eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do ECPW (ERCP) Endoskopowej Cholangiopankreatografii Wstecznej dla ZBO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Kraków: Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do ECPW (ERCP) Endoskopowej Cholangiopankreatografii Wstecznej dla ZBO.
Numer ogłoszenia: 218664 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza , ul. Prądnicka 35-37, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6332783, fax. 012 6332783, 2578229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do ECPW (ERCP) Endoskopowej Cholangiopankreatografii Wstecznej dla ZBO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do ECPW (ERCP) Endoskopowej Cholangiopankreatografii Wstecznej dla ZBO zgodnie z załącznikiem nr 1 tj.: procesor wizyjny i źródłoświatła, monitor medyczny, wózek medyczny, videoduodenoskop, videogastroskop, myjka ultradźwiękowa, ssak endoskopowy, automatyczna myjnia endoskopowa. 2. Narzędzia endoskopowe zgodnie z załącznikiem nr 2. 3. Wózek załadowczy do myjni endoskopowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż trzy lata - należycie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i potwierdzi to np. referencjami. Natomiast nie spełni warunku, jeżeli będzie wynikało z dokumentów, że dostaw było mniej lub były wykonane nienależycie. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ). 4. Wykonawca nie polega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 5. Oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży (w pakiecie 1-dokumenty, w pakietach 2 i 3 -oświadczenie) potwierdzające, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U.93 poz. 896 z 2004r z późn. zmianami). Warunek nie będzie spełniony jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów/oświadczenia potwierdzającego, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych. W tej sytuacji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy jako nie odpowiadająca treści specyfikacji (warunek przedmiotowy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o opuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 - zał. nr 3. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (min. 2). 4. Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z 24.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narutowicz.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział d/s Zamówień Publicznych i Umów, ul. Siemaszki 13b 31-202 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat Dyrekcji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert: 17/09/2008 godzina 12:00 Siedziba Zamawiającego - Sekretariat Dyrekcji.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Dostawa, montaż i uruchoemienie zestawu do ECPW (ERCP) endoskopowej Cholangiokreatografii Wsteczenj dla ZBO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do ECPW (ERCP) Endoskopowej Cholangiopankreatografii Wstecznej dla ZBO zgodnie z załącznikiem Nr 1 tj.: procesor wizyjny i źródło światła, monitor medyczny, wózek medyczny, videoduodenoskop, videogastroskop, myjka ultradźwiękowa, ssak endoskopowy, automatyczna myjnia endoskopowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - narzędzia endoskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: narzędzia endoskopowe: cewniki, szczypce biopsyjne, papilotomy, kosze do ekstrakcji złogów, zestaw do litotrypsji, zestawy do protezowania oraz protezy, prowadnice, szczoteczki cytologiczne zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - wózek zakładowy do myjni endoskopowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek załadowyczy: 1) do automatycznej myjni-dezynfektora INNOVA E3 new firmy BHT, 2) wózek załadowczy na dwa giętkie, odporne na działanie wody endoskopy, 3) kompatybilny z myjnią dezynfektorem INNOVA E3 new, 4) przeznaczony do mycia dwóch endoskopów elastycznych, 5) możliwość mycia i dezynfekcji endoskopów elastycznych różnych producentów, 6) konstrukcja zapewniająca skuteczne mycie i dezynfekcję powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych, 7) wyposażony w zamykany koszyk do mycia drobnych akcesoriów, 8) wyposażony 2 adaptery do testu szczelności endoskopu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.