eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Usługa transportu podczas jednodniowych wycieczek dydaktycznych realizowanych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja (IV postępowanie)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Wschowa: Usługa transportu podczas jednodniowych wycieczek dydaktycznych realizowanych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja (IV postępowanie)
Numer ogłoszenia: 218419 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa , Rynek 1, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 65 5408600, faks 65 5401340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportu podczas jednodniowych wycieczek dydaktycznych realizowanych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja (IV postępowanie).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na transporcie drogowym osób (dzieci), na wyznaczonych trasach jednodniowych wycieczek dydaktycznych realizowanych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja przez n/w placówki szkolne: 1.Szkoła Podstawowa nr 2 we Wschowie: 4 wycieczki ze Wschowy do Wrocławia; 2.Szkoła Podstawowa w Siedlnicy:wycieczka z Siedlnicy do Wolsztyna i Leszna; 3.Szkoła Podstawowa w Osowej Sieni: wycieczka z Osowej Sieni do Wrocławia; 4.Szkoła Podstawowa w Osowej Sieni: wycieczka z Osowej Sieni do Poznania; 5.Szkoła Podstawowa w Konradowie: wycieczka z Konradowa do Poznania; 6.Szkoła Podstawowa w Konradowie: wycieczka z Konradowa do Leszna; 7.Szkoła Podstawowa w Konradowie: trzy wycieczki z Konradowa do Wschowy;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - zrealizował co najmniej 2 usługi transportowe dla grupy zorganizowanej, obejmującej co najmniej 30 uczestników każda, na trasie dłuższej niż 300 km, liczonej w obie strony.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje wyposażonymi w klimatyzację, w pełni technicznie sprawnymi, dopuszczonymi do ruchu pojazdami przystosowanymi do przewozu grup zorganizowanych, posiadającymi wystarczającą ilość miejsc siedzących, zapewniających przewóz zaplanowanej ilości uczestników na danej trasie zgodnie z częściami zamówienia. Wymagania minimalne: Część 1 - 2 autokary; Część 2 - 2 autokary; Część 3 - 2 autokary; Część 4 - 2 autokary; Część 5 - 1 autokar; Część 6 - wymagany 1 autokar o wymaganej liczbie miejsc lub autokar + bus o łącznej wymaganej liczbie miejsc; Część 7 - 1 autokar; Część 8 - 2 autokary; Część 9 - 2 autokary; Część 10 - 2 autokary; Część 11 - 2 autokary; Część 12 - 2 autokary. W przypadku składania ofert na część 1 i część 7 zamówienia, w celu wykazania spełniania opisanego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował pojazdami w ilości stanowiącej sumę wymaganej ilości pojazdów dla tych części zamówienia. Pojazdy przewidziane do przewozu uczniów winny posiadać aktualne badanie techniczne, a ich stan techniczny winien spełniać określone wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz.262).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla potrzeb niniejszego zamówienia odpowiednią ilością kierowców dla poszczególnych części zamówienia. Wymagania minimalne: Część 1 - 2 kierowców; Część 2 - 2 kierowców; Część 3 - 2 kierowców; Część 4 - 2 kierowców; Część 5 - 1 kierowca; Część 6 - wymagany jeden kierowca w przypadku 1 autokaru, dwóch kierowców w przypadku autokar + bus; Część 7 - 1 kierowca; Część 8 - 2 kierowców; Część 9 - 2 kierowców; Część 10 - 2 kierowców; Część 11 - 2 kierowców; Część 12 - 2 kierowców. - których praca będzie świadczona zgodnie z ustawą o czasie pracy kierowców z dnia 16.04.2004 r. (Dz.U.2004, Nr 92, poz. 879, ze zm.), - posiadających kwalifikacje zawodowe do przewozu osób i kierowania autobusami, - spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, oraz innych przepisach określających wymagania w stosunku do kierowców, - posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie związane z przewozem grup zorganizowanych. W przypadku składania ofert na część 1 i część 7 zamówienia w celu spełniania opisanego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią ilością kierowców stanowiących sumę wymaganych ilości dla tych części zamówienia, - których praca będzie świadczona zgodnie z ustawą o czasie pracy kierowców z dnia 16.04.2004 r. (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 879, ze zm.), - posiadających kwalifikacje zawodowe do przewozu osób i kierowania autobusami, spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, oraz innych przepisach określających wymagania w stosunku do kierowców, -z co najmniej 2 letnim doświadczeniem związanym z przewozem grup zorganizowanych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo w formie pisemnej do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana umowy jest niedopuszczalna, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w umowie, której projekt stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji, a w szczególności: - zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych uprzednio do przewidzenia, a niezależnych od Stron; - zmiany sposobu wykonywania umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych uprzednio do przewidzenia, a niezależnych od Stron; -zmiany wynagrodzenia, w zakresie w jakim wynikać będzie to ze zmiany obowiązującego prawa;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wschowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy we Wschowie, ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy we Wschowie, ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa, pokój nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycieczka do Wrocławia dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 we Wschowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi transportu na trasie Wschowa- Wrocław-Wschowa. Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 06.11.2012 r. (wtorek). Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji po uprzedniej konsultacji z Wykonawcą. Skrócony program wycieczki: 1. Panorama Racławicka - ul. Purkyniego 11 2. Muzeum Etnograficzne - ul. Traugutta 111 3. Ogród Botaniczny - ul. Henryka Sienkiewicza 3 4. Obiad w okolicach dworca głównego PKP Liczba grup wycieczkowych: 2 Planowana liczba osób biorących udział w wycieczce: 91 osób (82 uczniów + 9 opiekunów); Wymagane min. 2 autokary klimatyzowane z odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowane do przewozu grup zorganizowanych, spełniające wymagania ustawy prawo o ruchu drogowym, posiadające aktualne badania techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycieczka do Wrocławia dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 we Wschowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi transportu na trasie Wschowa- Wrocław-Wschowa. Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 07.11.2012 r. (środa). Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji po uprzedniej konsultacji z Wykonawcą. Skrócony program wycieczki: 1.Panorama Racławicka - ul. Purkyniego 11 2.Muzeum Etnograficzne - ul. Traugutta 111 3.Ogród Zoologiczny - ul. Wróblewskiego 1 4.Obiad w okolicach dworca głównego PKP Liczba grup wycieczkowych: 2 Planowana liczba osób biorących udział w wycieczce: 99 osób (90 uczniów + 9 opiekunów). Wymagane min. 2 autokary klimatyzowane z odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowane do przewozu grup zorganizowanych, spełniające wymagania ustawy prawo o ruchu drogowym, posiadające aktualne badania techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycieczka do Wrocławia dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 we Wschowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi transportu na trasie Wschowa- Wrocław-Wschowa. Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 08.11.2012 r. (czwartek). Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji po uprzedniej konsultacji z Wykonawcą. Skrócony program wycieczki: 1.Panorama Racławicka - ul. Purkyniego 11 2.Muzeum Etnograficzne - ul. Traugutta 111 3.Ogród Botaniczny - ul. Henryka Sienkiewicza 3 4.Obiad w okolicach dworca głównego PKP Liczba grup wycieczkowych: 2 Planowana liczba osób biorących udział w wycieczce: 96 osób (87 uczniów + 9 opiekunów). Wymagane min. 2 autokary klimatyzowane z odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowane do przewozu grup zorganizowanych, spełniające wymagania ustawy prawo o ruchu drogowym, posiadające aktualne badania techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycieczka do Wrocławia dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 we Wschowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi transportu na trasie Wschowa- Wrocław-Wschowa. Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 13.11.2012 r. (wtorek). Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji po uprzedniej konsultacji z Wykonawcą. Skrócony program wycieczki: 1. Panorama Racławicka - ul. Purkyniego 11 2. Muzeum Etnograficzne - ul. Traugutta 111 3. Ogród Zoologiczny - ul. Wróblewskiego 1 4. Obiad w okolicach dworca głównego PKP Liczba grup wycieczkowych: 2 Planowana liczba osób biorących udział w wycieczce: 84 osoby (77 uczniów +7 opiekunów). Wymagane min. 2 autokary klimatyzowane z odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowane do przewozu grup zorganizowanych, spełniające wymagania ustawy prawo o ruchu drogowym, posiadające aktualne badania techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycieczka do Wolsztyna i Leszna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Siedlnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi transportu na trasie Siedlnica- Wolsztyn- Leszno- Siedlnica. Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 09.11.2012 r. (piątek) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji po uprzedniej konsultacji z Wykonawcą. Skrócony program wycieczki: Zwiedzanie Parowozowni Wolsztyn, przejazd do Rakoniewic - zwiedzanie Muzeum Pożarnictwa, przejazd do Leszna - obiad i basen..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wycieczka do Wrocławia dla uczniów Szkoły Podstawowej w Osowej Sieni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi transportu na trasie Osowa Sień-Dębowa Łęka-Wrocław-Dębowa Łęka-Osowa Sień. Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30.10.2012 r. (wtorek) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji po uprzedniej konsultacji z Wykonawcą. Skrócony program wycieczki: zwiedzanie Portu Lotniczego COPERNICUS, zwiedzanie Rynku Starego Miasta, Ratusz, Katedra św. Jana Chrzciciela, Ostrów Tumski, pobyt dwugodzinny na terenie Aquaparku wodnego, posiłek w Mc Donalds. Liczba grup wycieczkowych: 1 Planowana liczba osób biorących udział w wycieczce: łącznie 57 (51 uczniów + 6 opiekunów) Wymagany 1 autokar o wymaganej liczbie miejsc lub autokar+bus o łącznej wymaganej liczbie miejsc klimatyzowany, z odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowany dla grup wycieczkowych, spełniający wymagania ustawy prawo o ruchu drogowym, posiadający aktualne badania techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wycieczka do Poznania dla uczniów Szkoły Podstawowej w Osowej Sieni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi transportu na trasie Osowa Sień-Dębowa Łęka-Poznań-Dębowa Łęka-Osowa Sień. Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 06.11.2012 r. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji po uprzedniej konsultacji z Wykonawcą. Skrócony program wycieczki: zwiedzanie Palmiarni, Teatr Wielki Stanisława Moniuszki, Seans filmowy w Kinie Cinema City (lub Cinema Park ewentualnie kino 5D Extreme Poznań), posiłek w Mc Donalds. Liczba grup wycieczkowych: 1 Planowana liczba osób biorących udział w wycieczce: łącznie 45 ( 41 uczniów + 4 opiekunów) Wymagany 1 autokar klimatyzowany, z odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowany dla grup wycieczkowych, spełniający wymagania ustawy prawo o ruchu drogowym, posiadający aktualne badania techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wycieczka do Poznania dla uczniów Szkoły Podstawowej w Konradowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi transportu na trasie Konradowo- Poznań- Konradowo. Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: jeden dzień w okresie od 29.10.2012 r. do 05.12.2012 r. (z wyłączeniem sobót i niedziel). Skrócony program wycieczki: Kino Plaza, zwiedzanie Starówki i Muzeum Historii Miasta Poznania, zwiedzania Muzeum Instrumentów Muzycznych. Liczba grup wycieczkowych: 2 Planowana liczba osób biorących udział w wycieczce: łącznie 90 ( 41+42 uczniów + 7 opiekunów) Wymagane 2 autokary klimatyzowane, z odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowane dla grup wycieczkowych, spełniające wymagania ustawy prawo o ruchu drogowym, posiadające aktualne badania techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wycieczka do Leszna dla uczniów Szkoły Podstawowej w Konradowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi transportu na trasie Konradowo- Leszno- Konradowo Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: jeden dzień w okresie od 29.10.2012 r. do 05.12.2012 r. (z wyłączeniem sobót i niedziel). Skrócony program wycieczki: Zwiedzanie Muzeum w Lesznie i lekcja muzealna, basen. Liczba grup wycieczkowych: 2 Planowana liczba osób biorących udział w wycieczce: łącznie 90 ( 41+42 uczniów + 7 opiekunów) Wymagane 2 autokary klimatyzowane, z odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowane dla grup wycieczkowych, spełniające wymagania ustawy prawo o ruchu drogowym, posiadające aktualne badania techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wycieczka do Wschowy dla uczniów Szkoły Podstawowej w Konradowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi transportu na trasie Konradowo- Wschowa- Konradowo Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: pierwszy termin w okresie od 29.10.2012 r. do 05.12.2012 r. (z wyłączeniem sobót i niedziel). Skrócony program wycieczki: Biblioteka Publiczna, Klasztor Franciszkanów, Lapidarium, Muzeum Ziemi Wschowskiej, Poczta, Apteka, Dworzec autobusowy, bank itp Liczba grup wycieczkowych: 2 Planowana liczba osób biorących udział w jednej wycieczce: łącznie 90 ( 41+42 uczniów + 7 opiekunów) Wymagane 2 autokary klimatyzowane, z odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowane dla grup wycieczkowych, spełniające wymagania ustawy prawo o ruchu drogowym, posiadające aktualne badania techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wycieczka do Wschowy dla uczniów Szkoły Podstawowej w Konradowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi transportu na trasie Konradowo- Wschowa- Konradowo Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: drugi termin w okresie od 29.10.2012 r. do 05.12.2012 r. (z wyłączeniem sobót i niedziel). Skrócony program wycieczki: Biblioteka Publiczna, Klasztor Franciszkanów, Lapidarium, Muzeum Ziemi Wschowskiej, Poczta, Apteka, Dworzec autobusowy, bank itp Liczba grup wycieczkowych: 2 Planowana liczba osób biorących udział w jednej wycieczce: łącznie 90 ( 41+42 uczniów + 7 opiekunów) Wymagane 2 autokary klimatyzowane, z odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowane dla grup wycieczkowych, spełniające wymagania ustawy prawo o ruchu drogowym, posiadające aktualne badania techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wycieczka do Wschowy dla uczniów Szkoły Podstawowej w Konradowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi transportu na trasie Konradowo- Wschowa- Konradowo Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: trzeci termin w okresie od 29.10.2012 r. do 05.12.2012 r. (z wyłączeniem sobót i niedziel). Skrócony program wycieczki: Biblioteka Publiczna, Klasztor Franciszkanów, Lapidarium, Muzeum Ziemi Wschowskiej, Poczta, Apteka, Dworzec autobusowy, bank itp Liczba grup wycieczkowych: 2 Planowana liczba osób biorących udział w jednej wycieczce: łącznie 90 ( 41+42 uczniów + 7 opiekunów) Wymagane 2 autokary klimatyzowane, z odpowiednią ilością miejsc siedzących, przystosowane dla grup wycieczkowych, spełniające wymagania ustawy prawo o ruchu drogowym, posiadające aktualne badania techniczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.