eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont systemu bezpieczeństwa w obiekcie Kompleks Urbanistyczny Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-30

Warszawa: Remont systemu bezpieczeństwa w obiekcie Kompleks Urbanistyczny Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 218370 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Najwyższy , pl. Krasińskich 2/4/6, 00-951 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5308251, 602691505, faks 02 5209090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont systemu bezpieczeństwa w obiekcie Kompleks Urbanistyczny Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont trzech systemów w ramach systemu bezpieczeństwa w obiekcie Kompleks Urbanistyczny Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego w Warszawie polegającym na wymianie części urządzeń oraz aktualizacji oprogramowania. Aktualnie użytkowany system bezpieczeństwa w obiekcie KUWS został zainstalowany przez firmę Siemens Sp. z o. o. W skład jego wchodzi między innymi system wizualizacji i zarządzania (MM8000), system wykrywania i sygnalizacji pożaru (SAP) oparty na centralach Algorex, system sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) oparty na na centralach CS440. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w systemie wizualizacji i zarządzania należy wymienić serwer na nowy, pracujący w systemie operacyjnym Windows 7 oraz zaktualizować do najnowszej wersji oprogramowanie wszystkich urządzeń pracujących w tym systemie i zapewnić odpowiednie licencje jeśli będą konieczne. W systemie wykrywania i sygnalizacji pożaru należy wymienić centrale. Nowe centrale muszą być kompatybilne z elementami detekcyjnymi (czujkami) i muszą zapewniać współpracę z istniejącymi liniami AnalogPlus i interaktywnymi oraz z pozostałymi urządzeniami wykorzystywanymi w systemie zainstalowanym w obiekcie. Ponadto system ma być połączony z systemem wizualizacji i zarządzania, spełniać wszystkie normy zawarte w przepisach obowiązującego prawa, a także posiadać odpowiednie certyfikaty i świadectwa dopuszczenia. W systemie sygnalizacji włamania i napadu należy wymienić istniejące centralki na nowe odpowiadające normom i przepisom wynikającym z polskiego prawa. W systemie należy wykorzystać istniejące okablowanie. Musi być on kompatybilny z systemem wizualizacji i zarządzania oraz aktualnie zainstalowanym systemem kontroli dostępu. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, jeśli przepisy prawa nakazują posiadanie do nich świadectw, dopuszczeń, certyfikatów należy je dołączyć. Urządzenia oprócz zwiększenia funkcjonalności muszą mieć możliwość rozbudowy i podłączenia kolejnych sekcji do systemu bezpieczeństwa. Do wszystkich programów komputerowych muszą być dołączone licencje. Po wymianie poszczególnych elementów i aktualizacji oprogramowania należy skonfigurować cały system bezpieczeństwa i przywrócic połączenia do systemu BMS, SUG, powiadomienie straży pożarnej (Noma 2), DSO i inne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych) obejmujące okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się (przedstawić wykaz) wykonaniem 1 remontu w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającego przedmiotowi zamówienia tj. remontowi systemu bezpieczeństwa, przy czym za zakres rzeczowy odpowiadający przedmiotowi zamówienia zostanie uznane wykonanie remontu (modernizacji, naprawy) minimum 2 systemów w jednym obiekcie opisanych w pkt 3 siwz, których łączna wartość dla danego obiektu była wyższa niż 200.000 zł netto. Spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Najwyższy, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-951 Warszawa, pokój -1W42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2014 godzina 11:45, miejsce: Sąd Najwyższy, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-951 Warszawa, pokój -1W42.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.