eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wymiana drzwi zewnętrznych i wymiana luksferów w ścianie bocznej przy głównym wejściu od ulicy Hutniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-10

Gliwice: Wymiana drzwi zewnętrznych i wymiana luksferów w ścianie bocznej przy głównym wejściu od ulicy Hutniczej
Numer ogłoszenia: 218338 - 2007; data zamieszczenia: 10.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kolegium Nauczycielskie, ul. Hutnicza 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231 35 15, fax 0-32 335 18 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kn-gliwice.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drzwi zewnętrznych i wymiana luksferów w ścianie bocznej przy głównym wejściu od ulicy Hutniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi zewnętrznych i wymiana luksferów w ścianie bocznej przy głównym wejściu od ulicy Hutniczej do budynku Kolegium Nauczycielskie w Gliwicach ul. Hutnicza 9. Zakres prac: - Demontaż drzwi wejściowych stalowych wraz z kratami, - Montaż drzwi wejściowych antywłamaniowych w konstrukcji aluminiowej z szybami antywłamaniowymi, - Demontaż luksferów ścian bocznych wejścia głównego od strony ulicy Hutniczej, - Wykonanie ścianki zewnętrznej z luksferów - Powierzchnia ściany bocznej 18m2 i ścianki czołowej w której są drzwi wejściowe: 10m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki przystąpienia do postępowania: 1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnej z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność w zakresie objętym zamówieniem; ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: a) oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku spółki cywilnej oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonanie przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - wykonanie co najmniej trzech robót o wartości nie mniejszej niż 30 000 złotych brutto, ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających; b) dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem: kierownik budowy uprawniony w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; staż minimum 3 lata, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów, ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia zawodowego, stażu pracy i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów). 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca winien dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia lub mieć do nich dostęp, ocena spełnienia tego warunku - złożenie oświadczenia o posiadaniu niezbędnych środków do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o treści zgodnej ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wraz z zaświadczeniem z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia te warunki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kn-gliwice.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach ul. Hutnicza 9, w godzinach 7.30-15.00, tel.: 032-2313515, 032 3351805 faks: 032-3351809.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach ul. Hutnicza 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.