eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg nieograniczony na dostawę ubiorów polowych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Warszawa: Przetarg nieograniczony na dostawę ubiorów polowych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 218500 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Warszawie , Erazma Ciołka 14 A, 01-443 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5104927, fax. 022 8116841.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę ubiorów polowych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubiorów polowych dla funkcjonariuszy celnych wg wzorów zawartych w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 20 kwietnia 2006 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. Nr 77 z 2006 r., poz. 543).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 17.22.10.00 - Worki i torby Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.00.00 - Worki i torby Oryginalny kod CPV: 18.13.16.00 - Kamizelki odblaskowe Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.40 - Kamizelki odblaskowe Oryginalny kod CPV: 18.42.40.00 - Rękawice Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 18.44.33.20 - Czapki Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.33.20 - Czapki Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (zał. nr 2 do formularza oferty), 3) wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to, w tym okresie, minimum 3 dostawy części 1 lub części 2 zamówienia / ubiorów lub butów/ o wartości zbliżonej do oferowanej. Co najmniej jedna z wymienionych dostaw w części 1 zamówienia powinna mieć wartość przekraczającą 100. 000,00 zł brutto. Należy potwierdzić dokumentem iż wskazane dostawy były wykonane należycie. 4) spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy Wypełniony formularz cenowy (zał. nr 1 do formularza oferty). Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (zał. nr 2 do formularza oferty). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie,ww. oświadczenie musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawca składający ofertę w części 2 zamówienia dostarczy wraz z ofertą jedną parę butów letnich na grubej podeszwie oraz jedną parę butów wysokich na grubej podeszwie obie pary w rozmiarze 44, będących przedmiotem późniejszej dostawy. Buty będą do odbioru po zakończeniu postępowania. Wykaz wykonanych lub wykonywanych minimum trzech dostaw części 1 lub części 2 zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości zbliżonej do oferowanej. Co najmniej jedna z wymienionych dostaw w części 1 powinna mieć wartość przekraczającą 100 000,00 zł brutto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. wykaz musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. Zakres przedmiotu zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom wraz z podaniem nazw (firm) zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty. W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców także należy zaznaczyć to na wspomnianym załączniku. Aktualny na dzień otwarcia oferty odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo osob (osób) podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli, podejmowania zobowiązań w imieniu i na rzecz wykonawcy, reprezentowania w postępowaniach przetargowych, w tym składania ofert, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ymienionych dokumentów składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni załączyć do oferty (art. 23 uPzp) : w przypadku spółki cywilnej: pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub notariusza - wskazujące na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki cywilnej i do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku konsorcjum: Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem załączonym do oferty, podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców (pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum lub notariusza), wskazujące na podmiot uprawniony do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przedstawienia umowy konsorcjum po złożeniu ofert, a przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, regulującej współpracę wykonawców. Umowa powinna zawierać co najmniej: -oznaczenie stron, -oznaczenie celu gospodarczego, dla którego umowa będzie zawarta (celem tym nie może być samo złożenie oferty lecz zrealizowanie zamówienia), -oznaczony czas trwania umowy (co najmniej czas realizacji zamówienia i okres gwarancji oraz rękojmi), -określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, -zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania umowy konsorcjum oraz dokonywania w niej zmian bez zgody Zamawiającego, do czasu wygaśnięcia wszelkich zobowiązań związanych z umową o zamówienie publiczne, -oświadczenie o ponoszeniu solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.ic.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Warszawie, ul. Erazma Ciołka 14A, 01-443 Warszawa, pok. 522 w godz. 7:30-15:30, tel. 022 510 47 99, fax 022 510 48 48.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Logistyki Izby Celnej w Warszawie, V piętro, pokój 520 ul. Erazma Ciołka 14A, 01-443 Warszawa..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ubiorów polowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet całoroczny: kurtka i spodnie koloru szarozielonego - 228 kpl. Koszulka typu polo koloru szarozielonego - 666 szt. Koszulobluza z długim rękawem, koloru szarozielonego - 240 szt. Koszulobluza z krótkim rękawem, koloru szarozielonego - 254 szt. Spodnie polowe koloru szarozielonego - 632 szt. Podkoszulek z krótkim rękawem koloru szarozielonego - 526 szt. Czapka polowa letnia koloru szarozielonego - 297 szt. Czapka polowa zimowa koloru szarozielonego - 220 szt. Rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową - 205 par Kamizelka ostrzegawcza - 177 szt. Torba na umundurowanie - 248 szt. Dystynkcje - 528 kpl.(2 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.50.00-8, 18.13.16.00-2, 17.22.10.00-7, 18.42.40.00-7, 18.44.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa obuwia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty letnie na grubej podeszwie - 300 par Buty wysokie na grubej podeszwie - 213 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.30.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.