eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Zaprojektowanie, wykonanie i montaż masztu fotoradaru w ciągu ul. Gen. F. Kleeberga oraz dostawa dwóch stacjonarnych urządzeń rejestrujących pojazdy przekraczające dozwoloną prędkość wraz z wyposażeniem na ul. Gen. F. Kleeberga oraz ul. J. K. Branickiego w Białymstoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Białystok: Zaprojektowanie, wykonanie i montaż masztu fotoradaru w ciągu ul. Gen. F. Kleeberga oraz dostawa dwóch stacjonarnych urządzeń rejestrujących pojazdy przekraczające dozwoloną prędkość wraz z wyposażeniem na ul. Gen. F. Kleeberga oraz ul. J. K. Branickiego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 218705 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i montaż masztu fotoradaru w ciągu ul. Gen. F. Kleeberga oraz dostawa dwóch stacjonarnych urządzeń rejestrujących pojazdy przekraczające dozwoloną prędkość wraz z wyposażeniem na ul. Gen. F. Kleeberga oraz ul. J. K. Branickiego w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ZADANIE I (część I zamówienia): Zaprojektowanie, wykonanie, montaż masztu fotoradaru z obudową w ciągu ulicy Gen. F. Kleeberga wraz z obudową kompatybilną z dostarczonym urządzeniem oraz dostawa fabrycznie nowego urządzenia do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość w ruchu drogowym wraz z wyposażeniem, zgodnie z wytycznymi zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w tym: a) opracowanie projektu budowlanego dla jednego stanowiska fotoradaru stacjonarnego przy ulicy Gen. F. Kleeberga (działka ew. nr: 388 ob. 1 Bacieczki) w Białymstoku, wraz z niezbędnym przyłączem energetycznym oraz kanalizacją kablową wraz z połączeniem światłowodowym oraz uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń w zakresie przedmiotu zamówienia (szczegółową lokalizację masztu należy uzgodnić z Zarządem Dróg i Inwestycji Miejskich w Białymstoku), b) uzyskanie odpowiedniej decyzji administracyjnej, umożliwiającej przeprowadzenie robót budowlanych, c) wykonanie przyłącza energetycznego i światłowodowego (kanalizacji kablowej) do masztu fotoradaru wraz z wykonaniem fundamentu pod maszt w ciągu ul. Gen. F. Kleeberga, d) dostarczenie (tj. zakup) i montaż 1 sztuki masztu i obudowy fotoradaru kompatybilnych z dostarczanym urządzeniem rejestrującym, e) dostawę urządzenia do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość (fotoradaru) wraz z wyposażeniem w ciągu ul. Gen. F. Kleeberga, f) opracowanie dokumentacji powykonawczej, zawierającej teczki: projekt techniczny, elektryczny, instrukcje obsługi urządzenia, zasady BHP korzystania z urządzenia, projekt stałej organizacji ruchu, g) dostawę i instalację oprogramowania do obsługi mandatowej stacjonarnego urządzenia rejestrującego, h) próbne uruchomienie masztów z urządzeniami w ciągu ul. Gen. F. Kleeberga, wraz z przeszkoleniem osób w zakresie użytkowania i obsługi masztu wraz z urządzeniem rejestrującym oraz oprogramowaniem do obsługi dokumentacji mandatowej. 2) ZADANIE II (część II zamówienia): Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość w ruchu drogowym wraz z wyposażeniem w ciągu ul. J. K. Branickiego, zgodnie z wytycznymi zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, w tym: a) opracowanie projektu budowlanego kanalizacji kablowej i przyłącza światłowodowego stacjonarnego urządzenia rejestrującego przy ul. J. K. Branickiego (działka ew. nr: 1594/4 ob. 19 Skorupy) oraz uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń w zakresie przedmiotu zamówienia, b) uzyskanie odpowiedniej decyzji administracyjnej, umożliwiającej przeprowadzenie robót budowlanych, c) wykonanie przyłącza światłowodowego (kanalizacji kablowej) do masztu fotoradaru w ciągu ul. J. K. Branickiego, d) dostawę urządzenia do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość (fotoradaru) wraz z wyposażeniem w ciągu ul. J. K. Branickiego, e) stacjonarne urządzenie rejestrujące w ciągu ul. J. K. Branickiego musi być kompatybilne z istniejącą obudową i masztem (dopuszcza się wymianę masztu wraz z obudową dostosowaną do dostarczanego urządzenia na koszt Wykonawcy), f) opracowanie dokumentacji powykonawczej, zawierającej teczki: projekt techniczny, elektryczny, instrukcje obsługi urządzenia, zasady BHP korzystania z urządzenia, projekt stałej organizacji ruchu, g) dostawę i instalację oprogramowania do obsługi mandatowej stacjonarnego urządzenia rejestrującego, h) próbne uruchomienie masztów z urządzeniami w ciągu ul. J. K. Branickiego, wraz z przeszkoleniem osób w zakresie użytkowania i obsługi masztu wraz z urządzeniem rejestrującym oraz oprogramowaniem do obsługi dokumentacji mandatowej. 