eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bliżyn › Organizacja szkoleń w ramach realizacji projektu Zmień swoje życie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Bliżyn: Organizacja szkoleń w ramach realizacji projektu Zmień swoje życie
Numer ogłoszenia: 218560 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bliżynie , ul. VI Wieków Bliżyna 2, 26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2541 326, faks 41 2541 326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsblizyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń w ramach realizacji projektu Zmień swoje życie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń: Część 1: 1. Kosmetyczka z elementami stylizacji paznokci 2. Sprzedawca z minimum sanitarnym + kasy fiskalne 3. Księgowość, rachunkowość 4. Kucharz-kelner z minimum sanitarnym 5. Magazynier z obsługa wózków jezdniowych 6. Operator koparko-ładowarki W wymienionych kursach będzie uczestniczyło 12 osób Część 2: 1. Kurs prawa jazdy kat B 2. Kurs prawa jazdy kat C W wymienionych kursach będzie uczestniczyło 12 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy. Oświadczenie, że Wykonawca posiada zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem ( zezwolenia na realizację szkoleń z nauki jazdy)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich daty i miejsca. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał cztery zakończone szkolenia odpowiadające czterem z sześciu rodzajów szkoleń wymienionych w pkt.3.1 Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Dla części 2 Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich daty i miejsca. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał dwa zakończone szkolenia odpowiadające rodzajom szkoleń wymienionych w pkt.3.1 Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 Należy zapewnić różne rodzaje kas fiskalnych ( min 3 różne modele) 1 wózek jezdniowy, należy podać markę i rodzaj napędu Część 2 2 pojazdy do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B (typ, marka samochodu i numery rejestracyjne). 1 pojazd do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. C (typ, marka samochodu i nr rejestracyjny). Ogólny wymóg dysponowania salami do prowadzenia zajęć został określony w warunkach ogólnych i w oparciu o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje. Adres lokalu na terenie Bliżyna lub miasta Skarżysko Kamienna, ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 1.Kosmetyczka z elementami stylizacji paznokci:1 osoba posiadająca: wykształcenie minimum średnie kosmetyczne, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu posiadająca uprawnienia pedagogiczne. 2.Sprzedawca z minimum sanitarnym + kasy fiskalne:1 osoba posiadająca: wykształcenie min. średnie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia;1 osoba posiadająca: wyższe wykształcenie z zakresu informatyki, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu;1 osoba posiadająca: min. średnie wykształcenie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi kas fiskalnych. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. 3. Księgowość - Rachunkowość:2 osoby posiadające wykształcenie wyższe, uprawnienia głównego księgowego lub uprawnienia do prowadzenia biura rachunkowego, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu księgowości. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne 4. Kucharz-Kelner z minimum sanitarnym:2 osoby w tym jedna posiadająca wykształcenie średnie, natomiast obydwie osoby muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. 5. Magazynier z obsługą wózków jezdniowych:1 osoba z uprawnieniami do szkolenia w zakresie obsługi wózków jezdniowych, z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi wózków jezdniowych, doświadczenie z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia, która musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. 6. Operator koparko - ładowarki:1 osoba posiadająca: wykształcenie min. średnie kierunkowe ( m.in. mechanika, budowa i eksploatacja maszyn, technologia maszyn), doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu - w przypadku zajęć praktycznych - 1 osoba posiadająca uprawnienia operatora maszyn budowlanych i drogowych. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Część 2 1. Prawo jazdy kat. B: 3 instruktorów z uprawnieniami do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B, z minimum 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu szkolenia na Kierowcę kat. B, posiadające doświadczenie w prowadzeniu szkoleń na prawo jazdy kat. B. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. 2. Prawo jazdy kat. C: 1 instruktora z uprawnieniami do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. C, z minimum 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu szkolenia na kierowcę kat. C, posiadające doświadczenie w prowadzeniu szkoleń na prawo jazdy kat. C . Osoba ta musi posiadać uprawnienia pedagogiczne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 30 000 PLN (trzydziestu tysięcy) środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy dla części 1 i posiadanie minimum 20 000 PLN (dwadzieścia tysięcy) dla części 2, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach: Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami: 1)Zmiana wykazanego do zajęć praktycznych pojazdu, przyczepy, sprzętu informatycznego, innych pomocy dydaktycznych. Zmieniony pojazd, przyczepa, sprzęt informatyczny, inne pomoce dydaktyczne mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które niemiał wpływu wykonawca. 2)Zamiana wskazanego w ofercie wykładowcy tylko na wykładowcę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które niemiał wpływu wykonawca. 3)Zmiana lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko w przypadku klęski żywiołowej. 4)Zmiany ilości osób wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że przy usłudze szkolenia opisanej w załączniku nr 1 stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości osób są wielkościami maksymalnymi, które mogą ulec zmniejszeniu w trakcje realizacji zamówienia. Gwarantowana ilość uczestników szkolenia, które zostaną skierowane to 80% wskazanych osób na każde szkolenie. 5)Za zgodą Wykonawcy przesunięcia osób pomiędzy wskazanymi szkoleniami (zmiana jest możliwa tylko przy przesunięciu osoby na inne szkolenie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia jeżeli cena tego szkolenia jest porównywalna (dopuszczalne 5% rozbieżności lub droższa bez zmiany ceny.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsblizyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bliżynie ul. VI Wieków Bliżyna 2, 26-120 Bliżyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bliżynie Pokój pracowników socjalnych ul. VI Wieków Bliżyna 2, 26-120 Bliżyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Zmień swoje życie realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bliżynie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja szkoleń w ramach realizacji projektu Zmień swoje życie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kosmetyczka z elementami stylizacji paznokci 2. Sprzedawca z minimum sanitarnym + kasy fiskalne 3. Księgowość, rachunkowość 4. Kucharz-kelner z minimum sanitarnym 5. Magazynier z obsługa wózków jezdniowych 6. Operator koparko-ładowarki. W w/w szkoleniach weźmie udział 12 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Punkty za ilość przeprowadzonych szkoleń - 25
    • 3. Punkty za posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja szkoleń w ramach realizacji projektu Zmień swoje życie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs prawa jazdy kat B 2. Kurs prawa jazdy kat C. W w/w szkoleniach weźmie udział 12 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Punkty za ilość przeprowadzonych szkoleń - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.