eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICY SKORUPKI (etap II) ORAZ W ULICY PIŁSUDSKIEGO (etap I, VI, VII) W ZĄBKACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Ząbki: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICY SKORUPKI (etap II) ORAZ W ULICY PIŁSUDSKIEGO (etap I, VI, VII) W ZĄBKACH
Numer ogłoszenia: 218668 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161354 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 781 68 18 wew. 137, faks 0-22 781 68 18 wew. 137.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICY SKORUPKI (etap II) ORAZ W ULICY PIŁSUDSKIEGO (etap I, VI, VII) W ZĄBKACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w ulicy Skorupki (etap II) oraz w ul. Piłsudskiego (etap I, VI i VII) w Ząbkach. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części: Część I Budowa 2 etapu wodociągu w ul. Skorupki (pomiędzy ul. Gdyńską i ul. Słoneczną) bez odrzutów sieci do posesji prywatnych z rur PE 63 mm. Część II Budowa 3 z 7 etapów wodociągu w ul. Piłsudskiego. 3. Zakres przedmiotu zamówienia dla części I obejmuje: 3.1. budowa wodociągu w ul. Skorupki (w drodze wojewódzkiej 634 ) a) Wodociąg w ul. Skorupki z rur PE 100, SRD 11, Dz 125 mm L = 281,0 mb b) Wodociąg do ul. Gdyńskiej z rur PE 100, SRD 11, Dz 110mm L = 17,1 mb (przewiert w stalowej rurze osłonowej 168,3 x 4,5 mm, L=14 m) c) Wodociąg do ul. Langiewicza z rur PE 100, SRD 11, Dz 110 mm L = 15,6 mb (przewiert w stalowej rurze osłonowej 168,3 x 4,5 mm, L=15 m) d) Wodociąg do ul. Jodłowej z rur PE 100, SRD 11, Dz 110 mm L = 4,2 mb e) Zasuwy sieciowe 100 mm (Z1, Z2, Z3, Z5) 4 szt. f) Zasuwy sieciowe 125 mm (Z4, Z6) 2 szt. g) Hydrant podziemny ppoż. Dn 80 mm PN 16 2 szt. 3.2. Spinki do wodociągów w ul. Gdyńskiej i Langiewicza ( w drogach gminnych) a) Wodociąg z rur PE 100, SRD 11, Dz 110x10mm L = 5,3 mb x 2 b) Hydrant podziemny ppoż. Dn 80mm PN 16 (do przebudowy) 1 szt. 4. Zakres przedmiotu zamówienia dla części II obejmuje: 4.1. budowa wodociągu w ul. Piłsudskiego etap I i VII(w drodze powiatowej i gminnej) a) Wodociąg z rur warstwowych PE 100, SRD 11, Dz 280 x 25,4 L = 112,3 mb b) Wodociąg z rur warstwowych PE 100, SRD 11, Dz 250 x 22,7 L = 145,7 mb c) Wodociąg z rur warstwowych PE 100, SRD 11, Dz 160 x 14,6 L = 122,4 mb (przewiert L=26,9 m w rurze stalowej Dz 219,1 x 6,3 mm, do ul. Miłej) d) Zasuwy sieciowe 200 mm (Z1, Z2, Z3) 3 szt. e) Zasuwy sieciowe 250 mm (Z4, Z5) 2 szt. f) Zasuwy sieciowe 150 mm (Z6, Z6A na końcówce w ul. Miłej) 2 szt. g) Hydrant podziemny ppoż. Dn 80 mm PN 16 (HP 1, HP 12) 2 szt. h) Wodociąg z rur warstwowych PE 100, SRD 11, Dz 200 x 18,2 L = 297,3 mb i) Zasuwy sieciowe 200mm (Z14, Z15, Z16, Z17) 4 szt. j) Hydrant podziemny ppoż. Dn 80 mm PN 16 (HP 9,10,11) 3 szt. 4.2 budowa wodociągu w ul. Piłsudskiego etap VI ( w drodze wojewódzkiej 634) a) Wodociąg z rur warstwowych PE 100, SRD 11, Dz 160x14,6 L = 225,2 mb (przewiert L=181,7 m, w tym w rurze stalowej Dz 219,1 x 6,3 mm L=39,3 m ) b) Hydrant podziemny ppoż. Dn 80 mm PN 16 (HP 8) 1 szt. c) Hydrant nadziemny ppoż. Dn 100 mm PN 16 (HP 7) 1 szt. 5. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na podstawie projektów budowlanych, projektów wykonawczych stanowiące Załączniki Nr 7, Nr 8, Nr 9 i Nr 10 do SIWZ, szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Załączniki Nr 7a, Nr 8a, Nr 9a, Nr 10a do SIWZ oraz zgodnie z pozwoleniami na budowę. Przedmiary robót stanowiące Załączniki Nr 7b, Nr 8b, Nr 9b, Nr 9c Nr 10b do SIWZ należy traktować jako pomocnicze w celu prawidłowego ustalenia wartości zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 6.1. oznakowanie ulicy zgodnie z projektem czasowej zmiany organizacji ruchu z zapewnieniem dojazdu i dojść do terenu wykonywania prac a także posesji, w przypadku ul. Piłsudskiego opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu do wykonawcy robót. 6.2. uzyskanie zezwolenia na czasowe zajęcie terenu od zarządcy terenu oraz uiszczenie opłat z tym związanych; 6.3. zapewnienie obsługi geodezyjnej do wytyczenia oraz inwentaryzacji powykonawczej robót przez uprawnionego geodetę zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6.4. wystąpienie o sprawowanie nadzorów specjalistycznych nad urządzeniami znajdującymi się w pasie frontu robót, z uzyskaniem stosownych decyzji i uzgodnień na realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających takich decyzji oraz uiszczenie opłat z tym związanych; 6.5. zabezpieczenie na czas robót urządzeń podziemnych krzyżujących się z realizowanym kanałem sanitarnym; 6.6. obniżenie zwierciadła wody gruntowej