrotów rocznie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.08.2007; lub data zakończenia: 31.07.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie 1 8000 zł zadanie 2 wadium nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a)spełniają warunki określone w art.22 ust.1 i nie są wykluczeni na podst. art.24 ust 1 i 2, b)działają w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.-Prawo bankowe (Dz.U.z 2002 r.Nr 72,poz.665 z późn. zm.), c)wpłacą wymagane wadium d)złożą ofertę zgodnie z SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny warunków będzie odbywał sie wg zasady spełnia/nie spełnia, na podst.załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz.665 ze zmianami ) dotyczy banków utworzonych po 01 stycznia 1998 r. c) aktualne zaświadczenie z właściwego dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d) aktualne zaświadczenie z właściwego dla Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 4 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g) kopia bilansu i rachunku zysków i strat z ostatnich 2 lat, h) dowód wpłacenia wadium, i) oświadczenie Wykonawcy, że posiada fundusze własne nie niższe niż 300.000.000 zł na dzień 31.12.2005 r.(w przypadku grupy kapitałowej dane dotyczą całej grupy kapitałowej), j) oświadczenie Wykonawcy, że posiada współczynnik wypłacalności na dzień 31.12.2005 r. nie mniejszy niż 8%, obliczony zgodnie z metodologią NBP, k) wypełniony formularz ofertowy, l) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone w art. 22 ust 1. ustawy Prawo zamówień publicznych, m) oświadczenie Wykonawcy, iż akceptuje zawarty w SIWZ projekt umowy i zobowiązuje się w przypadku wybrania jego oferty do zawarcia umowy na wymaganych w nim warunkach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena obsługi bankowej 0,4 2. Oprocentowanie rachunków 0,2 3. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym 0,3 4. Prowizja przygotowawcza 0,1 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpec.bialystok.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 06.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2007, godzina 11:30, Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., 15 062 Białystok, ul. Warszawska 27, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Kompleksowa obsługa rachunków bankowych MPEC Spółka z o.o. w okresie 3 lat tj. od 01.08.2007 r. do 31.07.2010 r. 1) Krótki opis: Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunku Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz rachunków pomocniczych,świadczenie usług typu home banking, udzielenie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 5 mln zł.,lokowanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych oraz w bony skarbowe itp.,realizacja przelewów w systemie ELIXIR,usługi płatności masowych,przyjmowanie wpłat gotówkowych,dokonywanie wypłat gotówkowych,świadczenie innychusług bankowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00, 66.13.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Bank będzie obsługiwał bieżący rachunek podstawowy, tj. 130.000.000,00 zł obrotów w stosunku rocznym, rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w wysokości obrotów rocznych 2.000.000,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.08.2007; Zakończenie: 31.07.2010 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena obsługi bankowej 0,4 2. Oprocentowanie rachunków 0,2 3. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym 0,3 4. Prowizja przygotowawcza 0,1 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Kompleksowa obsługa rachunku pomocniczego bankowego MPEC Spółka z o.o. na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego nad Jeziorem Sajno w Augustowie w okresie 3 lat tj. od 01.08.2007 r. do 31.07.2010 r. 1) Krótki opis: Otwarcie i prowadzenie rachunku pomocniczego, realizacja przelewów środków w systemie ELIXIR, przyjmowanie wpłat gotówkowych, obsługa gotówkowa w formie zamkniętej, telefoniczne przekazywanie salda rachunku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Bank będzie obsługiwał pomocniczy rachunek bankowy na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego nad Jeziorem Sajno w Augustowie w wysokości 350.000,00 zł obrotów rocznie. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.08.2007; Zakończenie: 31.07.2010 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.