eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zakup wraz z dostawą komputerów przenośnych, monitorów LCD, UPS-ów oraz skanerów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Katowice: zakup wraz z dostawą komputerów przenośnych, monitorów LCD, UPS-ów oraz skanerów.
Numer ogłoszenia: 218683 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach , Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, fax. 032 3587204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ic.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą komputerów przenośnych, monitorów LCD, UPS-ów oraz skanerów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 24 sztuk komputerów przenośnych (laptopów), Zadanie Nr 2 - zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 12 sztuk monitorów LCD 19 cali widesceen, Zadanie nr 3 - zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 6 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS, Zadanie nr 4 - zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 8 sztuk płaskich skanerów A4..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 31.22.10.00 - Przełączniki elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.10.00 - Przełączniki elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie pobiera się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dostarczonych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymagane są następujące dokumenty: 1) aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty. 2) podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) specyfikację techniczną zaoferowanego sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia - (odpowiednio do Zadania). 4) certyfikaty, oświadczenia i dokumenty (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - odpowiednio do Zadania) 5) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 2. Podmioty występujące wspólnie, oprócz wyżej wymienionych dokumentów winny złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1.1 składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Wszystkie dokumenty winne być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę (osoby) podpisującą ofertę. 5. Nie dostarczenie jakiegokolwiek oświadczenia / dokumentu o którym mowa w pkt. VI SIWZ skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy a tym samym odrzuceniem jego oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.ic.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Katowicach, Pl. Grunwaldzki 8 - 10, pok. 250.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Katowicach, Pl. Grunwaldzki 8 - 10, pok. 222 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 24 sztuk komputerów przenośnych (laptopów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery przenośne, laptopy (w ilości - 24 szt.) winne być fabrycznie nowe i objęte gwarancją min. trzy lata. Minimalne parametry techniczne szczegółowo opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 12 sztuk monitorów LCD 19 cali widesceen,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory LCD 19 cali widescreen, w ilości 12 szt., winne być fabrycznie nowe i objęte gwarancją przez okres min. trzech lat. Szczegółowo minimalne parametry techniczne monitorów opisane zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.50-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 6 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacze awaryjne UPS, w ilości 6 sztuk, winne być fabrycznie nowe i objęte gwarancją przez okres min. dwóch lat. Szczegółowo minimalne parametry techniczne opisane zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 8 sztuk płaskich skanerów A4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skanery, w ilości 8 szt., winne być fabrycznie nowe, płaskie, o formacie skanowania A4 i objęte gwarancją przez okres min. 12 miesięcy Szczegółowo minimalne parametry techniczne określone zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.