na czas realizacji robót o ile będzie to konieczne; 6.7. zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy oraz późniejsza jego likwidacja; 6.8. doprowadzenie wody i energii do punktów wykorzystania z poniesieniem wszystkich opłat z tym związanych; 6.9. dostawę materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, transport wewnętrzny materiałów, jednorazowe dostawy sprzętu; 6.10. urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy; 6.11. utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami; 6.12. wykonanie wszelkich badań, prób, pomiarów, prowadzenia bieżących pomiarów i badań jakości wykonywanych robót i użytych materiałów w celu udokumentowania spełnienia przez nie wymagań określonych w projektach i Polskich Normach, wszelkie badania i pomiary niezbędne do dokonania odbioru robót itp; 6.13. zapewnienie warunków bezpieczeństwa na terenie budowy zgodnie z wymogami prawa i bezpieczeństwa wykonywania robót; 6.14. zapewnienie i utrzymanie narzędzi i sprzętu niezbędnych do realizacji zamówienia; 6.15. zabezpieczenie robót przed wodą opadową; 6.16. wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, przywrócenia terenu budowy wraz z przyległym otoczeniem do stanu pierwotnego ( w trakcie budowy i po jej zakończeniu ), związanych z wywozem i składowaniem odpadów i śmieci oraz innych materiałów i nieczystości wynikających z wykonywanych robót, 6.17. zapewnienie wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby, których kwalifikacje i stan zdrowia pozwalają na wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującym prawem i przepisami a w szczególności zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby mające wymagane przez prawo uprawnienia; 6.18. zapewnienie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu umowy; 6.19. usunięcie ewentualnych wad i usterek; 6.20. natychmiastowe zabezpieczenie ewentualnych awarii; 6.21. uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych; 6.22. zabezpieczenie terenu budowy oraz prowadzonych robót z zachowaniem najwyższej staranności, z zachowaniem wymogów określonych w przepisach prawa budowlanego, przepisach BHP i zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji placu budowy, organizacji ruchu na czas budowy, planem BIOZ oraz późniejsza likwidacja; 6.23. zabezpieczenie wykonywanych robót przed ich zniszczeniem i przed wpływami warunków atmosferycznych; 6.24. zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejących nawierzchni dojść, dróg przed uszkodzeniami spowodowanymi prowadzonymi robotami i środkami transportu wykonawcy i dostawców; 6.25. ubezpieczenie budowy od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót; 6.26. użycie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie atesty techniczne lub aprobaty świadczące o ich jakości zgodnie z wymogami projektu i Zamawiającego, dopuszczone do stosowania (wg. wymogów obowiązującego Prawa Budowlanego) oraz które uzyskały potwierdzenie przez nadzór inwestorski na jego wbudowanie; 6.27. wykonywanie robót w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i w stanie zgodnym z przepisami bhp i p.poż., z uwzględnieniem zaleceń udzielonych przez Zamawiającego; 6.28. ochrona mienia znajdującego się na terenie budowy; 6.29. zapewnienie kierownictwa technicznego niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 6.30. wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egzemplarze; 6.31. protokolarne przekazanie terenu po robotach odpowiednim Zarządcom; 6.32. przekazanie sieci wodociągowej do eksploatacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budowa 2 etapu wodociągu w ul. Skorupki (pomiędzy ul. Gdyńską i ul. Słoneczną) bez odrzutów sieci do posesji prywatnych z rur PE 63 mm.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD USŁUG HYDROTECHNICZNYCH I PODWODNYCH Cezary Marcisz, ul. Zaciszna 2 m 28, 02-912 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239272,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119538,19

  • Oferta z najniższą ceną: 119538,19 / Oferta z najwyższą ceną: 490382,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Budowa 3 z 7 etapów wodociągu w ul. Piłsudskiego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DARK-POL Sp. j. Dariusz Sopiński, Agnieszka Sopińska, ul. C. Godebskiego 27, 05-420 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1230636,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 491660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 491660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1503121,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.