3. Dostarczony maszt i obudowa muszą być fabrycznie nowe, wykonane ze stali nierdzewnej i pokryte powłoką lakierniczą gwarantującą trwałość i estetykę, odporne na działania niszczące. Obudowa, w której zamontowany będzie fotoradar musi być klimatyzowana i pozwalać na pracę fotoradaru w temperaturze od -30°C do +60°C, zasilanie 230 VAC - dotyczy I części zamówienia. 4. Dostarczone stacjonarne urządzenia rejestrujące pojazdy przekraczające prędkość wraz z wyposażeniem muszą być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w załącznikach nr 6 lub nr 7 do SIWZ. 5. Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty, zapoznał się z programem funkcjonalno-użytkowym oraz dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Prace w pasie drogowym muszą być wykonane zgodnie z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego i odpowiednimi przepisami w tym względzie. 7. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 3-letniej gwarancji na wykonane prace..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 2 zamówieniami polegającymi na wznoszeniu masztów fotoradarowych, o wartości minimum 20.000 PLN brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia, - co najmniej 2 dostawami urządzeń do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość (fotoradaru) wraz z wyposażeniem, o wartości minimum 80.000 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I i II zamówienia. Wykonawcy, którzy złożą oferty na obie części zamówienia, muszą wykazać się spełnieniem obu warunków. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - za główne dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia ww. dowodów, uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2; - zamawiający nie wymaga złożenia do oferty wykazu wszystkich wykonanych dostaw oraz informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w sekcji III.4.2 tiret 2 oraz sekcji III.4.4 tiret 1, b) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia badane będą łącznie - dokumenty określone w sekcji III.4.1 tiret 1 i 2 winien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określone w sekcji III.4.2 tiret 1, składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (np. na lub wg zał. nr 4A do SIWZ). Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy winno być sporządzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie podejmuje. W przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów stanowiące dowody, muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 3. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Udostępnienie potencjału dotyczącego wiedzy i doświadczenia wiąże się z udziałem podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia, np. w formie podwykonawstwa, konsultacji, doradztwa. 4. Dowodami, o których mowa w sekcji III.4.1 tiret 1 są: 1) poświadczenie; 2) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 5. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.2 tiret 2 - przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, 3) dokument, o którym mowa w ppkt 1 lub zastępujący go dokument, o którym mowa w ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6. PODWYKONAWCY: 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdz. V SIWZ. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdz. V SIWZ, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z par. 12 ust. 2 i 3 umowy: 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, określonego w § 3 umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: a) konieczność wykonania dodatkowych i nie możliwych do przewidzenia prac, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania, b) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, w szczególności będą następstwem: bardzo trudnych warunków pogodowych, uzasadnionych problemów w uzyskaniu uzgodnień od organów niepodległych Zamawiającemu - w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia prac, c) wystąpienie niesprzyjających warunków uniemożliwiających prawidłowe prowadzenie prac zgodnie z wiedzą techniczną, d) wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2) zmianę w zakresie przedmiotu umowy, w związku z niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub w sytuacji zmiany sprzętu na równoważny lub o lepszych parametrach, 3) zmiany Podwykonawcy dostawy wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków § 9 umowy. 3. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Dróg i Inwestycji Miejskich, ul. Składowa 11, 15-950 Białystok, pokój nr 205.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 09:45, miejsce: URZĄD MIEJSKI W BIAŁYMSTOKU - ZARZĄD DRÓG I INWESTYCJI MIEJSKICH, UL. SKŁADOWA 11 POK. 205.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.