Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-10
Łódź: Dostawę prototypu II generacji tekstronicznego systemu monitorowania parametrów fizjologicznych do Katedry Automatyzacji Procesów Włókienniczych Wydziału Inżynierii i Marketingu Tekstyliów oraz do Zakładu Ochron Osobistych Centralnego Instytutu Ochrony Pracy - Państwowego Instytutu Badawczego
Numer ogłoszenia: 218327 - 2007; data zamieszczenia: 10.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Inżynierii i Marketingu Tekstyliów Politechniki Łódzkiej, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 33 00, fax 042 631 33 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl/wlokno/index.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę prototypu II generacji tekstronicznego systemu monitorowania parametrów fizjologicznych do Katedry Automatyzacji Procesów Włókienniczych Wydziału Inżynierii i Marketingu Tekstyliów oraz do Zakładu Ochron Osobistych Centralnego Instytutu Ochrony Pracy - Państwowego Instytutu Badawczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie prototypu II generacji tekstronicznego systemu monitorowania parametrów fizjologicznych w liczbie czternastu egzemplarzy. Proptotypy mają za zadanie rozszerzyć funkcjonalność i niezawodność pierwszego prototypu tekstronicznego. Moduły elektroniczne muszą być zaimplementowane w konstrukcje odzieży strażackiej dostarczonej przez zamawiającego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagana jest wpłata wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają potencjał finansowy: wykazanie się obrotami w roku 2006 (lub okresie działalności jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2006), przekraczającymi 2 - krotną wartość oferty, 4.Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Posiadają potencjał techniczny: posiadanie służb dozoru i eksploatacji oraz bazy sprzętowej umożliwiających realizację zamówienia oraz wypełnienie zobowiązań o świadczeniu gwarancji na warunkach minimum określonych w SIWZ lub na warunkach określonych w ofercie tj.: 6.Posiadają zaplecze magazynowe, serwisowe lub laboratoryjno-badawcze na terenie Polski dysponujące urządzeniami, komponentami lub materiałami o jakości, funkcjonalności i wydajności zbliżonej do urządzeń komponentów lub materiałów zawartych w ofercie dostawy, które mogą zostać użyte do świadczenia serwisowych usług gwarancyjnych. Posiadają służby serwisowe przyjmujące zgłoszenia reklamacji i żądania świadczenia serwisowych usług gwarancyjnych, dostępne Zamawiającemu w trybie ciągłym. 7.Są producentem lub dystrybutorem, albo autoryzowanym przedstawicielem (partnerem handlowym) producenta lub dystrybutora, oferowanych urządzeń 8.Posiadają doświadczenie zawodowe: zrealizowanie w okresie 01.11.2004-01.11.2007 (potwierdzone listami referencyjnym (opiniami), lub okresie działalności jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2006, przynajmniej trzech dostaw na zbliżonych warunkach i wartości. 9.Zaoferują urządzenia zgodne z normami bezpieczeństwa (CE) lub oświadczą, że deklaracja zgodności nie jest wymagana. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienie zgodnie z art.26 ustawy PZP. Nie spełnienie choć jednego z warunków zawartych spowoduje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty !
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: Formularz oferty oraz: 1. ZAŁĄCZNIK 1 - wypełnione i podpisane -Oświadczenie wykonawcy, stanowiące Załącznik nr. 1 do niniejszej SIWZ 2. ZAŁĄCZNIK 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. ZAŁĄCZNIK 3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. ZAŁĄCZNIK 4 - wykaz dostaw wykonanych w latach 01.11 2004 -01.11.2007 o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem oferowanej części zamówienia i dotyczących urządzeń oferowanego typu i marki, wraz z charakterystyką i podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg wzoru wskazanego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ; Wykonawca może przedstawić referencje w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. 5.ZAŁĄCZNIK 5 - listy referencyjne. 6. ZAŁĄCZNIK 6 - oświadczenie, że proponowane urządzenia posiadają wymagane deklaracje zgodności z normami bezpieczeństwa (CE) lub, że deklaracja nie jest wymagana.( załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ ) 7.ZAŁĄCZNIK 7 - informację za rok 2006 (lub z okresu działalności jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2006), określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). 8. ZAŁĄCZNIK 8 - potwierdzenie przyjęcia istotnych warunków umowy poprzez podpis na każdej ze stron zestawienia tych warunków, stanowiącego załącznik nr. 5do niniejszej SIWZ. 9.ZAŁĄCZNIK 9 - warunki gwarancji dostarczanych urządzeń według zestawienia stanowiącego załącznik nr 3 do umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Inżynierii i Marketingu Tekstyliów PŁ , Dziekanat Wydziału, Budynek nr A 33, pokój 230, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Inżynierii i Marketingu Tekstyliów PŁ , Dziekanat Wydziału, Budynek nr A 33, pokój 230, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja dostawy przedmiotu zamówienia ma miejsce w ramach projektu celowego pt. Ubranie strażackie nowej generacji z tekstronicznym systemem monitorowania SPO/ WKP z dofinansowaniem ze środków z Funduszy Strukturalnych
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont związany z wydzieleniem pracowni komputerowej z sal C118, C119 i C120 w budynku Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Banacha 22 w Łodzi
- sukcesywne dostawy środków czystości
- "Remont ul. Stefana Jaracza na odcinku od ul. Jana Kilińskiego do ul. Wschodniej wraz ze skrzyżowaniem w podziale na 2 Zadania"
- Usługa badawcza "Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesie pracy - szanse, wymagania, wyzwania dla pracowników i pracodawców. Przegląd branż w województwie łódzkim."
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych będących we władaniu Zarządu Lokali Miejskich - 3 części
- 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawa symulatora światła słonecznego na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkoły w ramach projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów Szkoły Podstawowej w Karsku"
- Remoncie więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard
- Utworzenie Przedszkola Gminnego w Kościernicy
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.