eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › wykonanie remontu i przebudowy węzłów sanitarnych w budynku dydaktycznym oraz w budynku zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Przemyślu - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Przemyśl: wykonanie remontu i przebudowy węzłów sanitarnych w budynku dydaktycznym oraz w budynku zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Przemyślu - II etap
Numer ogłoszenia: 218672 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "INWEST-ROL" Sp. z o.o. , ul. Klasztorna 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6703817, faks 016 6703817.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwestrol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu i przebudowy węzłów sanitarnych w budynku dydaktycznym oraz w budynku zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Przemyślu - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i przebudowy węzłów sanitarnych w budynku dydaktycznym oraz w budynku zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 6 w Przemyślu, ul. Gen. Mieczysława Boruty - Spiechowicza 1 - etap II.Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności : a)wykonanie remontu sanitariatów dla chłopców ( II piętro) oraz wentylacji w sanitariatach przy sali gimnastycznej, zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ, a także obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami oraz wiedzą i sztuką budowlaną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 1000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona stwierdzeniem spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków wykonawca zobowiązany jest złożyć n/w dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, iż Wykonawcy nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, iż uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. c)decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego dla kierownika budowy- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia- zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, d)zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy, e)wykaz wykonanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w tym co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych netto, odpowiadającej swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem : jej wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, iż robota ta została wykonana należycie ( np. referencja), powyższą robotę budowlaną należy opisać w załączniku nr 4 do SIWZ, a następnie załącznik ten załączyć do oferty, zgodnie z pkt. XI SIWZ. f)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej budowlanej. g) oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał nr 3) i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał nr 2). h) podpisany wzór umowy i) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej j)dowód wniesienia wadium k) oświadczenie o udzielonej gwarancji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestrol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PPU INWEST-ROL Przemyśl ul. Klasztorna 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 09:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe INWEST-ROL Sp. z o.o 37-700 Przemyśl ul. Klasztorna 1 pokój Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.