eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego rozbudowy ulicy Kazimierza Wielkiego w Jastrzębiu-Zdroju

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-25

Jastrzębie-Zdrój: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego rozbudowy ulicy Kazimierza Wielkiego w Jastrzębiu-Zdroju
Numer ogłoszenia: 218376 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji , Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4785302, faks 032 4785350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego rozbudowy ulicy Kazimierza Wielkiego w Jastrzębiu-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ulica Kazimierza Wielkiego jest to droga klasy D o nawierzchni asfaltowej łącząca ul. Cieszyńską z ul. Kusocińskiego. Długość drogi wynosi ok. 620 m, szerokość jezdni 5,00 - 3,50m. Na odcinku o dł. 385 m droga przebiega przez teren leśny. Docelowo droga powinna zapewniać dojazd do parkingów i OWN (Ośrodka Wypoczynku Niedzielnego) oraz stanowić skomunikowanie piesze i rowerowe. Ogólnodostępny ruch pojazdów samochodowych powinien być utrzymany w obrębie os. Tuwima oraz na odcinku od ul. Kusocińskiego do zjazdu do projektowanego parkingu. Na odcinku tym droga powinna spełniać warunki ruchu uspokojonego. Na pozostałym odcinku tj. od zjazdu do projektowanego parkingu do os. Tuwima ulica będzie dostępna dla ruchu rowerowego i pieszego oraz dla pojazdów obsługujących OWN. Odcinek ten powinien zachować charakter rekreacyjny i leśny. Teren przeznaczony pod parking od strony ul. Kusocińskiego stanowi teren leśny. Przy projektowaniu należy uwzględnić istniejący drzewostan oraz konieczność zachowania niektórych drzew. W zakres zadania wchodzi m.in.: 1. remont/przebudowa ulicy na odcinku o dł. ok. 90 m tj. od ul. Kusocińskiego do drogi wewnętrznej wzdłuż bloków 25-43 (odc. dł. ok 77 m) oraz od drogi obsługującej do ul. Cieszyńskiej (odc. dł. ok. 13m). 2. poszerzenie jezdni ulicy: do szerokości 5,00 m na odcinku o dł. ok. 175 m tj. od drogi wewnętrznej wzdłuż bloków 25-43 do zjazdu do projektowanego parkingu (odc. dł. ok. 32 m) oraz w obrębie os. Tuwima (odc. dł. ok. 143 m); do 4,00m na odcinku o dł. ok. 355 m tj. od zjazdu do projektowanego parkingu do os. Tuwima. 3. przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej do OWN na odcinku od ul. Kazimierza Wielkiego do OWN o dł. ok. 145 m i szerokości jezdni 3,50 m. 4. korekta skrzyżowań i włączeń dróg wewnętrznych oraz dróg rowerowych. 5. budowa chodnika jednostronnego w obrębie os. Tuwima. 6. budowa wydzielonego parkingu od strony ul. Kusocińskiego w rejonie stawu. 7. budowa i rozbudowa parkingu przy ul. Cieszyńskiej. 8. budowa przepustu pod ul. Kazimierza Wielkiego.9. budowa rowu otwartego łączącego stawy na dł. ok. 55 m. 10. odwodnienie drogi wraz z odprowadzeniem wód do odbiorników, budowa kanalizacji deszczowej w miejscach koniecznych. 11. budowa, przebudowa oświetlenia ulicznego. 12. przebudowa i zabezpieczenie kolidujących urządzeń podziemnych, naziemnych i nadziemnych. 13. sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją całości projektu, w tym nadzorów branżowych. Zakres prac wchodzących w sprawowanie nadzoru jest określony w § 8 pkt 5 umowy. Mapa orientacyjna z zaznaczonym zakresem poszczególnych elementów dokumentacji stanowi załącznik nr 10 do siwz. Projektowany układ drogowy powinien posiadać następujące parametry oraz spełniać następujące warunki:-klasa drogi-D,-prędkość projektowa-30 km/h, kategoria ruchu-KR1, KR2,szerokość jezdni-3,50 m ÷ 5,00 m, nawierzchnia jezdni ul. Kazimierza Wielkiego: mma lub beton asfaltowy, nawierzchnia jezdni drogi wewnętrznej- z kostki granitowej lub betonowej, szerokość pobocza gruntowego- 0,75 m, szerokość chodnika-2,00 m, odwodnienie powierzchniowe lub poprzez rowy odwadniające, kanalizacja deszczowa wyjątkowo tylko w miejscach koniecznych, umocnienie rowu otwartego materiałem naturalnym np. faszyną, kamieniem naturalnym itp., nawierzchnia parkingu od strony ul. Kusocińskiego z materiałów naturalnych np. żwirowe lub inne przepuszczalne, nawierzchnia parkingu od strony ul. Cieszyńskiej z kostki betonowej, zjazdy do drogi ogólnodostępnej dla ruchu kołowego z kostki betonowej koloru grafitowego, zjazdy do drogi biegnącej przez teren leśny z kostki granitowej. Zadanie zostało podzielone na etapy I etap - Projekt budowlano - wykonawczy rozbudowy i przebudowy ul. Kazimierza Wielkiego, II etap - Projekt budowlano - wykonawczy drogi wewnętrznej stanowiącej dojazd do OWN, III etap - Projekt budowlano - wykonawczy parkingu od strony ul. Kusocińskiego w rejonie stawu, IV etap - Projekt budowlano - wykonawczy parkingu od strony ul. Cieszyńskiej. Każdy etap należy opracować tak aby można było uzyskać na niego oddzielne zezwolenie na realizację inwestycji (decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - dla etapu I oraz pozwolenie na budowę - dla pozostałych etapów) i zrealizować go niezależnie od pozostałych etapów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywaniu zamówienia osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta wiodącego. Projektant wiodący powinien posiadać: 1) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 2) odpowiednie doświadczenie wykazując, że: a. w okresie ostatnich 5 lat wykonał lub bezpośrednio nadzorował prace projektowe przy co najmniej 5 projektach budowlanych związanych z budową, rozbudową lub przebudową dróg, w tym co najmniej 1 dla strefy ruchu uspokojonego, b. zakres prac dotyczył dróg o długości co najmniej 400 metrów każda. Uwaga: zakres prac wykonywanych przez projektanta wiodącego nie może dotyczyć prac projektowych polegających tylko na wykonaniu: koncepcji, remontu lub projektu architektonicznego. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późń. zm.) Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i projektem umowy oraz o związaniu ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika jak w punkcie 10 siwz). 3. pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - załącznik nr 7) - jeżeli dotyczy. UWAGA: pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - termin wykonania - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy: a) w zakresie wartości zadania w przypadku gdy ilość działek przeznaczonych do podziału geodezyjnego będzie większa niż 10 szt. Wartość zadania zostanie zwiększona o: ilość dodatkowych działek pomnożonych przez koszt wykonania podziału geodezyjnego jednej działki określony w § 12 pkt. 1 umowy b) w zakresie innych podmiotów na zasobach, których wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a podwykonawca lub wykonawca samodzielnie wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, c) w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, d) w zakresie osób posiadających wymagane uprawnienia w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych uniemożliwiających udział tej osoby w realizacji zadania (w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby spełniającej warunki w zakresie nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia). 3. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany w terminie co najmniej 14 dni, przed upływem terminu realizacji zadania, niezbędnym Zamawiającemu do przygotowania aneksu. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60 pok. B503, 44-335 Jastrzębie - Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2015 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60 pok. B503, 44-335 Jastrzębie - Zdrój.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.