Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-23
Radom: Dostawa nowych mebli biurowych dla Politechniki Radomskiej wraz z dowozem, rozładunkiem, rozmieszczeniem i montażem we wskazanych pomieszczeniach .
Numer ogłoszenia: 218673 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego , ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3617326, faks 048 3617314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pr.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych mebli biurowych dla Politechniki Radomskiej wraz z dowozem, rozładunkiem, rozmieszczeniem i montażem we wskazanych pomieszczeniach ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nowych mebli biurowych dla Politechniki Radomskiej wraz z dowozem, rozładunkiem, rozmieszczeniem i montażem we wskazanych pomieszczeniach. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 4 oddzielnych pakietach: Pakiet 1. Meble gabinetowe. Pakiet. 2 Meble biurowe. Pakiet 3 Krzesła i meble tapicerowane. Pakiet 4. Meble do sali Senatu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki SIWZ oraz udzielą minimum 2-letniej gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 2) Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 - ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub poświadczone co do zgodności danych z ewidencją działalności gospodarczej przez prowadzącego ewidencję, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- Załącznik nr 3. 4) Oświadczenie o zgodności zapisów zawartych w załącznikach -Załącznik nr 4. 5) Zaakceptowane ogólne założenia umowy - Załącznik nr 5. 6) Oświadczenie, że oferowane wyroby są zgodne z zasadniczymi i szczegółowymi wymaganiami określonymi w dyrektywach nowego podejścia i innych aktach prawnych Wspólnoty Europejskiej, zgodnie z ustawą z 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. nr 166 z 2002r. poz.1360) - Załącznik nr 6. 7) Wycena ofertowa -Załącznik nr 7. 8) W przypadku oferowania mebli zamiennych -równoważnych załączyć prospekty, katalogi ze zdjęciami lub rysunkami ze wskazaniem oferowanych mebli - Załącznik nr 8, 9) Atest higieniczny na użyte do wykonania mebli płyty wiórowe - Załącznik nr 9, 10) Certyfikat potwierdzający niską emisję formaldehydu w gotowych szafach, zgodny z normą PN- EN 717-1: 2005 - Załącznik nr 10, 11) aktualne zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzających, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np. certyfikat jakości wg DIN EN ISO 9001:2000, certyfikat jakości wg DIN 68765 na płytę wiórową trzywarstwową o gr.18mm, gęstości 720 kg/m3: atest: higieny E1 na płytę wiórową trzywarstwową o gr.18mm, gęstości 720 kg/m3 lub inne równoważne - Załącznik nr 11..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pr.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Radomska
ul. Malczewskiego 29
26-600 Radom
pok. 213, 214.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 13:30, miejsce: Politechnika Radomska ul. Malczewskiego 29 26-600 Radom pok. 214.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1. Meble gabinetowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet mebli gabinetowych - opis techniczny, ilości i wymagania określa SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet. 2 Meble biurowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet mebli biurowych - opis techniczny, ilość i wymagania zawiera SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Krzesła i meble tapicerowane..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet krzesła tapicerowane - opis techniczny ilość, wymagania określa SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4. Meble do sali Senatu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble do sali Senatu - opis, ilość, wymagania techniczne określa SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wykonanie remontu warstwy ścieralnej ulicy Starokrakowskiej w Radomiu
- ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW DLA POTRZEB RADOMSKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W RADOMIU
- Budowa oświetlenia ul. Puszczańskiej oraz sięgacza ul. Witosa w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja, ul. Witosa oraz ul. Zachodniej.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Usługa usuwania pojazdów (z wył. pojazd. przewożących towary niebezp.) z dróg w granicach admin. m. Radomia oraz prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego, na którym umieszcza się usunięte pojazdy
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli i wyposażenia typowego oraz regałów książkowych metalowych
- Dostawa foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek Politechniki Krakowskiej.
- "DOSTAWA MEBLI WRAZ Z MONTAŻEM"
- Sprzedaż i dostawa mebli biurowych, szkolnych i przedszkolnych w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno -Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie"- z podziałem na części
- Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.