eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno-biurowego na mieszkania komunalne przy ul. Przejazdowej w Białogardzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Białogard: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno-biurowego na mieszkania komunalne przy ul. Przejazdowej w Białogardzie
Numer ogłoszenia: 218461 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300606 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno-biurowego na mieszkania komunalne przy ul. Przejazdowej w Białogardzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku administracyjno-biurowego na mieszkania komunalne przy ul. Przejazdowej w Białogardzie (dz. nr 454/5; 454/19; 454/21; 452 obr. 006), obejmujące w szczególności: 1) roboty przygotowawcze i ziemne - przygotowanie placu budowy, ogrodzenie terenu, wytyczenie projektowanych elementów budowlanych i instalacji zewnętrznych, wykonanie wykopów; 2) roboty rozbiórkowe; 3) wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych; 4) wykonanie ścian wewnętrznych kondygnacji nadziemnych; 5) wzmocnienie istniejących stropów; 6) towarzyszące roboty konstrukcyjne związane z przebudową - podciągi, wylewki, nadproża, schody zewnętrzne i rampa dla niepełnosprawnych; 7) rozbiórka istniejących biegów i spoczników oraz wykonanie nowej klatki schodowej; 8) wykonanie kominów wentylacyjnych; 9) wykonanie nowej konstrukcji dachowej; 10) roboty wykończeniowe wewnętrzne; 11) izolacje cieplne, akustyczne i przeciwwilgociowe; 12) wykonanie posadzek; 13) wykonanie elementów dodatkowych wyposażenia budynku; 14) roboty wykończeniowe zewnętrzne - stolarka otworowa; cokół i elewacja; zadaszenia nad wejściami; opierzenia i orynnowanie; kominy i pokrycie dachowe; balustrady i parapety; 15) roboty w zakresie instalacji wewnętrznych branży sanitarnej (instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa) i elektrycznej oraz teletechnicznej (telefoniczna, domofonowa i telewizyjna); 16) roboty związane z zagospodarowaniem terenu w tym roboty branży drogowej i elektrycznej - dojazd i miejsca postojowe, zieleń, mała architektura, miejsce gromadzenia odpadów stałych, oświetlenie terenu; 17) wykonanie przyłącza sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie terenu robót, - uporządkowanie miejsc prowadzenia robót i ewentualna naprawa nawierzchni, - zabezpieczenie mediów ( woda, prąd, ogrzewania, itp), - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Charakterystyka obiektu po przebudowie: - długość budynku - 35,22m; - szerokość budynku - 12,47m; - powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 1046,37m2; - ilość mieszkań - 25 (parter - 5; I piętro - 7; II piętro - 7; poddasze - 6); - ilość klatek schodowych - 1; - ilość miejsc parkingowych - 9; - powierzchnia zabudowy - 440,88m2; - kubatura obiektu - 5601,29m3. - dostępność dla niepełnosprawnych w obszarze parteru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: - projekty budowlane wszystkich branż; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wg branż; - przedmiary robót wg branż. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Dodatkowe wymogi: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 5-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót; 2) Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, który wymaga zatwierdzenia przez Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego; 3) Dokumentacja projektowa może wskazywać, dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zamiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje oraz wykazać ich równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: PPHU MATEXIM Heidner i wspólnicy spółka jawna i Przedsiębiorstwa Instalacyjno-Budowlanego, Królowej Jadwigi 4, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3271085,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2499951,81

  • Oferta z najniższą ceną: 2499951,81 / Oferta z najwyższą ceną: 2663347,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.